Ik voel me kut dus heb bedacht een filmavondje (in mn eentje) te houden in hoop me beter tr voelen. Nu nog zoeken naar een slechte nederlandstalige film of Disney.
Heb ook hapjes gehaald dus total experience
Ik zou Rosaline aanraden als je 10 things I hate about you leuk vindt. Het staat op Disney+
Ik betaal verdomme niet 1000+ kale huur per maand voor een kamer, met zon huurprijs eis ik dat mn woning op zn minst wordt aangesproken als studio
Had lekkere ““Griekse”” wraps gemaakt maar mn darmen reageren er niet echt goed op worth it though
Het is costa geworden maar ik heb deze op mijn lijst gezet voor eeb volgende keer
voor die prijs mag je het een loft noemen
Deze keek ik vanmiddag en vond m echt slecht. Maar soms heb je dat nodig.
Gaat er dan helemaal niemand mee zwemmen??
Hahahah nostalgie
Iemand zin om te tellen hoe vaak Gideon van Meijeren als een wandelende vogel
z’n hoofd vooruit stoot?
Edit: zonder geluid is nog beter! Grappiger.
Wat is het toch fijn dat je mensen met verwerpelijke ideeën mag uitlachen.
Ohh, dat vind ik serieus wel een goede! Ik heb ook wel veel lichtinval en één wand is alleen maar raam, dus dat is vast wel loftwaardig
Nee want in mijn dorp waren geen flats of appartementen dus daar kon ook niemand wonen. Toen ik naar de middelbare school ging in de stad begreep ik natuurlijk wel wat een flat of appartement was.
Waar hang jij nou uit???
In de hel!!!
Mijn favo zin als ik op het strand ben.
Geen groetjes terug aan Giel, wel aan jou
Dan lig ik nog liever op een tafel op je werk
Waarom zijn al die Nederlandse oktoberfeesten altijd zo laat terwijl hét Oktoberfest in München altijd eindigt op de eerste zondag van oktober? Als je het dan nadoet, doe het dan goed.
Nutteloze ergernis dit, maar ik vind het stom.