Wat je even kwijt wil #62

Waarom is iedereen in de trein verkouden :sob: echt goor

1 like

Ik zat laatst naast iemand die aan zn vriend aan het vertellen was dat ie koorts had. En ook een collega met een beetje verhoging en verkouden, blijf dan thuis!!! “Ja maar dan zit ik mij daar lamlendig te voelen
” ja dus dan hou je ook lekker je bacillen thuis en we kunnen inmiddels allemaal thuis werken dus dat hoeft geen probleem te zijn.

5 likes

We hebben afgelopen donderdag een bezichtiging gehad bij ons droomhuis. We hebben een bod uitgebracht en gisteren te horen gekregen dat ons bod geaccepteerd is! Door alle spanning helemaal niet geslapen maar ooooh dit is zo lekker wakker worden!

123 likes

Urgh ja en los van Corona vind ik het ook gewoon echt ranzig, dat snot wat je hoort rammelen in iemands hoofd :nauseated_face:

7 likes

Ohh nee weer eens een grote whatsappstoring

1 like

wel lekker rustig eigenlijk

2 likes
4 likes

Never forget die Hi reclames :raised_hands:t4:

3 likes

Ik verveel me

2 likes

Echt m’n favo website voor tijdens storingen

2 likes

Ja die opmerkingen zijn het best

4 likes

het valt me nog mee dat insta het gewoon nog doet, dus kan via daar de meeste mensen nog steeds gewoon contacten haha

2 likes

Hahaha bedankt voor dit

“In Venlo ook geen Whatsapp!!”

17 likes

Haha en nu ook al een NOS pushbericht sjongejonge

In Enschede blijft het op het klokje!

2 likes

Ik kan niet voor iedereen spreken maar door dit hels weer heb ik weer super veel last van allergieën :upside_down_face:

4 likes

“mooie dames add hakan6655 op snap”

:rofl::rofl::rofl::rofl:

15 likes

hét moment om over te stappen naar Signal!

8 likes

Straks nog een liveblog en het is compleet

2 likes

inclusief wat reportages op locatie en interviews met slachtoffers dan hoop ik. Zou dit het begin van het einde zijn?

2 likes