Wat je even kwijt wil #62

Iedereen en z’n moeder wordt tegenwoordig stewardess bij de KLM met bijbehorende socialmedia spam.

22 likes

Hier had ik het toevallig afgelopen weekend over met iemand die ook stewardess bij klm geweest is. Zij was vrij snel gestopt omdat ze het helemaaaaal niet leuk vond. En ze zei ook dat er van alles op social media gezet wordt wat helemaal niet mag

1 like

Weten ze dan niet dat ze massaal gedumpt worden als het minder met het bedrijf gaat?
Ik vind stewardess echt zo’n baan wat fancy lijkt, maar gewoon kutwerk is.

Of het is de jaloezie, omdat ik klein en lelijk ben.

6 likes

Niks om jaloers op te zijn, lijkt me ook vreselijk. Die meiden doen zó blij op tiktok en insta, dat kan niet goed zijn.

3 likes

Voor mijn gevoel is het “gewoon” horeca in de lucht haha.

21 likes

Met verplichte huidskleurige panty’s dan hehehe

8 likes

Ik doe niet mee aan secret Santa, maar ik vind het echt vet leuk om iedereen’s cola jus te lezen en te stalken daar.

Edit: ik bedoel natuurlijk collages, fijn die dicteerfunctie!!

25 likes

Voel me echt niet lekker 🥹 het is (nog?) geen corona en hoop dat het zo blijft want donderdag heb ik een concert, vrijdag moet ik de hele dag weg en dinsdag begin ik met m’n nieuwe baan. Dát zou vercrackte timing zijn zeg…

1 like

Wtf ik sluit Netflix af en de tv staat aan op RTL 4 en een idioot heeft zich blijkbaar aan de tafel gelijmd bij Beau.

4 likes

Millieu activist blijkbaar.

Uwwwhl ik loop net nog even naar beneden voor wat te drinken voordat ik naar bed ga. Doe ik beneden t licht aan, zit mijn kat heel random naar een plekje bij de plint te staren. En ze reageert ook niet op mij. Dus ik loop naar haar toe om te kijken: zit er een grote naaktslak naast de bank :rofl: ik had er pas ook al eentje binnen, wtf is dit. Ze laten ook echt van die glimmende spoortjes achter… ben nu bang dat ergens een gat in mijn huis zit waardoor de naaktslakken een geheime ingang hebben

5 likes

Haha ja die weten ze je in hotels vaak ook nog aan te smeren. Wij moesten verplicht een specifieke kleur van de V&D dragen, chaos toen ze failliet gingen en iedereen ineens een andere panty aanhad.

8 likes

Ik snap de jaloezie wel. Ik idealiseer het ook altijd enorm.

Maar ten eerste zou ik ontzettend slecht gaan op het feit dat iedereen continu naar je akka aan het kijken is. En ik denk ook terug aan de keer dat een vriendin een zieke paniek aanval kreeg tijdens een 9 uur durende vlucht waardoor we even achter bij de stewardessen mochten zitten. Van die pantry bakken werden gewoon op zijn kant gezet en daar kon je al die tijd op zitten wanneer je niet aan het werk was. Ik kreeg na dat uurtje echt al zieke kont en rug pijn. Dat was zo’n deceptie. Nu had ik daarachter geen walhalla verwacht hoor, maar op zijn minst een (uit)klapstoeltje ofzo haha.

En tóch blijf ik het met momenten idealiseren. Maar dat komt gewoonweg omdat het voor mij 1 op 1 gekoppeld is aan vakantie. Terwijl dat is onzin natuurlijk.

3 likes

Ze hebben toch ookvan die klapstoelen. Waarze dan in zitten als ze landen/opstijgen.

1 like

Ik slaap bij mijn zusje in mijn ouderlijk huis en het is soms zo gek! Ik woon al bijna een jaar op mezelf en toch loop ik bijna automatisch naar mijn oude slaapkamer (waar zij nu slaapt) en soms heb ik ook dat ik denk “ah ik trek even dit aan, ligt in de onderste kast” terwijl die kast niet eens meer bestaat :joy: Echt weird hoe je brein zo onbewust kan werken. Maargoed ik heb 23 jaar daar gewoond dus zo gek is het ook weer niet.

Het voelt trouwens ergens ook treurig ofzo. Dat huis ademt gewoon gewenning en sfeer en het zit nog zo vol met herinneringen. Terwijl mijn huis als een leeg iets aanvoelt. Ik probeer het gezellig te maken met lampjes maar er is verder 0 sfeer, geen herinneringen en het voelt gewoon leeg aan ofzo. Het is meer een plek waar ik leef dan een plek waar ik me echt thuisvoel. Allemaal heel oppervlakkig.

6 likes

Ja goeie… Maar blijkbaar zitten ze daar niet perse tijdens hun rustmomentjes in de pantry

1 like

Wat een nacht. Ben maar beneden op de bank gaan liggen. Bleef naar de wc aan het rennen boven. Ben ondertussen helemaal kapot. Geprobeerd om rechtop te slapen, met als resultaat een stijve nek. Ik haat spugen, maar heb ondertussen ook de puf niet meer om naar de wc te rennen. Hopelijk is het snel over.

3 likes

Ugh wat vervelend! Overgeven is echt zo naar. Hopelijk kun je zo nog wat slapen. Ik heb de hele nacht al hoestbuien waar ik soms helemaal in blijf hangen, dus lig ook op de bank nu.

1 like

Ik ga een poging doen, ondertussen doet alles me pijn.

Maar hoesten is ook heel vervelend. Vooral als het zon irritante kriebel is. Heb je iets van dropjes etc in huis? Sterkte!

1 like

Fonetisch klopte het