Wat je even kwijt wil #62

Het was al lastig om een plastic rietje in een Capri-Sun te krijgen, maar met die kartonnen rietjes is het al helemaal mission impossible. Zit nu maar aan dat pakje te zuigen.

9 likes

Ik heb Geordie shore the Reunion opgezet en ik geniet hier te veel van.

10 likes

Waar kijk je dat?

4 likes

MTV, seizoen begon vrijdag. Misschien kan je het opnieuw kijken? Ik heb het opgenomen.

6 likes

Ik ga stuk. Die rare klemTOnen waarop hij ELke keer zijn hoofd naar VOren schuift.

4 likes

Jeeeej, eindelijk! Ik ga ook kijken :grimacing:

1 like

Er is niets veranderd: vrouwen dragen nog altijd zomerkleding in de winter, mannen strakste en gescheurde skinny :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het echt heftig hahah al die mensen die elkaar niet meer spreken, helemaal emo

4 likes

Ik ben van die gratis supermarktbladen aan t doornemen om lekkere recepten eruit te scheuren en kom ā€œknakworst cannelloniā€ tegen :joy: laat t de Italianen niet horen

12 likes

Love it.

4 likes

Dankje voor de tip! Ik kijk het nu en vind het echt leuke nostalgie maar vind het wel heftig hoe iedereen veranderd is. Ik vind ze ook allemaal zo oud terwijl ik van dezelfde leeftijd ben dus wrs zie ik er zelf ook zo oud uit :slightly_smiling_face:En het gaat ook een beetje traag allemaal maar goed ze moeten natuurlijk rekken wat ze hebben

3 likes

Haha chill dankje IKEA. :smile:

Ik had eerst die korting niet maar was een bak vergeten dus had geannuleerd en toen zag ik ineens 10 euro korting wat ik kon aanklikken. Haha dit zijn leuke bedragen.

4 likes

Gisteren een arretjescake gemaakt, niet wetende dat ik vandaag te vroeg ongesteld zou worden. Wat een timing. :star_struck:

27 likes

Wat en dan schuif je gewoon een knakworst in zo’n pasta-ding?

2 likes

Wow echt ziek veel grote bliksemflitsen achter elkaar hier in Amsterdam. Ik haat onweer :cry:

5 likes

Zoiets ja hahaha, ze gebruiken alleen lasagnebladen in plaats van kant en klare cannelloni

3 likes

Ik geniet echt van dit weer! Heerlijk als je warm en droog thuis zit.

4 likes

Ja hier ook… ik haat het ook. Schrik telkens zo erg en krijg daar echt paniek van…

5 likes

Ook echt gewoon: leg een knakworst op de vulling die je op een lasagneblad legt🄲

1 like

Komt je vriend daar toch nog mooi mee weg!

2 likes