Omg er bestaan leenbakfietsen? Aan de ene kant zo handy, maar aan de andere kant drama natuurlijk
Ik heb het idee dat je dit bijna dagelijks post? Wat kut dat hij zo slecht blijft zitten zeg. Heel frustrerend.
Het is ook echt een dagelijks probleem normaal zou ik nog een maand met dit ding moeten werken en dan opnieuw bekijken maar ze hebben het nu eindelijk opgegeven in het ziekenhuis en beloten over te stappen naar de operatieve ingreep. Straks wordt ik nog beschuldigd van een one-issue forummer te zijn!!
Ik had vijf dingen al een eeuwigheid op mijn to-do list staan en ineens doe ik ze vanuit het niets vandaag allemaal regelen in 1 uurtje. Waarom ben ik zo goed in uitstellen en mij daar druk om maken in plaats van gewoon gelijk alles regelen.
Ugh, een topje van H&M is blijkbaar ontzettend gekrompen na 1 wasbeurt op dertig graden⦠Stond ik opeens met een blote navel op werk
Jaaa herkenbaar. Ik moest een paar stukken lezen, wekenlang ongeopend in mijn mailbox. Uiteindelijk in de trein maar geopend en blijk er gewoon in 15 minuten door te zijn (had 3 van de 5 al eerder gelezen en de andere 2 waren een agenda en 1A4tje memo)
Mega herkenbaar dit ja! Dan heb ik echt maandenlang zoān lijst met vijf van die kleine kutdingetjes waar ik precies geen zin in heb. En elke dag denk ik eraan, bedenk ik me dat ik dat nu Ć©cht moet gaan doen, en ik doe het niet. Vervolgens krijg ik een keer levensmotivatie en doe ik het idd in een uurtje tijd. Ervan leren? Nee joh! De volgende maanden wordt gewoon weer alles opgespaard and repeat!
Mijn vriend en ik krijgen allebei al jaren geen kerstpakket meer, tot ons grote verdriet. Dus nu hebben we bedacht dat we voor elkaar een kerstpakket gaan maken met chille snacks.
Ik vraag me nu af of ik dit geniale plan echt zelf heb bedacht of dat ik dit onlangs op het forum heb gelezen en half heb geregistreerd.
Hoezo heeft de Ikea geen spullen meer voor huisdieren, waar moet ik nu mān krabmatten kopen.
Selecteren ze daar dan op? Ik dacht eigenlijk de eerste zoveel die een aanmeldbewijs hebben de goedkeuring krijgen tot het budget op is.
Dus ik had een broek besteld in maat 50. Krijg ik een broek opgestuurd in maat 36. Daar past niet eens een schaamlip in.
Ik wilde zeggen: wauw goed idee! Maar toen las ik je laatste zin en dacht ik: dat ben ik ook
Maar dit gaat meer over opleidingen/cursussen die eigenlijk niet in het systeem hadden moeten staan. Mijn vraag ging meer over dat er meer aanvragen zijn dan dat er budget is, dus hoe kennen ze dat dan toe? (Hierbij zijn die āverkeerdeā opleidingen dan al niet toegekend)
Nog wel een zelfde soort broek of is dat ook totaal anders?
Wel de broek die ik besteld had dat dan weer wel. Alleen diegene die hem heeft ingepakt schatte mij iets slanker in.
Of had flink last van dyscalculie
Als het budget op is kun je helemaal geen aanvraag meer indienen. Mijn aanvraag is ingediend, dus het budget was nog niet op. Alle ingediende aanvragen worden daaropvolgend beoordeeld, dit duurt maximaal 4 weken. Als je opleiding door een degelijke aanbieder wordt aangeboden mag je de opleiding gewoon doen. En anders word je aanvraag afgekeurd (en dat is dus 3000+ keer gedaan bij de vorige ronde). Ik ga er vanuit dat mijn aanvraag wordt goedgekeurd omdat 1) het budget niet op was en 2) het een degelijke aanbieder is.
Ik ben geen STAP-kenner of zo maar dit lijkt me eerlijk gezegd heel logisch allemaal .
Edit: die laatste zin hierboven klinkt misschien een beetje onvriendelijk, is niet zo bedoeld! Maar ik begrijp niet helemaal waar je verwarring zit haha. Al is het hele proces van begin tot eind wel echt (onnodig) ingewikkeld gemaakt.
Nja zo logisch vind ik het allemaal niet. Je zou denken dat een hogeschool een degelijke aanbieder van onderwijs is, maar toch kon ik geen stapbudget aanvragen. En ja dit is inderdaad het tweede topic waar ik dit in post, ging in beide over het stapbudget en zit me hoog dat ik tussen wal en schip val. Stapbudget kan niet, want de hogeschool staat niet op de lijst en kan de kosten ook niet aftrekken want dat is afgeschaft door het fantastische stapbudget.
(en nu duik ik maar weer de boeken in, anders heb ik straks collegegeld betaald voor niets als ik het niet haal, haha)
Nee dat is totaal niet logisch inderdaad, maar daar ging de vraag / opmerking van George niet over.
Wel echt ontzettend vervelend dat je zo tussen wal en schip valt, daar zou ik ook ontzettend van balen⦠Als ik zie wat er allemaal wordt aangeboden zit er ook echt zoveel onzin tussen (ook vanuit de gerenommeerde partijen). Maar ook goede cursussen. Misschien kun je volgend jaar alsnog ook iets doen wat wel onder het STAP-budget valt? Dan profiteer je er toch nog een beetje van mee. Als dat te doen is naast je studie.