Wat je even kwijt wil #62

Begrijp dat de vraag van George daar niet over ging, maar wat ik al zei het zit me echt hoog en ben er echt zuur over.

Hoop voor jou iig dat je aanvraag goedgekeurd wordt. Ik ga mee proberen me er bij neer te leggen dat ik gewoon pech heb en gewoon 4 jaar lang de volle pond mag gaan dokken. En een cursus er naast doen is helaas geen optie, naast 32 uur werken en een deeltijd studie ben ik blij als ik nog wat tijd over heb voor een sociaal leven, haha.

1 like

Aaah dat eerste wist ik niet! Omdat je aanvraag achteraf beoordeeld wordt ging ik er vanuit dat er standaard meer aanvragen binnen komen dan er budget is. Maar als het systeem al direct sluit is er niets aan de hand inderdaad. Aangezien mijn aanvraag door is gekomen en het bij een onderwijsinstelling is moet dat wel goed komen :smile:

2 likes

Ik las: heet idris elba
Hahahaha ik was al klaar om op kickboksen te gaan

16 likes

Idris Elba bokst ook (volgens mij geen kickboksen, maar normaal boksen). Heeft ook een tvserie waarbij vastgelopen jongeren samen in een huis zitten en leren te boksen voor een echte wedstrijd.

5 likes

Ja daarom leek het me ook best haalbaar?

2 likes

Idris Elba is echt zo heet :hot_face:

5 likes

Ik ben moe en wil naar bed, maar ik ben te lui om van de bank af te komen.

4 likes

Waarom ben ik weer om 5:30 klaarwakker? :sweat_smile:

1 like

Ik krijg de donkere kringen onder mn ogen nu echt niet meer weg gemakeupt :cry: lijkt net alsof ik in elkaar ben geslagen :grimacing:

3 likes

Ik ben het balletje van mijn septum kwijt en nu ben ik de hele tijd bang dat ik hem kwijt raak. weet ook niet welke maat ik heb en totaal geen zin om een shop hier op te zoeken. want dan wil ik nog een piercing of 10 gelijk en een nieuwe tattoo. Oke, nieuwe tattoo wilde ik sowieso al.

1 like

Same. Bij mij is het ook gewoon groenig onder mijn ogen :frowning:

3 likes

Gebruik je al een corrector

4 likes

Het is al maanden erg druk op mijn werk en hoewel ik ‘maar’ parttime werk, merk ik dat ik er de laatste weken steeds meer last van begin te krijgen. Ook i.c.m. dingen die thuis nog ‘moeten’ gebeuren etc. Ons hele team heeft er last van, maar het is nog een paar weken doorbijten. Vandaag is mijn vrije dag en ik wil deze zo goed mogelijk gebruiken om te ontstressen/ op te laden. Maar weet niet goed hoe. Ik heb gisteravond in elk geval gesport en dat ga ik vanavond ook doen. Maar verder? Behalve even naar buiten. Ik weet niet of ik wil niksen, kleine klusjes in huis wil doen, wil opruimen, sociaal wil doen. Hmm

Ondanks dat ik recent een nieuw kussen heb gekocht bij een beddenwinkel ben ik vanochtend weer doodmoe wakker geworden en heb ik nu weer een stijve pijnlijke nek. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. Ik moet werken en het enige wat ik nu wil is slapen.

1 like

HĂ©, wat vervelend. Misschien is het kussen toch niet geschikt voor je dan. Misschien dat je nog kan proberen om terug te gaan naar de winkel? Wellicht zijn ze coulant.

2 likes

Het zit waarschijnlijk niet in het kussen, ik heb zonder overdrijven wel twintig verschillende kussens uitgeprobeerd. En alle andere nachten slaapt dit kussen goed. Alleen wanneer ik een drukke dag heb gehad zoals gisteren dan slaap ik onbewust heel onrustig en verkrampt wat er dus voor zorgt dat ik dus zo wakker wordt.

1 like

Ah ja, deels herkenbaar. Ik heb dit vooral met mijn handen en kaken. Eerder ook wel met mijn nek, maar ik heb het idee dat een kussen daarin voor mij toch wel verschil in maakt.

Wel heel vervelend. Ik probeer ook uit te zoeken hoe ik hier vanaf kom, maar ik heb geen idee. Zelfs wanneer ik gewoon relaxed naar bed ga en niet in een stressvolle periode zit, heb ik dit regelmatig. Ook als ik van tevoren heel ontspannen ben door bijvoorbeeld een warm bad.

4 likes

Hier precies hetzelfde. Gisteren op tijd naar bed gegaan en daarvoor heerlijk in bad geweest dus helemaal ontspannen. Maar omdat ik gisteren een eerste lesdag had (volg een cursus voor mijn werk) met veel informatie en nieuwe indrukken en daarna met heel veel drukte op de weg naar huis ben gereden moet ik dat blijkbaar verwerken als ik slaap. Ik herken het patroon alleen het doorbreken lukt gewoon niet. Het voordeel is dat ik thuiswerk dus dat is wel fijn en ik heb voor nu een warmtepleister opgeplakt. En straks maar weer een fysio bellen voor een massage. (ik zoek nog altijd een fijne massagesalon in de buurt maar die heb ik helaas nog niet gevonden)

1 like

Toevallig heb ik ook op mijn lijstje staan om deze week een masseur te benaderen. Hoop een goede te vinden waar ik regelmatig naar toe kan gaan (nu laat ik me alleen masseren als we af en toe een dagje wellness hebben). Maar ja, heel lastig probleem. Mocht je iets hebben gevonden wat (deels) werkt, dan hoor ik het graag.

3 likes

Ik had gister een gesprek met een man en we kregen het over makeup. Hij heeft me alleen nog maar gezien zonder, terwijl ik het wel regelmatig draag. Dus ik zeg, oh ja ik draag wel makeup. Zegt hij, echt? Ik vind het juist zo leuk aan je dat je het niet draagt, al die vrouwen met die maskers op, is echt helemaal niks voor mij. Dat doen ze alleen maar voor mannen. Mijn bek viel al open dus ik zeg, er zijn ook gewoon vrouwen die het zelf leuk vinden he, en het gebruiken als een vorm van zelfexpressie. Of omdat ze gewoon zin hebben in een kleurtje op hun hoofd. Nou, dat vond hij maar raar.

Zeg ik daarna tegen hem, dus jij bent er ook helemaal oke mee als vrouwen zich niet scheren? Echt, de blik op zijn gezicht. DE HORROR! Nee dat vond hij dan weer mannelijk. Gast :expressionless:

18 likes