Wat je even kwijt wil #62

Maar is die tompoucebol dan wel zonder krenten? Dat lijkt me zo een ranzige combinatie :neutral_face:

1 like

Een oliebol is toch altijd zonder krenten anders heet het een krentenbol

4 likes

Nee joh dat is net als met kruidnoten die iedereen gewoon pepernoten noemt.

6 likes

Ja dat wel haha, alle speciale oliebollen (behalve de rum rozijn bc duh) zijn vaak naturel.

4 likes

Nu wil ik een berliner bol.

Morgen maar naar tuincentrum, staat vast nu wel een kraam.

4 likes

Hier hadden ze deze en dus de tompouche bol. (Ook een bosschebololiebol maar die staat niet op de foto)

Hij was heerlijk.

68 likes

Bosscheboliebol klinkt geweldig. Mag ik vast niet zeggen als bosschenaar maar fuck it :joy:

9 likes

Ik vind dit een krentenbol

Ik noem het gewoon een oliebol met krenten.

Ga denk wel een tripje naar de oliebollenkraam maken zo dankzij jullie

42 likes

Ik probeer die dingen al weken te weerstaan op het station. En nu is er ook nog een kraam geplaatst op de hoek van mijn straat :cry:

2 likes

Door jouw eerdere bericht heb ik mega zin in een tompouce gekregen, ik ben in staat er een mee te nemen bij de AH maar die hebben echt minder lekkere gele room (namelijk niet geel)

4 likes

Omg een oliebol met rum en rozijnen? Dat klinkt zo lekker. Is dat een beetje boerenjongens achtig? Ik ga die onthouden voor een volgende keer.

4 likes

Choose your battles, je weet toch dat je deze gaat verliezen.

1 like

Ik heb toch een AH-tompouce gepakt

1 like

Hahahaha ik moet nu denken aan dat mn moeder een zakje oliebollen had gehaald. Ik was nog een kind en mn zus ook en wij waren op een kermis bij kennisen ofzo in de buurt. Mijn moeder die dus géén 4 jongens als kinderen had was helemaal in shock. “Ze hebben alle oliebollen opgegeten! Allemaal!” Maar dat komt denk ik omdat mn zus en ik gewoon hele slechte eters waren, direct misselijk ( ik voelde me dan altijd een zeur maar ik ging echt over mn huig).

Ik mocht ook altijd alleen een oliebol als kind als ik beloofde dat ik daarna niet ging overgeven (dat ging automatisch dan he) .

3 likes

oh zo ziet het er dus uit, vroeg me al af hoe ze de creme er indeden
jullie geven me echt de indruk dat er op ieder hoek in holland kramen staan nu

Nou niet op iedere hoek, maar wel op veel plekken.

3 likes

Ik lig ziek op de bank, en mijn man is vandaag jarig en heb nog steeds geen cadeau :sweat_smile: kut

2 likes

Een activiteit kopen? Online tickets kopen voor een concert/dagje spa/stedentripje/whatever? Dat kun je nog redelijk makkelijk fiksen nu

3 likes

Wel op veel plekken. Vaak op pleinen bij de supermarkt, bij tuincentra en in steden staan er vaak een aantal. Het is niet moeilijk om aan een oliebol te komen.

1 like

Dorpshaming, echt wel!!!
Hier komt de kraam pas mer Sinterklaas ofzo

6 likes