Waarom is iedereen in de trein verkouden echt goor
Ik zat laatst naast iemand die aan zn vriend aan het vertellen was dat ie koorts had. En ook een collega met een beetje verhoging en verkouden, blijf dan thuis!!! âJa maar dan zit ik mij daar lamlendig te voelenâŠâ ja dus dan hou je ook lekker je bacillen thuis en we kunnen inmiddels allemaal thuis werken dus dat hoeft geen probleem te zijn.
We hebben afgelopen donderdag een bezichtiging gehad bij ons droomhuis. We hebben een bod uitgebracht en gisteren te horen gekregen dat ons bod geaccepteerd is! Door alle spanning helemaal niet geslapen maar ooooh dit is zo lekker wakker worden!
Urgh ja en los van Corona vind ik het ook gewoon echt ranzig, dat snot wat je hoort rammelen in iemands hoofd
Ohh nee weer eens een grote whatsappstoring
wel lekker rustig eigenlijk
Never forget die Hi reclames
Ik verveel me
Echt mân favo website voor tijdens storingen
Ja die opmerkingen zijn het best
het valt me nog mee dat insta het gewoon nog doet, dus kan via daar de meeste mensen nog steeds gewoon contacten haha
Hahaha bedankt voor dit
âIn Venlo ook geen Whatsapp!!â
Haha en nu ook al een NOS pushbericht sjongejonge
In Enschede blijft het op het klokje!
Ik kan niet voor iedereen spreken maar door dit hels weer heb ik weer super veel last van allergieën
âmooie dames add hakan6655 op snapâ
hét moment om over te stappen naar Signal!
Straks nog een liveblog en het is compleet
inclusief wat reportages op locatie en interviews met slachtoffers dan hoop ik. Zou dit het begin van het einde zijn?