Wat je even kwijt wil #62

Doet dat geen pijn

5 likes

Jawel maar dat is de bedoeling.

3 likes

Bewijst maar weer dat mannen denken dat de wereld om hun draait.

Als ik mij opmaak of leuk aankleed is dat voor mezelf en niet voor iemand, al helemaal niet voor een man.

8 likes

Ugh m’n insulinepomp heeft het volgens mij begeven. Drie keer raden wie niks meer ziet en iedere 5 minuten op de wc zit.

4 likes

Dat is schrikken. Verder alles ok? Heb je een insulinepen ergens tussen in je buurt?

1 like

Ja het is vooral de truc om het consequent te doen denk ik! Ik doe het in bed altijd, echt vlak voordat ik ga slapen. Dus zachte ondergrond maar wel met blote rug.

@Spaarlamp , ik vind het geen pijn doen! Omdat het overal dezelfde druk geeft wordt het heel evenredig verdeeld. Het gaat wel na tien minuten (bij mij) echt tintelen en dan wordt het steeds onprettiger. Dus dan weet ik dat het lang genoeg is :crazy_face: maar vind het geen pijn doen!

1 like

Ah oké. Mijn vriend gaat meestal eerder naar bed en ik denk dat ik hem wakker zou maken als ik dat in bed nog ga doen. Dus moet ik even mijn weg in vinden. Maar misschien maar gewoon eens beginnen met een paar keer per week (eventueel overdag/eerder op de avond).

2 likes

Ja die heb ik. :smile: Voordeel van werken in een ziekenhuis. M’n vriend komt me ophalen want ik mag ook niet fietsen zo. Het komt wel goed, het is alleen irritant.

2 likes

werkt dat écht? Ik krijg er de laatste tijd constant reclame van met voor-na foto om te illustreren dat je rug echt naar de knoppen gaat ermee. Sindsdien ook toevallig plots veel last van mijn rug.

4 likes

Mwoah. Als je meer pijn wilt is er ook nog deze:

image

1 like

Ik doe het altijd op de grond naast mijn bed met een dekentje over me heen. Ik vind een harde ondergrond zelf prettiger

4 likes

Is dat weer wat anders dan concealer? Want dat gebruik ik wel

1 like

@McApple en @Dubio Het kan ook helpen om een ontspanningsoefening te doen voor je gaat slapen. Iets van mindfulnes of yoga nidra, dan laat je de spanning van de dag los en slaap je misschien minder verkrampt.

5 likes

Voor mij helpt het wel! Maar goed geen garanties natuurlijk :sweat_smile: heb een kantoorbaan en daardoor vaak last van onderrug/stijve rug en sinds het matje wel echt stukken beter.
En deze kan ik ook aanbevelen trouwens voor als je graag sport en daar ook last hebt van stijve spieren:

1 like

Zo jammer he dat kleine knagers maar een paar jaartjes leven :frowning: Ze zijn zo leuk! (Heb ik met hamsters).

5 likes

Niet schuldig voelen!! En heel veel sterkte :yellow_heart:

3 likes

Normaal gesproken haat ik alleen lunchen want ongezellig, maar ik ben op een vriend aan het wachten die vertraging heeft dus dacht ik ga maar alleen lunchen om de tijd te doden.
Nu ben ik vrienden geworden met een 60 jarige Parisienne en krijg ik zo een rondleiding op het Kering hoofdkantoor omdat er aan de andere kant van me wat mensen zaten die bij Balenciaga werken

59 likes

Nou ik had vandaag redelijk nieuwe taken op mn (ook nog redelijk nieuwe) werk te doen, was het overzicht een beetje kwijt geraakt en toen was er iets verdwenen, raakte ik in paniek, moest mn collega erbij halen waar ik me nogal schuldig over voelde en toen bleek de oplossing zo voor de hand liggend. Moest er gewoon om huilen en daarover voelde ik me ook weer heel stom. Geloof niet dat iemand het echt gezien heeft verder maar bleh. Nog 3,5 uur werken, blij als het erop zit voor vandaag.

2 likes

Meid, scoor ff een baan daar.

6 likes

Ja ik ga mezelf even binnen loodsen bij Bottega

4 likes