alleen jammer dat het kutmuziek is
Het helpt als je 928372 versies van je album verkoopt
Ja precies, maargoedâŠwat doen we eraan
Haar fans zijn echt INSANE dedicated. Die krijgen alles voor elkaar. Zie af en toe ook van die reacties op het nieuwe album voorbijkomen op Tiktok en dan zie je die meiden echt met hun mond op de vloer bij elk nummer alsof ze naar God luisteren, terwijl het gewoon een basic popliedje is. Maar het is Taylor Swift!!!111
Dit is inmiddels een broken record maar ik begin morgen bij mijn nieuwe werkgever en die ligt best ver weg. Ik krijg daar een auto dus nu word ik morgen door mân gepensioneerde vader daarheen gebracht want ja anders 2 autoâs daar. Het is echt 2 uur rijden ook. Voel me net een kind dat naar dâr eerste schooldag gebracht wordt
. Maar wel superfijn want OV geen optie.
Wow, chill! Hoe had dat anders gemoeten dan? Lijkt me wel lastig als het zonder ov echt onbereikbaar is
Ja dan had OV wel gekund maar dan was ik oprecht 4 uur onderweg denk ik. In principe kun je overal wel met OV komen mits je een hoge frustratietolerantiegrens hebt haha. En pap werkte in dezelfde sector dus kent dit bedrijf goed en ook een aantal van mân nieuwe collegaâs dus die vindt ât alleen maar leuk dat hij het kantoor mag zien
O dit lijkt me echt vet gezellig
Ja echt tĂ© cute. Enige jammere is dat ik dan geen muziek kan spelen in de auto want daar kan hij niet tegen đ„č
Wat is er vandaag? đ„č
Ik heb zoân zin om al te gaan slapen maar dan ben ik morgen echt veel te vroeg wakker.
Zijn er klantenservices waarbij ze niet automatisch afspelen âde wachttijd is momenteel langer dan dat u van ons gewend bentâ. Hallo, ik ben al gewend uren te wachten. Waren er ooit tijden dat er snel werd opgenomen???
Echt super lief dat hij dat doetđ„ș heel veel succes en plezier morgen!
Ik heb vandaag voor het eerst thuis yoga gedaan. Super chill. Binnenkort maar eens op groepsles als ik eens durf.
Oh ik dacht dat t je eerste dag op werk was, maar ik zal me vergissen
De neefjes van mijn vriend kwamen langs voor snoep met Halloween.
We hebben ze al het snoep mee laten nemen omdat we er vanuit gingen dat er verder toch geen kinderen aan de deur zouden komen.
Stonden er net opeens twee hele schattige buurjongetjes aan de deur en toen moest ik zeggen dat ons snoep op was.
En toen zei één van die jongetjes: âOh dat geeft niet hoor. Heeft u dan misschien een appeltje of een banaantje voor ons?â
EN DIE HAD IK OOK NIET.
Heb ze uiteindelijk allebei een pakje chocoladerijstwafels gegeven.
5 december pas!
En appeltje of een banaantje ohhhh
Voelde me toen zo schuldig en een mislukte volwassene. Hij zei het ook zo bescheiden.
Scheelt, het is bijna weer sint Maarten
Dit blijft toch gewoon fantastisch. Wat een lol moeten die mensen hebben gehad tijdens het filmen