Vannacht even naar een verjaardag geweest. Slechts drie gintonics gehad, maar zo’n koppijn. Getting old.
En m’n katerkillers zijn eigenlijk over de datum. Ga t toch maar drinken. Kracht en wijsheid voor mezelf.
Iets wat niet werkt, je moet gewoon water drinken
Jaa ik heb ook t idee dat je dan op een gegeven moment van die mailskrijgt van " Wij zien jou altijd heel lang kijken bij de snacks dus nu zijn ze in de aanbieding"
ik heb ook een kater
zal ik pizza of maccie lunchen
of heeft iemand nog een andere gouden suggestie?
Ik vind sushi altijd lekker, dat zout van de soya saus geeft me altijd een kick
En een prosecco erbij helpt ook altijd
Ik weet niet of dit het beste argument is om de mensen de ogen te openen…. Mensen willen dit. Zie bonuskaart.
Een salade met een smoothie
Binnen?
Maar hoeveel anders is het echt? Goed dit is nog creepier maar er staat precies naast je naam wat je de afgelopen jaren hebt gekocht. Brrr.
Vandaag is dat 250 ml ORS, 2 aspirini voor ontbijti, 3 vitamine c pillen. We zien wel of we de dag doorkomen.
Ja binnen maar een ontbijtje heeft wonderen gedaan!
Lahmacun
Daglicht kan soms gewoon veel te fel zijn haha
Ik heb echt zo’n zin om dadelijk even een stukje te fietsen! Ben heel blij dat ik van baan geswitcht ben om niet meer in het weekend te hoeven werken. Love 2 vrije dagen achter elkaar
Coolblue verkocht mij gewoon een tweedekans product waarbij alle kabels zouden zitten, verpakking was alleen open geweest maar verder alles intact. Eindstand: er zitten nul kabels bij én de arm van de monitor ontbreekt……
Superhandig toch?
haha kut mijn airpods liggen nog in de stad waar ik gisteren uit was (40 km verderop)
gelukkig kan ik in de ‘zoek mijn’ app precies zien waar ze liggen haha, zo maar even op en neer
Ik heb dit ook een keer gehad met tweedekans! En ook een wasmachine lekbak waar een enorme scheur in zat. Ja lekker functioneel bij lekkage.
Misschien moet dit in het impopulaire meningen topic maar dat interesseert me dus echt geen reet. De AH weet dat ik niet merkvast ben, altijd nieuwe producten probeer, vooral eet wat in de bonus is. Overmatig Dettoldoekjes consumeer etc etc. Kan er niet wakker van liggen.
Het is trouwens niet zo dat je alleen hpv kunt krijgen van onbeschermde seks. Ook als je een condoom gebruikt kun je hpv krijgen (al is de kans wel wat kleiner).