Het was al lastig om een plastic rietje in een Capri-Sun te krijgen, maar met die kartonnen rietjes is het al helemaal mission impossible. Zit nu maar aan dat pakje te zuigen.
Ik heb Geordie shore the Reunion opgezet en ik geniet hier te veel van.
Waar kijk je dat?
MTV, seizoen begon vrijdag. Misschien kan je het opnieuw kijken? Ik heb het opgenomen.
Ik ga stuk. Die rare klemTOnen waarop hij ELke keer zijn hoofd naar VOren schuift.
Jeeeej, eindelijk! Ik ga ook kijken
Er is niets veranderd: vrouwen dragen nog altijd zomerkleding in de winter, mannen strakste en gescheurde skinny
Ik vind het echt heftig hahah al die mensen die elkaar niet meer spreken, helemaal emo
Ik ben van die gratis supermarktbladen aan t doornemen om lekkere recepten eruit te scheuren en kom āknakworst cannelloniā tegen laat t de Italianen niet horen
Love it.
Dankje voor de tip! Ik kijk het nu en vind het echt leuke nostalgie maar vind het wel heftig hoe iedereen veranderd is. Ik vind ze ook allemaal zo oud terwijl ik van dezelfde leeftijd ben dus wrs zie ik er zelf ook zo oud uit En het gaat ook een beetje traag allemaal maar goed ze moeten natuurlijk rekken wat ze hebben
Haha chill dankje IKEA.
Ik had eerst die korting niet maar was een bak vergeten dus had geannuleerd en toen zag ik ineens 10 euro korting wat ik kon aanklikken. Haha dit zijn leuke bedragen.
Gisteren een arretjescake gemaakt, niet wetende dat ik vandaag te vroeg ongesteld zou worden. Wat een timing.
Wat en dan schuif je gewoon een knakworst in zoān pasta-ding?
Wow echt ziek veel grote bliksemflitsen achter elkaar hier in Amsterdam. Ik haat onweer
Zoiets ja hahaha, ze gebruiken alleen lasagnebladen in plaats van kant en klare cannelloni
Ik geniet echt van dit weer! Heerlijk als je warm en droog thuis zit.
Ja hier ook⦠ik haat het ook. Schrik telkens zo erg en krijg daar echt paniek vanā¦
Ook echt gewoon: leg een knakworst op de vulling die je op een lasagneblad legtš„²
Komt je vriend daar toch nog mooi mee weg!