Wat je even kwijt wil #62

Wat een bizar figuur! Ik doe het idd precies om wat jij zegt, als zelfexpressie en het is echt ‘mijn’ kwartiertje in de ochtend. Vind make-up doen zo lekker ontspannend. Veel mannen willen ook ‘een naturel vrouw, zonder make-up’, maar zo vaak meegemaakt dat ik dan alleen mascara, wenkbrauwpoeder en wat foundation en blush op heb en dat ze dan dat als ‘zonder make-up’ blijken te beschouwen.

Ik heb ook zo’n collega die als ik dan een keer wat donkere lipstick en/of eyeliner op heb zegt van: hmm wel wat veel make-up hé, je bent zoveel mooier zonder. En bij een complete full face met alles erop en eraan, maar nude lipstick vindt hij het weer super mooi. Dus voor die mannen hoeven we het sowieso niet te doen, want die snappen er toch geen reet van.

10 likes

Wat vervelend. Het is nergens voor nodig je stom te voelen over huilen of paniek of hulp inroepen van een collega. Meer dan je best kun je niet doen! :heart: Probeer straks na het werk zo goed mogelijk te ontspannen en de dag achter je te laten.

1 like

Als de blaar dicht zit brand niks, maar ze zijn dus beide open? Brand maar ff vind ik zelf. Wel heel naar blaren!

1 like

Ik ga zometeen de deur uit met een hoofd vol makeup en een lekker felrode lip, heb ik spontaan zin in gekregen. Ik hoop dat ik hem tegen kom, stomme zak

13 likes

Als het al open is moet je het juist uitspoelen om infecties tegen te gaan is mij altijd geleerd. Om die straatbacterien enzo eruit te halen. Het prikt wel maar dat is maar even. Dan gewoon een pleister erop en schoenen die er niet tegenaan schuren aan.

2 likes

Neejoh, als je doucht gaat juist het vuil uit de open wond. Doet alleen pijn, want ja, er komt iets in de open wond haha. Goed laten drogen en afplakken met vettig gaas en over paar dagen is ie weer geheeld!

4 likes

Oh nou @Rozevarken zegt iets anders dus sorry. Ik heb dit zelf zo altijd gedaan, ik krijg enorm snel blaren. En mij werd altijd geleerd het vuil uit de wond te krijgen en afplakken want anders kun je een infectie in je bloedbaan krijgen. Nogmaals, dat is mij aangeleerd dus naja zo doe ik het.

3 likes

Haha ja zeggen ongeveer hetzelfde! Sterkte met je blaren!

1 like

Mijn ouders zijn sindskort pleegouders voor crisis en kortdurende opvang (ivm leeftijd) en ik ga zo naar hen toe om hun eerste pleegkind (5jr) te ontmoeten. Ben gewoon een beetje nerveus ervoor, weet niet waarom eigenlijk.

63 likes

Wat bijzonder en mooi dat ze dat doen!

2 likes

Ja, vind ik ook! Mijn stiefmoeder heeft altijd gezegd dit te willen doen als ze met pensioen zou gaan, aangezien ze in haar werk er veel mee te maken had.
Dus nu is zij met pensioen en mijn vader bijna en hebben ze het traject etc. doorlopen.

6 likes

Ik had nul zin om tijdens de lunch te gaan hardlopen dus dacht ach doe ik wel aan einde van de middag na werk. Niet doorhebbende dat het nu natuurlijk vroeger donker wordt -10 zin nu :cry:

Ja gadver vind het ook zooo saai nu om te hardlopen in het donker.

2 likes

Soms wel dankbaar dat ik al mijn berichten terug kan lezen hier op het forum. Ik had echt niet bedacht dat ik nu zo sterk in mijn schoenen zou staan en ook oprecht sterk zou voelen nu. In tegenstelling hoe ik me nog geen 3 maanden geleden voelde.

61 likes

Ik had gisteren ineens het idee dat ik volgend jaar toch wel een halve marathon moet kunnen rennen en heb mij toen gelijk ingeschreven voor een hardloopcursus. Nu vraag ik mij af wat mij bezielde maar naar de eerste les gaan kan geen kwaad? Denk ik?

11 likes

Ja en dan valt het qua weer / kou nog ontzettend mee. Het is dat het goed voor me is / ik me erna weer sterker voel maar anders ….

4 likes

Trots op jou

3 likes

Ik heb naar aanleiding van berichten in het impopulaire meningen topic tiktok verwijderd vanmiddag en merk nu al dat ik zo vaak onbewust naar tiktok ging. Als alternatief ben ik mijn foto’s en video’s maar gaan opschonen, meteen al een stuk productiever.

8 likes

Ik heb een limiet op dit forum gezet voor een uur per dag maar ik het het al twee keer verlengd

Tiktok ook een uur en daar ben ik ook al overheen en insta 30 min

En het is nog nieteens avond

8 likes

Ik trek zojuist mn broek uit die ik vandaag aan had komt daar ineens een onderbroek uit. Die hel ik dus de hele dag mee gesleurt.

23 likes