Wat je even kwijt wil #61

en @Crusti_Croc haha toen Viben helemaal een hit was zat ik op Lucia Marthas en deden we de achtergronddans bij de kids choice awards (toen er nog een Nederlandse versie was) in de heineken musical hall en K-liber was toen de hoofdact! Het was echt mega leuk en ik kan me ook nog herinneren dat ze echt super aardig en vrolijk waren haha

49 likes

Lief! Ben veilig thuisgekomen hoor. Vind mezelf dan altijd zo’n dramaqueen want ben heus niet de enige vrouw in de tram, maar toch. Het blijft stom! Haha

7 likes

Hoe zag die er dan uit? Op Google kan ik niet echt wat fatsoenlijks vinden

1 like

Haha ja echt sameeee. Ik pak net mijn koffer van zolder voor een weekend weg, 3 keer raden wat er in het voorvak zat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Er belde net iemand aan en ik deed niet open want veiligheid, geen spionnetje of mogelijkheid om te zien wie er staat, of een klem op de deur

MAAR NOU BEN IK ZO NIEUWSGIERIG echt zo irritant ik wil altijd weten wie het was en wat ze van me moeten :tired_face:

9 likes

Daar word ik toch zo moe van, ze doen echt alsof iedere vrouw 100 complimenten op een dag ontvangt

2 likes

denk zo’n horrorclown met mes

9 likes

Ja dat zou nog spannend zijn maar het was wss iets saais maar toch ik kan er niet tegen dat ik het niet weet hè

1 like

Ik ben verbrand :weary::weary: mijn schouders zijn echt gevoelig

Heb al 2,5 week geen tiktok want die werkt op m’n telefoon niet in de VS (ja vet raar) maar nu kom ik er achter dat hij op m’n tablet wel gewoon werkt :heart::heart::heart::heart: echt erg maar heb het lachen om die kut filmpjes echt gemist, heb net zelfs al zitten huilen van het lachen :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Ik heb dat ooit gehad om 10 uur(wel open gedaan, want was benieuwd) en dat was een buurjongen die ik nog nooit gesproken had die een i phone oplader wilde lenen.

Ik gok dus dat het in die richting is :sweat_smile:

4 likes

O m g ik moet in mn koffer kijken :scream:

1 like

M’n oma is vroeger vaak naar een van de waddeneilanden op vakantie geweest en nou was ik gisteren op bezoek en toen liet ze me op haar telefoon de youtube livestream zien van de boot daarvandaan. Blijkbaar kijkt ze daar meerdere keren per dag naar als er een boot vertrekt, haha. Zat ze ook helemaal te vertellen hoeveel fietsen er wel niet op gaan steeds, het bagagekarretje, mensen die al heel vroeg staan te wachten, etc, en hoe anders het toch was vroeger. Vond het zo leuk hoe enthousiast ze erover was :smiling_face_with_three_hearts:

78 likes

Vett!!

2 likes

Het ziet eruit als een gigantische kitscherige kroonluchter, maar dan is de decoratie van zout gemaakt. Op foto’s krijg je het niet goed erop maar van dichtbij zie je dat de kettingen van zoutkristallen zijn.

1 like

Nog even een ochtendje werken, boiler room van Fred again op repeat en vanmiddag naar een van m’n lievelingsfestivals, lekker drie dagen ook en ik kan niet wachten.
Lang geleden dat ik zo excited ben geweest, want dekmantel hits echt different dan alle andere festivals waar ik dit jaar ben geweest

16 likes

Ik mis de Festini appel ijsjes van vroeger. Kan er ook niet eens een foto van vinden, die groene cilindervormige waterijsjes op een stokje :drooling_face:

Ik ook! Veel lekkerder dan perenijsjes

2 likes

ooh wow ja die was ik helemaal vergeten!

en speedy ijsjes :smiling_face_with_three_hearts:
oohh en solero shots mis ik ook trouwens!

7 likes

Lekker meid!

2 likes