thee met van die theebiscuitjes kreeg ik vaak van mijn moeder als ik hondsberoerd was.
@Solee thanks voor de tip! Heb ik natuurlijk niet in huis dus vraag mān moeder even of ze iets kan halen (Heb alleen cola zero). Mān vriend heeft overigens nergens last van dus geen idee waarom mijn lichaam zo raar doet.
Nja er hangt wel iets in de lucht hoor, om me heen wordt ook de een na de ander ziek en ik voel me de hele week ook al een slappe vaatdoek
Wij aten als kinderen vaak beschuit, thee biscuit, kopje thee, bouillon⦠beschuitje met suiker kan ook fijn zijn voor een beetje energie!
Ik zweette net zoveel met sporten dat toen ik de auto instapte meteen alle ruiten besloegen
Yessss ik heb vakantie en ga vanavond 1 van mn favo DJs zien. Helemaal hyped
Ik heb na een drukke week mān laptop op werk laten liggen en nu moet ik dus vanavond weer terug om ām op te halen omdat ik nog wat af moet maken van āt weekend. Love my life
Excuse de dagboekpost maar ik had gisteren mān intake voor winterdepressie en de psycholoog en psychiater waren het ermee eens dat ik lichttherapie moet Het is nu nog net te vroeg maar kan over een paar weken beginnen. Ik ben zo opgelucht en misschien kan ik nu ook wel een keer een beetje genieten van de herfst in plaats van alleen maar bang en zenuwachtig zijn omdat de winter er aan komt
volgens mij werd er al gesproken over dat de groep vroeg in het land is
Ik heb mijn dr martens nu 3 jaar en ik draag ze ongeveer 50 weken per jaar maar ze zijn echt niet meer goed. Ik krijg al pijn na 2 uur. Maar ik vind het zoo jammer
Ik had vandaag een borrel en ik was de enige zonder partner en daar voelde ik behoorlijk kut over had sowieso mijn dag niet, was op werk ook echt niet te genieten vandaag. Sorry voor de kinderen vandaag
Och ik had een wekker gezet om 00:00 met de titel āga nu naar huisā maar helaas blijkt mijn dronken ik te eigenwijs
Omg ik ook!! En ik ben nu pas onderweg naar huis oeps
Teveel bier gedronken weer gisteravond⦠ik word hier echt te oud voor
En toch doe ik het elke keer opnieuw op vannacht na haha
Nou jongens mijn jeugdherinneringen hebben even een deuk gekregen, ik heb de Vengaboys live gezien. Dat is ook niet meer wat het is geweest en dat voor 10k per 30 minuten.
Het is zeker nog te vroeg voor een Irish coffee en een onder een deken te liggen?
Heb echt geen zin om iets te doen vandaag
Nee hoor! Lekker doen als jij daar zin in hebt
Ik was gister jarig en heb echt de perfecte dag gehad Ik zit nu lekker brak na te genieten in mijn chill outfit met koffie en natuurlijk nog een stuk taart.