Wat je even kwijt wil #62

Ik ben voor het eerst in m’n leven in de Basic-Fit op zaterdagavond en ik voel de vibe wel! Allemaal overfanatieke mannen met lekker lichaam (stuk of 20) en mensen zonder een leven (ik). Voor herhaling vatbaar hoor dit :heart_eyes:

18 likes

Ik ga vanavond voor het eerst in 3 jaar weer naar een “groter” nachtelijk feest en ik ben helemaal zenuwachtig :older_woman:t3: postte dit zelfs net in het verkeerde topic. ik heb mn outfit al gekozen maar het schijnt daar heel warm te zijn dus ik neem maar een back up mee haha
Maar lekker de hele nacht dansen, zo veel zin in. Ik heb maandag ook vrij genomen dus kan morgen relaxed bijkomen en ik heb dan maandag nog fatsoenlijk weekend.
Nog 2 uur :dancer:

30 likes

Waarom?

9 likes

Gewoon buitenzetten en laten buitenspelen

2 likes

“Netwerkproblemen” oplossen voor boomers is toch wel zulk dankbaar werk. Ik heb enkel een stroomkabel uit een tv-kastje gehaald en het ding opnieuw gestart en word nu behandeld alsof ik een Nobelprijswinnaar ben. :joy:

56 likes

Ik heb echt de meest horror avond ooit achter de rug op werk. Gelukkig heb ik een fles wijn meegekregen, hoewel ik denk dat ik maar lekker mijn bed in duik.

4 likes

Lol, ik ging net cocktails drinken bij een tent met een vriendin. Moest ik mijn id-kaart laten zien voor ik mijn bestelling kon doorgeven, “nou jij bent nog lang geen 25 toch??”. Ik zit dichter bij de 30 dan de 20 meid. Baby face, check :white_check_mark:

7 likes

Ik weet niet waarom ik zo’n voorgevoel heb en misschien klopt het wel helemaal niet, maar in het nieuws geweest wat er op je werk is gebeurd?

Sterkte iig!

2 likes

Nee, mijn werk is niet op het nieuws geweest! Het is niet zo heftig maar voor horeca begrippen nogal kut. Voel me een beetje lullig over de slechte timing van mijn post. :pensive: Maar ik heb de hele avond geen nieuws gevolgd.

2 likes

Lekker beentjes in de lucht, wijntje inschenken een muziekje op ofzo! Geniet ervan xx

2 likes

Ik heb de wijn toch maar ingeschonken. Mijn deel fiets stopte onderweg opeens met werken toen ik moest remmen. Was te ver van een parkeerzone dus de teller loopt nog door. :woozy_face::sob: Klantenservice reageert ook niet.

Veeg me op hoor.

Edit:
De rit is nu gelukkig automatisch gestopt ivm tijdslimiet maar ik hoop dat ik het bedrag wel terug krijg.

6 likes

Oh no, gaan we weer.

6 likes

Onder aan een topic zie je zon belletje met volgen . Klik daar op en klik dan op negeren.

1 like

Kutzooi, ik heb per ongeluk een boek in het Duits gekocht bij Bookdepository :joy:

4 likes

Ik zou vanmiddag naar het tuincentrum gaan met mijn moeder maar dat kan helaas niet doorgaan. Ondanks dat zij hier niets aan kan doen en het vanwege ziekte is thuis voel ik me stom en verdrietig. Wil niet thuis blijven en niks doen maar wil ook weer niet alleen gaan. Weet ook dat ik niet moet zeuren want ga vanavond iets leuks doen. Maar voor de rest heb ik niks gedaan dit weekend en vaak kan ik daar van genieten maar nu even niet. Moet even uit deze drama modes komen

8 likes

Dinsdag vrij genomen om lekker met mijn mama naar thermae 2000 te gaan en de hele dag te relaxen! Nu al zin in.

18 likes

Ik sta gewoon voor een dicht supermarkt, sinds wanneer gaan ze pas om 12u open op zondag :tired_face:

Pfff heb een mega after vakantie dip. Alles wat ik heb gezien en gedaan nog maar amper verwerkt, wil gewoon chillen en in m’n bubbel nagenieten. Maar nee, morgen weer werken. Nog een paar weken volhouden en dan gelukkig nieuwe baan en weg van deze ellende, maar voelt nu extra zwaar😭

14 likes

Wat zijn voor jullie de beste ongesteld zijn snacks? Ik heb al broodje bapao, mini loempia’s…

2 likes

Hier is de supermarkt überhaupt niet open op zondag :joy:.

5 likes