haha ik heb er ook niks van gemerkt hoor, las het hier en hoopte toen even dat dat dus de reden was dat ik geen appjes had gekregen, maar ook na oplossen van de storing bleef het stil
Heb al wat verschillende merken geprobeerd maar niet zelfde smaak.
Welke gebruik jij ?
Mn vriend appt dat ie onderweg is naar huis, als in: zet het eten maar op.
Jammer joh, lig ziek op de bank.
Is het ook niet hoor, als je het daar had geplaatst zouden ze je vuren want “een mening is geen biecht”
Maar ik ben het met je eens! Heerlijk!
Ik dronk dat ook wel eens op het werk en had telkens maagpijn. Nou, bleek dus aan dat spul te liggen
Volgens mij worden die dan ook gemaakt met warm water ipv melk. Zo al eens geprobeerd?
Het enige wat ik gedaan heb is mijn moeder bellen dat we niet konden appen, ook vrij koos vriendloos
Ja altijd al, ben niet zo van melk.
Het zal de machinesmaak wel zijn. In iedergeval reden om naar kantoor te gaan.
@Lula oei maagpijn. Dat is vervelend.
Ik loop voor t eerst in m’n leven in die grote Westfield Mall (Mall of the Netherlands) en vind t echt een hele belevenis. Heb t gevoel dat ik een highschool film in de USA ben beland
Wij hebben op t werk van die losse zakjes van DE en die moet je dan bij heet water doen. Precies dezelfde smaak als wanneer het uit het automaat komt.
Nesquick en van die zakjes maar daar weet ik het merk even niet van
Ik had juist een vliegveld gevoel daar. Alsof ik ging winkelen op Schiphol.
Vond je het nog leuk daar in het winkelcentrum?
Haha leuk is een groot woord. Er zaten toevallig veel woonwinkels waar ik heen wilde dus chill dat ze bij elkaar zitten. Maar heb wel een lekkere donut bij DD gegeten dus dat was leuk ja
Thuisbezorgd besteld waaronder onion rings, zit al 30 min langer te wachten dan het geplande uur, dus gebeld. Zegt die man ja heb jou geprobeerd te bellen (zie niks) maar we hadden geen onion rings meer dus je krijgt kipnuggets (beide kosten €4.50) Dus ik zeg dat ik geen vlees eet, zegt ie geef maar aan iemand anders. Ja hallo? echt zonde dit moet ik zo eten gaan weggooien
En @Luzarl bedankt, ga ik zoeken in supermarkt.
Nesquick volgens mij al geprobeerd maar misschien verkeerde verhoudingen.
Iedereen en z’n moeder wordt tegenwoordig stewardess bij de KLM met bijbehorende socialmedia spam.
Hier had ik het toevallig afgelopen weekend over met iemand die ook stewardess bij klm geweest is. Zij was vrij snel gestopt omdat ze het helemaaaaal niet leuk vond. En ze zei ook dat er van alles op social media gezet wordt wat helemaal niet mag
Weten ze dan niet dat ze massaal gedumpt worden als het minder met het bedrijf gaat?
Ik vind stewardess echt zo’n baan wat fancy lijkt, maar gewoon kutwerk is.
Of het is de jaloezie, omdat ik klein en lelijk ben.
Niks om jaloers op te zijn, lijkt me ook vreselijk. Die meiden doen zó blij op tiktok en insta, dat kan niet goed zijn.
Voor mijn gevoel is het “gewoon” horeca in de lucht haha.