Wat je even kwijt wil #62

Ik ken het gevoel. Geniet nog even van de laatste gluten (mocht het zo zijn) en succes met de gastroscopie!

1 like

Woordzoekers voor mijn moeder gehaald want daar was ze door heen. Nu zit ik ze zelf te maken en in het vakje waar je de overgebleven letters in moet droppen maak ik andere woorden. Zoals poepie.
Mijn moeder gaat trots zijn. (Sarcasme)

3 likes

Heerlijk is dit hè!!!

1 like

Ik hou ook van vaccinaties! In mn gezicht :heart::pray:t3:

Maar even serieus, belachelijk dat dat zo duur is.

16 likes

Wat goed dat je dit doet! Ik heb ooit vernomen dat het geen nut heeft om te nemen als je seksueel actief bent geweest. Heeft de ha daar wat over gezegd?

6 likes

ja ik had exact dezelfde vraag inderdaad! @Crusti_Croc

3 likes

Ik ben niet @Crusti_Croc maar een vriendin die een kleine ingreep moest doen ivm hpv besmetting na een zelftest en nu schoon is, kreeg als advies van de gynaecoloog om alsnog het vaccin te nemen tegen herbesmetting! Schijnt wel echt effectief te zijn.

4 likes

En @justinbieber

Ja dat heeft zeker zin. De prik heeft vooral zin als je nog niet met HPV besmet bent. Maar als je al seks hebt gehad ben je misschien niet besmet. Dus ook dan heeft het zin om de prik te halen.
(site van ggd zegt hetzelfde).

Ik vind het zo jammer dat toen m’n vriendinnen en ik jong waren we dachten dat we proefpersoon waren of het toch niet zou werken door die ene keer dat we seks gehad hadden. Echt stel wappies waren we eigenlijk. Ik heb zelfs nog mensen gezegd dat ik het toch echt af zou raden :see_no_evil:

11 likes

Thanks! Ga me is inlezen en ook overwegen om hem te halen.

5 likes

Hier staat het heel uitgebreid uitgelegd!

3 likes

Ik vind het echt flauw dat mn turkse vrienden al getrouwd waren voordat ik ze kende. Ik haat nederlandse bruiloften maar zon turkse of marokkaanse bruiloft lijkt me zo mooi.

11 likes

Misschien kan je gaan stoken zodat ze gaan scheiden. Als ze dan opnieuw gaan trouwen kan je erbij zijn.

5 likes

Next level of dump him.

5 likes

Is een Congolees-Italiaanse trouw ook goed want dan mag je naar die van mij komen. Doe je meest glam outfit aan plz

34 likes

Vandaag voor de 5e keer een escape room gedaan en ik ben hier echttt te dom voor. Alleen de 1e room (die was gewoon niet zo goed) gehaald en de andere 4 allemaal niet hahaha :smiling_face_with_tear::rofl:.
Vind het leuk om te doen maar ben wel steeds een beetje teleurgesteld.

3 likes

Waarom zijn bh’s in grotere maten 9/10 keer niet voorgevormd, mijn vriendinnen hebben gewoon een beugel nodig hoor.

5 likes

Sjongejonge ben nog geen 3 uur in den feesttent geweest en weer een gigantische piep in m’n oor

En nu lig ik in bed en hoor ik nog steeds de muziek :smiling_face_with_tear:

2 likes

Thanks je post was mijn reminder om oordoppen te bestellen!

love dit ik vind dit super leuke dieren <3 ik twijfelde ook tussen die 2 en heb uiteindelijk zelf de zeekoe genomen en het aardvarken aan mijn vriend gegeven dus ik voel wel een band met je neefje

3 likes

Niet-voorgevormde bh’s hebben toch ook gewoon een beugel? Alleen bralettes hebben geen beugel!

7 likes