Wat zijn voor jullie de beste ongesteld zijn snacks? Ik heb al broodje bapao, mini loempia’s…
Hier is de supermarkt überhaupt niet open op zondag .
Dan ga je toch alleen? Ik vind het tuincentrum altijd een prima uitje om alleen te doen, kun je ook gelijk een zak oliebollen scoren.
Oh dit klinkt ook echt heerlijk.
Ik voel me niet fit door een verkoudheid en de dag gaat zoooo langzaam dat ik mezelf wat bezig wilde houden. En opeens ben ik in the middle of een kookmarathon. Heb al wafels gebakken, ben nu bezig met pompoen roosteren voor Meera Sodha’s Mala Kari en heb ook al een braadslede klaar staan met de ingrediënten voor Ottolenghis rijst uit de oven.
Was ik normaal maar zo productief
Ik heb zo’n weekend vrij abonnement van NS en kwam erachter dat het maar €6 extra kost per maand om altijd 1e klas te kunnen zitten. Dit maakt mn treinleven zoveel beter
eau de toilette
Je hebt links je hebt rechts. Maar je hebt ook kaas. Maar ja kaas is anders als je een pet op hebt.
En als je een poster plakt op een gebouw betekent dat niet dat de pizza’s over datum waren
Ik heb m’n booster weer gehad! Echt een lieve oude man die prikte haha.
Ik: ‘oh, ik voelde ‘m nauwelijks!’
Hij: ‘tja, we mochten die breinaalden niet meer gebruiken…’
Ah heerlijk dat volgelopen incontinentiemateriaal
ik vond werken op de vaccinatielocaties zo leuk moest (ergens in de eerste weken van de vaccinatiecampagne) een 95 jarige vrouw vragen of ze wel eens flauwviel, “nee hoor, jongedame, tenzij ik een hele knappe man zie!” keek vervolgens even rond in de zaal, giechelend “maar daar zal ik vandaag zeker geen last van hebben!”
Deze dag duurt voor mijn gevoel al 72 uur
Voor mijn gevoel is het ook al sinds 15:00 uur avond omdat het toen al donker was.
Lol twijfel of ik nu nog door het donker ga lopen zodat ik vanavond nog zelf brownies kan maken. Of creperen op de bank zonder brownies, of creperen op de bank met brownies…
Brownies bestellen ergens??
Zouden die het halen bij zelfgebakken brownies? Kun je trouwens ook brownies kunnen maken zonder boter?
Lekker lopen! Vind het echt heerlijk dat de kerstlampjes weer verschijnen🥰