Wat je even kwijt wil #62

Wat is snaai?

1 like

Ik noem ongezonde snacks/baksels vaak snaai haha! Vandaag zijn dat smores bars geworden.

11 likes

En ik wil bakken zonder alles op te eten. Zoek je nog nieuwe buren? :innocent:

11 likes

Heel graag!

3 likes

14 likes

Die is ook te ‘bakken’ ja

17 likes

Hier zit ook appeltaart in de oven. Morgen trakteren omdat ‘t mijn laatste werkdag is en ik wil niet failliet gaan aan gekocht gebak (groot team). Straks nog een brownie fixen.

4 likes

Ik had vrijdag een feestje en ik ben nog steeds brak?? Waarom duren katers na je 25e altijd langer dan één dag.

6 likes

Ik vind dat ook zo flauw. Inmiddels 35+ en die meerdaagse katers zijn echt een reden dat ik niet zoveel meer drink.

4 likes

Nu breekt me echt de klomp. Ik ben zon kant en klare hotdog aan het eten (ja judge maar) en een zon zakje saus is van papier…
Maar die andere niet. Nah ben het echt helemaal beu dat alles van papier is.

3 likes

Het wordt 24 graden volgende week? Dat is gewoon niet oké voor de tijd van het jaar. Ik huil echt om het klimaat.

18 likes

Zijn die nou lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten, net zoals die kant en klare burgers. Het lijkt me echt weerzinwekkend maar toch zie ik veel mensen die het kopen. Minder erg dan t lijkt?

3 likes

Maar is wel lekker toch

7 likes

Vieslekker

5 likes

Vieslekker idd.

3 likes

Ik ga t binnenkort eens proberen. Ben eigenlijk wel benieuwd nu :joy: Ik bedoel veel erger dan zo’n sompige unox uit blik kan t niet zijn en die eet ik ook gewoon.

2 likes

Jep.

16 likes

Koop niet die van de appie want zon papieren zakje is ruk

2 likes

Nee.

3 likes

Ah joh, voor de hongerwinter was het ook warm. Dit is gewoon het begin van de koude winter die aankomt

En hier nog meer bewijs dat we niet doodgaan. Hooguit naar zweet gaan stinken