Wat je even kwijt wil #62

Ja goede vraag, iets in mijn arm is bekneld op een hele specifieke manier?? Ik zal volgende keer de medische term vragen

2 likes

Ik had vanochtend echt pijn aan mijn rechteroog, dus ik wrijven, werd niet beter. Doe ik mijn lenzen in, valt mijn rechterlens er steeds uit. Vervolgens zie ik iets glanzen op mijn oogbal, zit er gewoon nog een lens in? Echt hoe dan, snap echt niet hoe ik dat niet heb opgemerkt en dan gisteravond blijkbaar ben gaan slapen met 1 lens in.

4 likes

Dit is 100% hoe een horrorverhaal begint

18 likes

mijn svalbardse buschauffeur vertelde net dat hij volgende week naar amsterdam gaat omdat zn vrouw (die op het vasteland woont) zo graag de toppers een keer in concert wilt zien😭 de beste man haat drukte en steden, heb hem maar niet verteld dat hij de slechtste tijd van zn leven gaat hebben

38 likes

Ik was met m’n neefje naar de dierentuin en hij mocht een knuffel uitzoeken maar kon niet kiezen tussen z’n twee favo dieren (zeekoe en het aardvarken). Ik heb echt geen ruggengraat want uiteindelijk liep hij met een grijns van oor tot oor met allebei naar buiten. Onderweg naar huis viel hij in slaap met beide knuffels in z’n armen :smiling_face_with_three_hearts:

111 likes

hij heeft smaak

25 likes

Haha kut ik wil ook een zeekoe en aardvarken

6 likes

Ik vind dat echt mooi aan kinderen hè, het zijn niet per se de meest aantrekkelijke dieren om naar te kijken (een giraf of panter zijn natuurlijk veel “mooier”) maar hij vindt niks mooier/leuker dan de zeekoe en het aardvarken?

Ik bedoel…

79 likes

Is dit het concert dat niet afgezegd is? Arme man.

Ik dacht ik ga vandaag geen oliebol halen in de pauze hoor dat is echt te gek. Dus ik ga na mn werk…

De stoofpeerbol is ook lekker.

39 likes

Hoe komen Noorse mensen in contact met de Toppers?!

15 likes

ik hou zo van chips

15 likes

Door het Eurovisie Songfestival natuurlijk…

5 likes

PEOPLE LET YOUR LIGHT SHINE

5 likes

Ik had dit net verwerkt en verbannen naar de krochten van mijn geheugen.

4 likes

Laten we deze dan ook even oprakelen

6 likes

NEEHEE

ik hou het bij Email to Berlin uit de nationale voorrondes

12 likes

Paar weken geleden afgekeurd voor plasma doneren want te laag Hb. Deze week via de huisarts weer bloed geprikt: Hb is genormaliseerd :smiley: …maar wel positief voor antistoffen tegen gluten wat inhoudt dat ik zeer waarschijnlijk coeliakie heb en ben verwezen voor gastroscopie om diagnose te stellen. :cry:

Echt fuck my life. Positieve is dan wel weer dat ik tot de scopie juist wel gluten moet blijven gebruiken dus ga mn verdriet maar wegdrinken met bier en wegeten met pizza en taart :sob:

13 likes

Ik heb lekker het hele weekend NIKS en kan daar zo van genieten :star_struck: eindelijk tijd voor mezelf, lekker wat aanrommelen in huis, bepaalde boodschapjes doen die ik al een tijdje uitstel en verder gewoon 0 verplichtingen. Oh ja en ik ga het weekend beginnen met mcdonalds eten

28 likes

ik ben net terug van een (korte!) vakantie en zit dan altijd meteen in zo’n heftige dip😡

4 likes