Wat je even kwijt wil #62

Dit klinkt als dat ik dit moet zien, waar vind ik die?

2 likes

Als het goed is is dit hem haha.

21 likes

Ik ben net uitgenodigd voor een verjaardag van een volwassene op een dinsdag van 10.30 tot 14.00.

afbeelding

67 likes

Mag van mij standaard zijn hoor, ik kan niet dus veel plezier :+1:

6 likes

Dit waarschijnlijk

18 likes

Wow, fancy

2 likes

Ew je ziet ook gewoon aan die randjes van de leverworst dat ze al zo lekker verdroogd zijn van die 3.5 uur in de koelkast te hebben liggen wachten tot de verjaardag van Ans en Theo begon

11 likes

Misschien expres gedaan door iemand die er ook niet van houdt z’n verjaardag te vieren maar zich om een of andere reden toch sociaal verplicht voelt en het daarom maar op een onmogelijke tijd doet zodat niemand kan?

Kan me geen andere reden bedenken eigenijk waarom je dit zou doen :joy:

8 likes

Haha oh excuus

1 like

Dit maakt het niet minder onsmakelijk.

3 likes

Wanneer je wel sociaal wilt overkomen, maar niet wilt dat mensen daadwerkelijk komen op je verjaardag.

19 likes

Pensionado’s.

Mijn ouders zaten laatst geloof ik ook op maandagochtend om 10.30 bij mijn tante op verjaardag :sweat_smile:

3 likes

Onpopulaire mening: ik sta met honger in de trein en heb hier nu heeel veel zin in :drooling_face:

4 likes

Ik heb stoofvlees op het vuur want zin in stoofvlees en vlees was in de aanbieding maar ik vergeet altijd dat je dit pas na 400009 uur kan eten en nu moet ik iets gaan verzinnen als first diner en ik weet niet wat.

5 likes

Kook je op gas? Dan zou ik droog brood eten want uren koken is duur tegenwoordig 🥹

6 likes

Inductie en ik betaal een all in prijs

2 likes

Oooooh dan! Kreeftensoepje of oesters ofzo

24 likes

Ga gelijk m’n moeder vragen om weer eens stoofvlees te maken en dat ik dan bij haar kom eten. Eet eigenlijk vegetarisch maar maak een paar keer per jaar een uitzondering. Zij heeft nog zo’n stokoud petroleum-stelletje waarop ze dat een dag laat stoven

2 likes

Ik ging mezelf :sparkles:belonen :sparkles: voor mijn medische shit vandaag maar nu werd het helemaal verpest omdat Quick nu Pauwels sauzen heeft ipv. Heinz. Echt te meest treurige mayonaise die ik ooit heb geproeft :unamused:

6 likes

Dit is hoe de Billboard top 10 er deze week uitziet, en dit is geen hoax.
Tijd dat ze wat doen aan wat wel en niet als single geldt voor die lijst, maar het feit dat een vrouwelijke artiest dit doet vind ik wel heel cool. Streaming power.

10 likes