Wat je even kwijt wil #62

Ohh, dat vind ik serieus wel een goede! Ik heb ook wel veel lichtinval en één wand is alleen maar raam, dus dat is vast wel :dizzy:loftwaardig :dizzy:

4 likes

Nee want in mijn dorp waren geen flats of appartementen dus daar kon ook niemand wonen. Toen ik naar de middelbare school ging in de stad begreep ik natuurlijk wel wat een flat of appartement was.

2 likes

Groetjes van Giel :joy:

10 likes

Waar hang jij nou uit???

4 likes

In de hel!!!

39 likes

Mijn favo zin als ik op het strand ben.

5 likes

Geen groetjes terug aan Giel, wel aan jou

3 likes

Oktoberfeest :blue_heart::white_heart::pretzel::beers:

@Karl_Lagerfeld kom mee met @Oprah en mij in de dirndl :joy::joy:

8 likes

Dan lig ik nog liever op een tafel op je werk :joy::joy:

42 likes

Waarom zijn al die Nederlandse oktoberfeesten altijd zo laat terwijl hét Oktoberfest in München altijd eindigt op de eerste zondag van oktober? Als je het dan nadoet, doe het dan goed.

Nutteloze ergernis dit, maar ik vind het stom.

6 likes

Heb je hier voor moeten betalen of krijg je hier geld voor?

4 likes

Ik had ook al een uitnodiging voor een Halloweenfeest eind november :roll_eyes:

4 likes

Ook dat kan geregeld worden, opbaring in een dirndl :joy:

2 likes

Ja, zou het? Heb nou niet het idee dat middelbare scholieren de belangrijkste doelgroep voor zulke feesten (want toch veel bier) zijn.

Edit: zijn of is? Ik ging eerst voor ‘is’, want ‘de belangrijkste doelgroep’ is het onderwerp. Klopt, toch? Vond het zo raar staan, dat ik het toch veranderd heb.
En dat klinkt ook gek als je de zin omdraait: de belangrijkste doelgroep voor zulke feesten is middelbare scholieren :confused:
Toch ‘zijn’?

2 likes

Volgens mij is ‘de belangrijkste doelgroep’ het naamwoordelijk deel van het gezegde. Dus dan wel ‘zijn’. Maar ik weet het niet zeker. Misschien kan @Nescio uitkomst bieden :smile:

3 likes

Misschien als ik verhuisd ben en er niet zo’n dagelijkse ergernis aan heb 🫠

2 likes

Ja dat denk ik ook wel. Lekker strak insnoeren die dames

4 likes

Pff net 6 muggen gepakt in de woonkamer :persevere:

4 likes

Een soort agressieve duif.

6 likes

Ik slaap op zolder, en heb aan twee kanten een schuin dak. Aan beide kanten zitten deurtjes waarachter opbergruimte zit, en mijn bed staat tegen een van die deurtjes aan. Maar nu hoor ik aan de andere kant van dat deurtje allemaal geritsel terwijl t midden in de nacht is?? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::sob::sob::sob::sob: Ben er vrij zeker van dat er zo’n dikke huisspin zit want het was echt op het niveau van mijn oor dus niet op de grond ofzo :sob:

1 like