Wat je even kwijt wil #62

Dat klinkt echt als de perfecte middag.

Ik heb over twee uur een auditie en zweet peentjes.

13 likes

Toi toi toi

En het komt vast goed

1 like

Ik heb zo’n jeuk van plakkers van een holteronderzoek maar wil niet vroegtijdig stoppen :sob:

Ah dat is kut, kan je iets doen waar je je op moet concentreren, puzzelen of iets fröbelen ofzo? Afleiding helpt meestal het beste tegen dat soort dingen!

4 likes

Ik had vrijdag bloedonderzoek en ik kreeg de uitslag zelf en ik zag dat de huisarts een afspraak heeft ingepland voor maandag. Dus ja nu ben ik aan het googlen natuurlijk :person_shrugging:t2:. Het zal vast allemaal wel meevallen maar stuur die uitslag lekker naar die meid ipv naar mij.

6 likes

Er komt vandaag een bestelling wol dus dan kan ik lekker aan de slag. Wil vandaag en morgen nog volhouden want kan m toch nergens inleveren nu. Met 5 dagen moeten ze ook wel wat zien ga ik van uit.

3 likes

Cetrizine is echt geweldig tegen jeuk! Heeft me zoveel geholpen toen ik helema vol zat van buiten van bedwantsen. Je kunt het gewoon in de kruidvat kopen

Ik was net ff bij de kruidvat en er liep zo’n vader met zn kind. Naja ik neem aan dat het zn kind was. Kind kon net lopen. Hoor ik hem zeggen , “jaaa jij moet leren shoppen he, want jij bent een vrouwtje.” Gatverdamme, sowieso het woord vrouwtje en alles. Wat een ei. Ik kan me niet voorstellen dat mn vader ooit zoiets aan zn dochters heeft gezegd. :face_vomiting:

7 likes

Haha jij bent wel echt nog eigenwijzer

1 like

Ik had vanochtend m’n eerste windsurfles en ook al ben ik 1.5 uur bezig geweest met het zorgen dat ik kon staan op een plank op t water, ben ik trots dat ik t gedaan heb. Even een drempel over en weer vertrouwen in m’n lichaam dat ik met hard werken dingen kan

18 likes

Eindelijk m’n geitenkaas gehad :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Beetje een anti climax want iedereen mag in de musical spelen, dus ik ben door haha. De dialoog ging beter dan het zingen, maar ik heb het in elk geval gedaan. :sweat_smile:

35 likes

Zo blij dat Paramore hun nieuwe muziek bijna gaat releasen❀

11 likes

Ik liep net naar huis van de stad en ik zag allemaal mensen stilstaan en ergens naar kijken maar ik liep gewoon door. Alleen toen zag ik allemaal bloed op de grond en iemand op de grond liggen en politie :grimacing: ik beende gewoon door en toen kwam er nog meer politie. Bah beetje misselijk nu. En waaaarom gaan mensen stilstaan om te kijken:

1 like

Ramptoeristen heb je overal.

Mijn opa was er zo eentje. Zodra er brand ergens was, ging hij ernaartoe om te kijken.

Ja ik vind het niet raar dat je kijkt uit automatisme maar dat je echt gaat staan kijken? Bah ik vind het walgelijk.

Oh shit ik hoor allemaal sirenes en nu ook een traumaheli :frowning: niet goed. Er lag echt veel bloed ook.

2 likes

Het is ook raar, maar helaas zie je het wel. Net zoals bij auto ongelukken soms mensen extra langzaam rijden om de ravage goed te kunnen zien. Daarnaast mijn opa was een rare snuiter. Als hij naar Amsterdam ging, ging hij altijd in zijn schilderspak. Want schilders komen overal binnen.

Maar gaat het een beetje? Want het is niet niks wat je gezien hebt

2 likes

Ik heb het een keer met een reanimatie op straat meegemaakt, stond een hele cirkel aan mensen om ons heen :smiling_face_with_tear:

Ahh herkenbaar. Ben zelf ook wel eens langs een ongeluk gefietst en keek uit automatisme toch opzij. Daar was ik toen echt even van slag door.

1 like

Ben nu al stijf van de dam tot dam wandeltocht :smiling_face_with_tear:
Nu nog werken tot 23, vanavond wel de Damloop by night bekijken tijdens werk.
Met passeerkaart :sunglasses:

7 likes