Wat je even kwijt wil #62

Heb je hier voor moeten betalen of krijg je hier geld voor?

4 likes

Ik had ook al een uitnodiging voor een Halloweenfeest eind november :roll_eyes:

4 likes

Ook dat kan geregeld worden, opbaring in een dirndl :joy:

2 likes

Ja, zou het? Heb nou niet het idee dat middelbare scholieren de belangrijkste doelgroep voor zulke feesten (want toch veel bier) zijn.

Edit: zijn of is? Ik ging eerst voor ‘is’, want ‘de belangrijkste doelgroep’ is het onderwerp. Klopt, toch? Vond het zo raar staan, dat ik het toch veranderd heb.
En dat klinkt ook gek als je de zin omdraait: de belangrijkste doelgroep voor zulke feesten is middelbare scholieren :confused:
Toch ‘zijn’?

2 likes

Volgens mij is ‘de belangrijkste doelgroep’ het naamwoordelijk deel van het gezegde. Dus dan wel ‘zijn’. Maar ik weet het niet zeker. Misschien kan @Nescio uitkomst bieden :smile:

3 likes

Misschien als ik verhuisd ben en er niet zo’n dagelijkse ergernis aan heb đŸ« 

2 likes

Ja dat denk ik ook wel. Lekker strak insnoeren die dames

4 likes

Pff net 6 muggen gepakt in de woonkamer :persevere:

4 likes

Een soort agressieve duif.

6 likes

Ik slaap op zolder, en heb aan twee kanten een schuin dak. Aan beide kanten zitten deurtjes waarachter opbergruimte zit, en mijn bed staat tegen een van die deurtjes aan. Maar nu hoor ik aan de andere kant van dat deurtje allemaal geritsel terwijl t midden in de nacht is?? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::sob::sob::sob::sob: Ben er vrij zeker van dat er zo’n dikke huisspin zit want het was echt op het niveau van mijn oor dus niet op de grond ofzo :sob:

1 like

Ja ik dacht dus dat alle flats voor alleenstaanden waren, want daar kenden m’n ouders er dan weer wel veel van.
Maar ben het helemaal met je eens dat het wereldvreemd is van me.

Nadeel van naast een bos wonen. Elk weekend wakker worden van geweerschoten. :sob:

Mijn buren hebben ineens vogels in de tuin??? Doe gewoon ff niet ofzo

2 likes

De oliebollenkraam staat weer tegenover mijn sportschool.

29 likes

Tijdens mijn werk kom ik best wel wat katten tegen.
En echt elke kat die een kriebel wil, krijgt van mij een kriebel.
Sorry dat uw steunkousen wat later aan zijn vandaag, ik moest onderweg even een kat aaien :joy:

31 likes

Heb m’n stofzuiger op bed staan en ben nu moed bij elkaar aan t verzamelen om t kastje open te doen en m’n hoofd naar binnen te steken om te kijken of er echt wat zit :confounded::confounded::confounded:

2 likes

Hoop dat het meeviel!

2 likes

Ik ben wel benieuwd nu, laat het ons weten

Ik denk toch eerder een muis dan een spin

5 likes

Door jagers? Gatverdamme.

(Plezier)jacht is bullshit, don’t @ me.

5 likes

@kika heb 'm niet aangetroffen, maar denk toch dat een spin was gezien al dat spinnenrag en dat geritsel klonk echt als papier en daar hangt blijkbaar een stuk krant?? Er ligt alleen zoveel zooi achter die kast dat ik het niet allemaal eruit kan halen om de spin te vinden :smiling_face_with_tear: of hij moet in die krantenprop zitten maar daar ga ik echt niet aanzitten :joy: die slang is overigens een knuffel

Samenvatting

4 likes