Wat je even kwijt wil #62

Ik drink ook minder dan voorheen! Waar ik vroeger de volgende ochtend weer fris en fruitig aan mijn bureau zat voel ik me nu een hoopje ellende haha.

1 like

Ik heb het ook meer over dit soort trends.

Het wordt dankzij klimaatverandering steeds warmer met veel vaker extremere weersomstandigheden. Als er niks veranderd gaan we er uiteindelijk wel dood aan.

11 likes

Het zou sowieso beter zijn voor de hele wereld als wij er niet meer zouden zijn. Wat je zegt eigen schuld dikke bult. Alleen zadelen we elke volgende generatie met meer ellende op, terwijl dit niet hoeft.

9 likes

Ja ik ben nog een range rover aan het manifesteren dus die moet ik eerst nog krijgen

7 likes

Gewoon geen volgende generatie meer produceren, probleem opgelost :ok_hand:t3:

10 likes

Een robot. Of nog beter, gewoon voor die laatste generatie verplichte euthanasie als je niet zelf je kont meer kan afvegen.

4 likes

Alle kinderen die al gemaakt zijn. Zij zorgen blijkbaar ook voor ons pensioen. Niet wij zelf.

1 like

Oh nee ik moet morgenochtend de bus nemen naar een afspraak maar ik neem nooit de bus dus nu ben ik zenuwachtig en ga ik vanavond wss nog alle mogelijke info verzamelen zodat ik niet verdwaal :sweat_smile:

8 likes

haha pensioen, heb je nog zulke moppen fred?

6 likes

Eindelijk een nuttige NL Alert gehad ipv een alert over voetbal

2 likes

Het was al lastig om een plastic rietje in een Capri-Sun te krijgen, maar met die kartonnen rietjes is het al helemaal mission impossible. Zit nu maar aan dat pakje te zuigen.

9 likes

Ik heb Geordie shore the Reunion opgezet en ik geniet hier te veel van.

10 likes

Waar kijk je dat?

4 likes

MTV, seizoen begon vrijdag. Misschien kan je het opnieuw kijken? Ik heb het opgenomen.

6 likes

Ik ga stuk. Die rare klemTOnen waarop hij ELke keer zijn hoofd naar VOren schuift.

4 likes

Jeeeej, eindelijk! Ik ga ook kijken :grimacing:

1 like

Er is niets veranderd: vrouwen dragen nog altijd zomerkleding in de winter, mannen strakste en gescheurde skinny :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het echt heftig hahah al die mensen die elkaar niet meer spreken, helemaal emo

4 likes

Ik ben van die gratis supermarktbladen aan t doornemen om lekkere recepten eruit te scheuren en kom ā€œknakworst cannelloniā€ tegen :joy: laat t de Italianen niet horen

12 likes

Love it.

4 likes