Wat je even kwijt wil #61

Muziek aanzetten, oogjes dicht en die tijd is zo om

6 likes

Ik ook! En ik lag ook zo oncomfortabel. Die bank is zo hard. Ik kwam er ook amper onder vandaan als in: ik voelde me helemaal stijf na het liggen.

Maarja wel weer een kleurtje (en jaja rimpels etc.)

2 likes

Ja nee dat werkte dus niet voor mij haha!

@Vloeistof eeeeens haha! Wilde even voor ik op vakantie ga bij kleuren - in de hoop dat ik niet mega verbrand de eerste paar dagen - maar ga niet nog een keer denk ik :smiling_face_with_tear:

Je kan ook korter gaan en dan misschien onder een iets sterkere bank?

Ik vind het dus ook niet zo chill maar ik heb wel een kleurtje opgebouwd en ik ga nu 1 keer in de twee weken om het bij te houden en dat is wel te overzien haha.

2 likes

Ja idd ik val ook heel vaak in slaap haha en dan word ik wakker omdat ie uit gaat

3 likes

Ik weet weer waarom ik niet op Twitter zit. De trending tags zijn weer pareltjes.
#oversterfte #baudetheeftgelijk #boerenopstand
:joy:

1 like

Ik weet dat het slecht is. En ja, uiteraard smeer ik me meerdere malen per dag in.

Er circeld hier een politie helikopter rond ook best laag. Word er helemaal zenuw van haha. En veel te nieuwsgierig.

2 likes

P2000

3 likes

Jaa daar staat niks op. Allemaal info van gister haha

1 like

Helemaal eens, perenijs is ook niets voor mij

is het gelukt? ik heb het vorige week nog moeten doen :cry:

1 like

Ja, noodbandje zit erop en morgen even langs de garage. Was gelukkig niet zo heel moeilijk uiteindelijk.

1 like

Ik vind die peren ijsjes zo vies. Echt zo teleurstellend als iemand die dingen vet blij aan je probeert te geven. Steek m maar in je reet.

8 likes

Sjee ik haal hem er gelijk uit

15 likes

Ik had een boek besteld via Bol (jaja #supportyourlocals) en as always was ie beschadigd aangekomen, maar ik vond het zonde om terug te sturen en toen heb ik de klantenservice benaderd en een cadeaubon van de helft van het bedrag gekregen :+1: de tatta in mij is content

12 likes

Ik verveel mij zo erg bleh

4 likes

Heb een old school scheermes gekocht bij Bamboozy en ga dat zo proberen. Eens kijken of dat lukt zonder mezelf een slagaderlijke bloeding in mijn lies te geven :upside_down_face:

1 like

Als het zo’n ouderwetse safety razor is vooral niet hard drukken want het is echt scherp. Ben wel echt fan en het is heerlijk om altijd (goedkoop) met een super scherp mes te scheren en geen plastic afval te produceren.

5 likes

Had wat andere dingen die ik daar wilde bestellen en toen dacht ik: altijd dat gekut met die venus rotzooi en dit is mooi want minder afval. Ga ‘t gewoon proberen. Heel rustig dus :grimacing:.

1 like