Wat je even kwijt wil #62

Je hebt weinig te verliezen toch? Je moet sowieso je huidige kamer uit dus het is niet zo dat je een fijne woonplek ervoor opgeeft. Als het niet bevalt kan je altijd alsnog weer iets voor jezelf zoeken.

4 likes

N=1 hoor maar mijn vriend en ik zijn ook al na een halfjaar samen gaan wonen wat we destijds eigenlijk ook wat snel vonden maar dat gaat nu al 1,5 jaar heel goed en achteraf was het een goede stap om te zetten in onze relatie.
Tuurlijk moet je het pas doen als je er zelf echt aan toe bent en niet alleen vanuit financiële redenen handelen. Maar veel mensen denken dat snel samenwonen gelijk staat aan je relatie verpesten en dat is echt niet per se waar!

3 likes

Fijn weekend allemaal :kissing_heart: :kissing_heart: :kissing_heart:

29 likes

Soieso zitten hier meer herfst aanbidders. Dr is zelfs een heel topic voor hun haha.

6 likes

Ik zou koffie gaan drinken met een vriendin maar ze gaf een voorzetje om af te zeggen en die schoot ik direct in natuurlijk. De beste plannen zijn gecancelde plannen.

43 likes

Als het mis gaat dan zit je simpelweg in dezelfde situatie als nu: dat je op zoek moet naar een nieuwe kamer. Je laat er nu niets voor achter, dus wat dat betreft zou je de gok wel kunnen wagen. Ik zou wel bij jezelf nagaan of je ook echt wil samenwonen, maar als je dat wilt en het goed voelt waarom niet?

Ik geloof inmiddels niet meer in ‘te vroeg’, met mijn ex ben ik na vijf jaar gaan samenwonen en vanaf toen ging het meteen al bergafwaarts en met mijn huidige vriend ben ik na een maand al niet meer teruggegaan naar huis. Je kunt dingen nooit 100% zeker weten helaas.

16 likes

Ik heb hetzelfde gehad, moest mijn kamer uit en mijn vriend (nu man) zat ook niet prettig waar hij woonde. En we stonden totaal onverwacht op 1 voor een huurappartement. Dus binnen 4 maanden woonden we samen. Ook met het idee van ‘als het mis gaat zien we dan wel weer.’ Wat dus niet is gebeurt. We stonden er allebei wel makkelijk in met het idee dat als het mis zou gaan ik wel wat anders kon vinden. (Hij werkte toen al wat langer dus kon appartement alleen betalen.)

2 likes

Ben ik op Facebook beland? :woozy_face:

4 likes

Vriendelijkheid verpakt in een schattige hondenpost kent geen grenzen @Schaakmat !! Grapje natuurlijk, komt inderdaad van facebook :joy:

4 likes

Ik vind het vooral opvallend dat er gewoon betekenT staat, meestal op dit soort plaatjes is het met een D :joy:

9 likes

De koningin dood, dus operaties worden gecanceld. O en voedselbanken zijn nu ook dicht. Hoop dat we dit niet doen als Willem kassiewijlen is.

@Hippe_kikker maar de hoeveelheid fonts verpest het weer

6 likes

afbeelding

Ban op FB memes a.u.b die krijg ik al genoeg van m’n ouders.

1 like

Zonder minion is het geen Facebook meme

afbeelding

6 likes

Iedereen is in nationale rouw he, dus er wordt niet gegeten, voedselbanken kunnen dicht :sob: jongen dat mens was stokoud. Kan hier zo slecht tegen, haha

11 likes

Oh ik ben zo dol op onze nieuwe kitten :cat::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

:sun_with_face: FF Summer Lounge :sun_with_face:

18 likes

Verschrikkelijk vermoeiend

2 likes

Jaa leuk kunnen we allemaal onze zomer mokken laten zien.

10 likes

Ik fiets net naar huis staat mijn bejaarde buurman aan de kant van de weg te zeggen dat ik even moet komen. Ik denk die man heeft autopech. Nee hij wilde even zeggen dat hij me vanochtend zag fietsen. :rofl::ok_hand:t2:

Ergens wel schattig hahaha. Hij is altijd wel super vriendelijk.

21 likes

Breng mij niet op een idee

3 likes