Wat je even kwijt wil #62

Calm your tits. Het was een prima uiteenzetting voor iedereen die níet weet wat (on)geconventioneerd is. Mezelf incluis. Dank dus.
(En wat een bijzonder systeem…)

7 likes

ik denk niet dat er iemand op deze kutplaneet bestaat die dit kan uitleggen meid :kissing_heart:

5 likes

Hahaha, dit doet me denken aan m’n vader. Die had het dit weekend over een goede film, Bief Jans. Ik heb het ook op alle mogelijke manieren proberen uit te spreken om er achter te komen welke hij bedoelde. Uiteindelijk toen hij zei dat “James Bond” er in speelt, door Daniel Craig op te zoeken op IMDB kwam ik er achter dat hij Defiance bedoelde :joy:

7 likes

Ze had het net ook over " Frebukary. Like when you have a lot of wood"
Vocabulairy dus. Achja ze houd mn brein bezig.

2 likes

Note to self: Drink geen hele plens koffie met cafeïne erin. Zit als de hele middag op het randje van een paniekaanval :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat kun je er dan verder nog mee behalve kopiëren en dan uitgelijnd sturen? Ik probeerde m’n hond in een andere foto te plakken maar dat krijg ik nog niet voor elkaar.

Ik weet niet wie Working Moms heeft gezien en idk of ik hallucineer, maar ik vind de vrouw in deze video echt op Jenny lijken Modest fashion is for ME. You do you though. #fashion #modestfashion #beforeandafter #glowup
Idk of ik gek ben of dat meer mensen me snappen?

13 likes

Ja agreed

4 likes

Oke fijn, heb het idee alsof mensen nooit snappen waarom ik bepaalde mensen op elkaar vind lijken maar viel me echt op dit.

3 likes

Net getekend voor een nieuwe keuken, ik stuur een foto in de familie app. Reacties:

Mam: hartstikke mooi!
Pap: ziet er mooi uit. Nu nog leren koken

:joy: :+1:

57 likes

Ik heb een UUR pauze op mn werk in de avond, vind dat echt extreem lang. Nog 40 min :sweat_smile:

2 likes

Ik heb eindelijk vakantie! En ga zondag voor het eerst in drie jaar op vakantie. :grimacing:

32 likes

Er viel (?) een fucking grote spin op mijn hoofd en ik raakte zo erg in paniek.

Daarna heb ik maar een tas voor mezelf gekocht om van de schrik te bekomen :+1:

28 likes

Ben voor t eerst sinds november bij de kapper geweest en m’n haar voelt echt zoooo kort nu

6 likes

Ben ik de enige die weer een gigantische herfstdip heeft? Kan om alles janken :smiling_face_with_tear:

6 likes

Omg omg ik ging net douchen, sta ik me uit te kleden zie ik opeens die spin in mijn nek!!! Heeft hij al die tijd denk ik tussen mijn hemd en mijn shirt gezeten :tired_face::tired_face::tired_face:

Mijn vriend heeft hem gelukkig gepakt en dood gemaakt maar echt zo niet leuk. Nu zag ik ook hoe groot hij was :sob:

6 likes

Ik heb vandaag de prikpil in mijn bovenbeen gehad en heb er zoveel last van. Vorige keer 0,0 en nu kan ik amper lopen en doet het pijn als ik het aanraak/mijn kat op schoot zit :sob:

1 like

Ik ben dit ook al heel de week aan het doen :upside_down_face: echt irritant

Door de terugval in mijn hersenschudding kon ik niet alleen niet beginnen met werken, maar ook niet naar een voorstelling waar ik een kaartje voor had. Was een uitgestelde coronatournee en was voor mij iets waar ik naartoe leefde in mijn herstel: ‘als ik daar dan in september naartoe kan…’

Nu had een van mijn liefste vriendinnen de hoofdrolspeler benaderd met mijn verhaal en kreeg ik als verrassing een superlieve videoboodschap van haar en 2 vrijkaartjes voor als ik wel kan gaan. Moest echt keihard janken haha, zo lief van allebei.

131 likes

Ik heb morgen voor het eerst een air bnb waar de host zelf de sleutels geeft en wat verteld over de woonboot enzo.
Haha en ik kom daar net pas achter en nu ben ik daar een beetje zenuwachtig over haha.

2 likes