Bizar!
Hier iets soortgelijks: m’n oma gaat altijd een keer op bezoek in de koophuizen van haar kleinkinderen maar bij mij is ze nog nooit geweest. Ja snap het wel hoor, is geen echt huis natuurlijk.
Bizar!
Hier iets soortgelijks: m’n oma gaat altijd een keer op bezoek in de koophuizen van haar kleinkinderen maar bij mij is ze nog nooit geweest. Ja snap het wel hoor, is geen echt huis natuurlijk.
Nee maar naar die anderen ging ze op eigen initiatief. Boeit me verder ook niet dat ze hier nooit komt (vind het prima om naar haar toe te gaan) maar het verschil in behandeling steekt me wel.
Haha ja hier ook met ooms en tantes. Ik heb ook als enige in het gezin mijn witgoed zelf betaald, omdat mijn huis niet voor ‘echt’ telt. Heb ook geen zin om over dat soort dingen de discussie aan te gaan, omdat ik het zo dom vind (en dan alleen maar meer gezeik over koophuizen over me heen krijg) maar inderdaad het steekt wel eens. En het valt me vooral erg van leeftijdgenoten zoals collega’s tegen als die zich ook schuldig maken aan dit soort onderscheidingen.
Ughh ik ben vandaag door mn rug gegaan en dat doet altijd zoveel pijn (heb een zwakke rug). Hopen dat het snel weer weg trekt
Ik heb apfelkorn helemaal herontdekt top drankje.
Over appartementen niet als huis zien. Ik heb tegen m’n tante die in een begane grond appartement woonde weleens gevraagd of ze later nog in een echt huis ging wonen. Zij heeft die opmerking al een paar x aan me terug gekaatst. Dat dat natuurlijk een stomme opmerking was want 't was al een echt huis.
Maar ik denk eigenlijk dat dit door m’n ouders kwam. Iedereen die wij kenden met een partner of gezin woonde in een huis met meerdere verdiepingen en tuin. Ik weet nog hoe ik er in de 2e vd middelbare pas achter kwam dat er ook gezinnen in flats woonde. Ik had dat gewoon nooit als mogelijk gezien? Op mijn basisschool woonde ook geen van m’n vriendinnetjes in een appartement.
Schaam me gewoon een beetje om m’n bekrompen gedachtengoed als kind/tiener te delen.
Maargoed ondertussen ben ik m’n kind aan 't opvoeden in een huur appartement.
Ohja ben trouwens opgegroeid in een middelgrote stad, zat wel op school in een wijk met weinig appartementen maar woonde zelf in een andere wijk, trouwens ook weer met weinig appartementen.
Ik kom uit een dorp zonder appartementen, laat staan flats. Nou ja, wel zo’n bejaardenzorgcentrum van 5 hoog ofzo. Als iemand tegen mij zegt oh, jij woont in dat en dat appartementencomplex, dan voelt dat ook altijd nog heel erg raar.
Ik durf niet meer de npo app te openen. Elke keer krijg ik een amber alert. En ik ben nogal bijgelovig dus ik wil bijna die app verwijderen haha.
Krijg t altijd zo heet als ik ikea kasten in elkaar zet
Hopelijk vinden ze die jongen snel
Ik voel me kut dus heb bedacht een filmavondje (in mn eentje) te houden in hoop me beter tr voelen. Nu nog zoeken naar een slechte nederlandstalige film of Disney.
Heb ook hapjes gehaald dus total experience
Ik zou Rosaline aanraden als je 10 things I hate about you leuk vindt. Het staat op Disney+
Ik betaal verdomme niet 1000+ kale huur per maand voor een kamer, met zon huurprijs eis ik dat mn woning op zn minst wordt aangesproken als studio
Had lekkere ““Griekse”” wraps gemaakt maar mn darmen reageren er niet echt goed op worth it though
Het is costa geworden maar ik heb deze op mijn lijst gezet voor eeb volgende keer
voor die prijs mag je het een loft noemen
Deze keek ik vanmiddag en vond m echt slecht. Maar soms heb je dat nodig.
Gaat er dan helemaal niemand mee zwemmen??
Hahahah nostalgie