Wat je even kwijt wil #62

Ik heb met een weddenschap een flesje wijn gewonnen maar eigenlijk is dat een sneue fles. We gingen met z’n tweeën naar een feest waar we verder niemand kende maar die elkaar allemaal wel kende. Toen heb ik met haar gewed dat niemand uit zichzelf met ons zou praten, ondanks actieve pogingen tot contact. Wat is dat toch vreselijk als mensen perse alleen met hun eigen clubje willen praten. We hebben uiteindelijk wel een leuke avond gehad maar vond het toch wel jammer dat ik dus de weddenschap won :joy:.

21 likes

Ik heb een ei in de magnetron GEBAKKEN. Haha en het werkt verrassend goed en supersnel wtf.

2 likes

Met zoiets? Mijn ouders deden het vroeger vaak op deze manier en werkte idd supergoed! Alleen soms ontplofte het en zat de hele magnetron onder :joy: Dus wel oppassen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik hoop dat de turkse supermarkt een goede filodeeg heeft. Want dan kan ik galaktoboureko en tiropita maken en dan is mn leven weer een soort van compleet.

9 likes

M’n hond is een koukleum maar vindt t ook heerlijk om buiten in 't gras te liggen. Tref ik 'm net klappertandend in 't gras aan :joy::joy: heb hem maar even een dekentje over gedaan

21 likes

We hebben een logee die maar niet wakker wordt, ik ga zo maar even herrie maken. :skull:

2 likes

Nee dat is koken, ik heb dus een ei GEBAKKEN haha.

Ik deed het alleen in een grote kom, duurde maar 50 seconden!

@Blush dat vind ik altijd zo ongemakkelijk, ik heb wel eens gehad dat iemand er pas rond 14 uur uitging.

Ohh ik had dit laatst omgekeerd, was de logee al drie uur wakker en lagen wij nog te slapen. Gelukkig voelt ze zich redelijk thuis en zat ze lekker te lezen.

2 likes

Ik deed dat vroeger ook vaak, is zo lekker luchtig!

4 likes

Huh wat heb jij met griekenland dan

11 likes

Tiktok vond het nodig om cringy shit voor te stellen

4 likes

waarom ziet hij er uit als een slechterik in slechte soap

5 likes

Ik vraag me meer af wat jij met het forum hebt als je alle post irritant vind

25 likes

Hij kan er ook niets aan doen dat hij er zo uitziet

Galaptigowie???

ik vind eigenlijk heel de setting eraan bijdragen met dat pak en dan vaag grijnzend terwijl 'ie een kutlied zingt

3 likes

Ik noem t eigenlijk ook gewoon gelakte boerenkool.

5 likes

Ik voel me erg verbonden met deze comment

Also ‘he’ en ‘ho’ als afkortingen?? :confounded:

6 likes

Maar lust je banaan met spikkels of perziken? :thinking:

Glossy Taco van Holo Taco :joy:

2 likes