Zoals voorspeld gisteren ben ik toch op de verkeerde bus gestapt, of eerder de juiste bus maar de andere richting uit. Gelukkig had ik het op tijd door en heb ik daarna wel de juiste bus genomen en was nog op tijd voor mijn afspraak! Dit is echt zo iets stom en klein maar ik ben toch trots dat ik me over mijn ‘busangst’ heb gezet
Ik, ik vind frietjes met zout echt niet lekker.
Ik ook, ik heb soms geen zin in zout. Ik vind friet zonder zout een soort lekker zoetig. En ik dip het graag in mn softijs.
Ik ben ADE-moe
Ik werkte als puber in een pizzeria en kan ook nog steeds bij m’n ouders ergens in een supermarkt iemand tegen komen en dan z’n hele bestelling afratelen. M’n moeder werkte bij een bank in de tijd dat alles nog handmatig ging en die kan van random mensen op straat bankrekeningnummers opnoemen.
Zoveel nutteloze kennis
Minder indrukwekkend dan bankrekeningnummers maar ik weet alle codes nog van verse broodjes en alle groenten en fruit die niet afgewogen werden in de supermarkt.
Bloemkool blijft voor altijd 306 en pistolets 404.
Bijna 23 jaar later en de supermarktketen bestaat niet eens meer in Nederland.
Ik lig in bed met het refrein van In the ghetto van Elvis in mn hoofd.
Hahaha exact dit met Subway-bestellingen van bijna tien jaar terug.
63 courgette
420 blaze it tomaat
Friet zonder zout bestellen op een zaterdag is wel echt een crime, vooral in de rush Nu al medelijden met die arme medewerker die op de friet staat. @Hippe_kikker je zus kan in het vervolg beter een Big Mac met een patty zonder uien bestellen. Zonder kaas gaat er niet voor zorgen dat je burger zo vers mogelijk is namelijk haha
xxx een oude McDonald’s medewerker
Inmiddels heeft het bij mcdonalds geen zin om dingen zonder te bestellen. Ze worden speciaal voor jou samengesteld en het vlees ligt al enige tijd op je te wachten.
Sowieso het idee dat het anders wel ‘vers’ is hahaha, daarvoor ga ik niet naar de McDonald’s.
Nu heb ik trek in een long chicken!
Dit doet mij dus beseffen dat ik nog nooit bij de Burger King heb gegeten
Je mist er niets mee gelukkig.
Heel herkenbaar heb als bijbaantje op de bakkerij afdeling gestaan van de c1000. Daar kwam iedere zaterdag een man die 10 bevroren Italiaanse bollen kwam halen. En iedere keer weer: ja ik vind het zoveel lekkerder als ik ze zelf afbak!
ironisch genoeg zijn dat de slechtste fast food burgers die ik ooit heb gegeten
Geen idee! Denk vragen bij de bakkerij afdeling?
Ja dat kan!
Ik had tijdens m’n eerste zwangerschap een croissant craving maar wilde niet iedere dag naar de AH. Dus heb gevraagd of ik een x aantal croissants bevroren mee mocht nemen. Eind van de dag waren ze wel eens op, maar 's ochtends of 's middags kreeg ik ze altijd mee.
Lekker thuis afbakken!
Ja kan overal! Mijn moeder deed dit ook altijd