Wat is snaai?
Ik noem ongezonde snacks/baksels vaak snaai haha! Vandaag zijn dat smores bars geworden.
En ik wil bakken zonder alles op te eten. Zoek je nog nieuwe buren?
Heel graag!
Hier zit ook appeltaart in de oven. Morgen trakteren omdat ‘t mijn laatste werkdag is en ik wil niet failliet gaan aan gekocht gebak (groot team). Straks nog een brownie fixen.
Ik had vrijdag een feestje en ik ben nog steeds brak?? Waarom duren katers na je 25e altijd langer dan één dag.
Ik vind dat ook zo flauw. Inmiddels 35+ en die meerdaagse katers zijn echt een reden dat ik niet zoveel meer drink.
Nu breekt me echt de klomp. Ik ben zon kant en klare hotdog aan het eten (ja judge maar) en een zon zakje saus is van papier…
Maar die andere niet. Nah ben het echt helemaal beu dat alles van papier is.
Het wordt 24 graden volgende week? Dat is gewoon niet oké voor de tijd van het jaar. Ik huil echt om het klimaat.
Zijn die nou lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten, net zoals die kant en klare burgers. Het lijkt me echt weerzinwekkend maar toch zie ik veel mensen die het kopen. Minder erg dan t lijkt?
Maar is wel lekker toch
Vieslekker
Vieslekker idd.
Ik ga t binnenkort eens proberen. Ben eigenlijk wel benieuwd nu Ik bedoel veel erger dan zo’n sompige unox uit blik kan t niet zijn en die eet ik ook gewoon.
Koop niet die van de appie want zon papieren zakje is ruk
Nee.
Ah joh, voor de hongerwinter was het ook warm. Dit is gewoon het begin van de koude winter die aankomt
En hier nog meer bewijs dat we niet doodgaan. Hooguit naar zweet gaan stinken