Wat irritant kun je hem niet in de spier van je bil laten prikken?
Het stukje straat voor ons huis wordt vannacht opnieuw geasfalteerd. RIP mijn slaap
van aaf??
Dat deed ik eerst, maar ik vind het lastig om daar zo nakend te zitten daarna in mijn bovenarm, was ook niet fijn. Vorige keer been going fantastisch, maar nu dus niet
Oh haha ja nee als je er echt helemaal zo bloot moet zitten zou ik het ook niet fijn vinden nee, bij mijn doktersassistente is het genoeg om mān broek aan ƩƩn kant een klein beetje omlaag te trekken aan de achterkant en dan sta ik gewoon tegen iets aan te leunen (wel met mān rits open, maar dat ziet niemand toch dan). Hopelijk is die pijn eenmalig!
Haha nee, maar wel een bekende actrice.
Ik heb dit echt nog nooit gehad, heb voor kerst een nieuwe instax camera gekregen en film gebruikt die ik al zeker twee jaar had liggen (sinds mn oude camera ermee ophield ), en dat werkte prima
Doodgaan is vermoeiend he!!
Heb je niet iemand (vriend(in), ouders etc), die ām thuis in je bil kan zetten? Mijn vriend prikt (na een mini cursus bij mijn huisarts) elke 2 maanden met B12 en ben blij dat ik daar niet telkens voor naar de huisarts meer hoef. Voel je bijna niks van.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk alleen naar een eendagsfestival in Utrecht. Echt iedereen waarvan ik dacht dat ze zouden gaan gaat niet. En ik had het kaartje in een opwelling gekocht. Dus fack it dan ga ik wel alleen en als het niet leuk is dan ben ik zo thuis. Lief is lief.
Bleeeh ik kan niet slapen want mijn vriend is niet thuis. Slaat nergens op, niet alsof ik tegen hem aan ga slapen oid, maar als hij er niet is ben ik wakker tot hij er is . En met twee kleine kinderen zit uitslapen er niet in dus ochtend is ook kut straks.
Ik heb morgenmiddag een training voor mijn werk in een andere stad en 's avonds met vriendinnen afgesproken om te eten in weer een andere stad en ik zie al de hele week zo erg hier tegenop (tegen de training, het reizen en haasten, vooral) dat ik al twee jankbuien heb gehad, vooral omdat ik gewoon een beetje gestresst ben om mijn werk de laatste tijd. Zo erg dat ik geneigd was het etentje af te zeggen maar ik heb eigenlijk superveel zin om die vriendinnen weer te zien dus nu overweeg ik met een smoes die cursus af te zeggen maar misschien krijg ik daar weer spijt van of gezeik mee. Er zijn collegaās die wel gaan en ik ben ook bang dat ik 's avonds in de stad een collega tegenkom dus ik weet niet wat te doennnn
En vergeet niet alle voordelen: je kan doen wat jij wil en je kan ook niemand kwijt raken
Ik zou naar beide gaan maar niet haasten voor het eten. Je kunt je vriendinnen vooraf al in de ochtend op de hoogte stellen dat je mogelijk iets later aanschuift en gewoon op het gemak na je training naar je vriendinnen gaan. Dan zit je waarschijnlijk ook het chillste te eten savonds als je wel ook naar je training bent geweest.
Je doet je forumnaam eer aan
Alsof het drama met de gewonde duif nog niet genoeg was zat er ook nog even een enorme wolfspin in de gang. Ik heb staan gillen als een speenvarken toen ik hem zag. Mn vriend heeft hem weggehaald maar nu ben ik dus helemaal panisch dat er meerdere zitten. Kutte is dat zoiets dus helemaal mn angst en smetvrees triggert. Lig nu al de hele nacht wakker, met knallende hoofdpijn te denken aan doemscenarioās
Het valt mij op dat de mensen die niets met de zomer hebben niet tot nauwelijks zich hierover uiten.
Klagen over het weer doen ook de zomerwaardeerders op te heette dagen.
Andersom, de mensen die pro zomer zijn hoor je hier zoveel meer over.
Zo heb ik ook een vriendin, die leeft voor de zomer en zegt ook tegen mij: Ahhh joh ga naar buiten het is zo lekker weer. En zodra ik aan het genieten ben moet ik meegaan in haar negatieve gevoelens met de seizoenen.
Meen je dat? Ik lees echt de gehele zomer gezeur op de zomer. Lang niet alleen op de te warme dagen. Bij de eerste zonnestralen hoor ik al: bah ik wil herfst en thee en binnen blijven en niks doen. Terwijl je dat in theorie altijd kan doen, terwijl ik bij een dikke herfst regenbui andersom niet echt op een terras kan zitten.
Ja echt! Maar misschien let ik er mee op door die vriendin.
En heerlijk juist, heathers aan en lekker buiten zitten op een overdekt terras. En minder druk buitenš¬
Ja, ik vind dat je echt te weinig overdekte terrassen hebt helaas. Of je bent tot je onderbroek doorweekt voor je er bent (zoals vorige week haha). Vind verder herfst wel prima hoor, elk seizoen heeft wat. Is meer dat ik (en dan vooral hier op het forum) de zomerhaters juist extreem aanwezig vind haha.