meid kom ook xx
Hahah zou toch fantastisch zijn als jij hem daar ook vindt
Ik had zoiets een keer om middernacht, maar wel met een spionnetje, en zag daardoor een jongen die ik nog nooit gezien had met camouflageschmink dus schrok me de pleuris.
Bleek achteraf een nieuwe internationale student op de gang te zijn die een soort feestje hadden, kleimaskers op hadden gedaan en geblowd en hij die vervolgens besloot een was te willen doen en een waspas van een van zān buren te willen lenen.
Mijn huid was echt prima en toen had ik gisteren geen zin om mijn make-up eraf te halen en bam ik word wakker met 3 puistjes
Woooow echt memory unlocked bij deze twee, vooral die eerste met die gummies
Ik moet nu ook ineens aan potloodijsjes denken, maar daar lijken geen plaatjes van te vinden⦠van die ronde waterijsje in de vorm van een potlood (goh haha) en volgens mij zat er chocolade op de punt?
Ik kan die chocoladepunt opeens proeven hahaha
Door die bovenste ben ik ooit bijna gestikt, daarna nooit meer durven eten
B&j ijs was voor de helft van de prijs dus ik heb zo ijs als lunch
Niet mijn autojaar dit. Nu sta ik met een platte band ergens YouTubefilmpjes te kijken hoe ik hem vervang
De onderste hebben ze ook in Portugal
Ik was naar de zonnebank - judgen mag - maar hoƩ vinden mensen dit ontspannend. Ik zat echt de 20 min af te tellen in een lichtgevende doodskist.
Muziek aanzetten, oogjes dicht en die tijd is zo om
Ik ook! En ik lag ook zo oncomfortabel. Die bank is zo hard. Ik kwam er ook amper onder vandaan als in: ik voelde me helemaal stijf na het liggen.
Maarja wel weer een kleurtje (en jaja rimpels etc.)
Ja nee dat werkte dus niet voor mij haha!
@Vloeistof eeeeens haha! Wilde even voor ik op vakantie ga bij kleuren - in de hoop dat ik niet mega verbrand de eerste paar dagen - maar ga niet nog een keer denk ik
Je kan ook korter gaan en dan misschien onder een iets sterkere bank?
Ik vind het dus ook niet zo chill maar ik heb wel een kleurtje opgebouwd en ik ga nu 1 keer in de twee weken om het bij te houden en dat is wel te overzien haha.
Ja idd ik val ook heel vaak in slaap haha en dan word ik wakker omdat ie uit gaat
Ik weet weer waarom ik niet op Twitter zit. De trending tags zijn weer pareltjes.
#oversterfte #baudetheeftgelijk #boerenopstand
Ik weet dat het slecht is. En ja, uiteraard smeer ik me meerdere malen per dag in.
Er circeld hier een politie helikopter rond ook best laag. Word er helemaal zenuw van haha. En veel te nieuwsgierig.