Ik zag ook vaak iemand een boek lezen en fietsen. Respect, ik ben spontaan zeeziek als ik wandelend/fietsend lees.
Gewoon aan hem geven.
Ik zou mijn hele auto nalopen op schade als ik een telefoonnummer onder de ruitenwisser vind
Laatst vroeg een nieuwe collega aan mij of ik op mezelf woonde of nog bij m’n ouders. Ik ben 33.
Geen gekke vraag in deze tijd
Of m aanspreken? Iets te drinken aanbieden ofzo
Vind zo’n briefje best raar, wat moet zo iemand daarmee.
Ik interpreteerde het eerder als dat hij me een stuk jonger schat, niet als een erkenning van de erbarmelijke woningmarkt. Natuurlijk wonen er ook mensen van 33 nog bij hun ouders maar ik denk eerlijk gezegd dat dat er van mijn leeftijd in mijn vakgebied maar erg weinig zijn. Ik voelde me door de vraag in ieder geval ingeschat als meisje in plaats van als vrouw. Maar misschien had je erbij moeten zijn om die nuance aan te voelen of ben ik overgevoelig en zag hij bij m’n ouders wonen inderdaad als optie vanwege de huidige woningmarkt en niet omdat hij dacht dat ik een stuk jonger was.
Nee joh, zo serieus bedoel ik het niet hoor
Ik snapte je wel en ik denk ook niet dat diegene daar aan dacht
Ooh sorry dat had ik er even niet uitgehaald!
Haha nee zou je wel denken. Nee gewoon een smartphone met een goedkoop hoesje om de achterkant, dus had echt verwacht dat de voorkant sowieso naar de klote zou zijn maar nope. Poeh klein engeltje op mijn schouder.
Niet mijn dag vandaag. Hele dag op de bank gehangen. Zo futloos
Ik ben echt over the moon omdat ik net te horen heb gekregen dat ik een stage te pakken heb in Parijs. Ik ga er mijn vakantie in september voor annuleren (wordt lekker veel geregel) en niet echt lang rust nemen tussendoor maar dit is een kans die ik gewoon niet kan laten liggen
Zo leuk voor je! Gefeliciteerd!
Ik heb voor het eerst energy drink op en ik heb me nu een partij hartkloppingen, drink ook verder geen koffie oid.
Echt super dom van mij en ik ben blij als het weg trekt ik word er helemaal nerveus van.
Door al dat gepraat over hamburgers hier vandaag sta ik nu bij de mac
ik zag net een meeuw een heel stuk hamburger van iemand wegjatten bij de mac. Werd door jouw post weer hieraan herinnerd, was wel een mooi moment
Ik zou even goed eten als ik jou was! Energy heeft hetzelfde effect op mij als ik het snel drink. Iets eten helpt vaak wel.
Edit : Ik zie dat je het een uur geleden heb gepost. Is het inmiddels weggetrokken?
Ik sta bij de Quick.
Ja het is wat minder erg geworden na goed gegeten te hebben. Voel me echt stom van mezelf want raakte echt een beetje in paniek. Uiteindelijk een vriendin erover gebeld en gegeten en nu is het wat rustiger. Bedankt voor je reactie iig!
Ik heb al de hele week last van een helse keelontsteking waarbij een van mijn hals lymfeklieren ook helemaal op hol is geslagen en zo dik en pijnlijk is. Mijn rechter amandel wordt ook alleen maar meer opgezwollen, met witte aanslag, en het trekt door naar mijn oor.
Ik haat dit zo want dit moet ik gewoon uitzitten, niks tegen te doen