Wat je even kwijt wil #62

O ja zo awkward dit. Ben ook altijd blij als ik zie dat ze komen op een dag dat ik niet thuis ben want ook al weet ik het, ik schrik me altijd de pleuris als ik de woonkamer binnenloop en ze hangen daar ineens. Maak me dan altijd snel weer uit de voeten naar mijn slaapkamer of naar de badkamer, weg van dat raam in ieder geval

4 likes

Ik heb meegewerkt aan een workshop in m’n werk/studieveld die morgen is. Superleuk, maar voor het grootste gedeelte van de dag wordt de groep opgesplitst en ik ga dus één van die groepen leiden. Ben nu al pokkezenuwachtig en we zitten zo’n beetje op het maximale aantal aanmeldingen dus de kans dat er zo weinig mensen zijn dat er één groep wegvalt en ik niet hoef is redelijk nihil ): Ik ben echt aan het hopen dat ik ziek word ofzo maar dat is superkut voor de rest natuurlijk :upside_down_face:

12 likes

Oh wel beter dat ze één dag geven, hier zeggen ze dat ze komen tussen 31 oktober en 4 november, dus hou de hele week m’n raam dicht, komen ze 7 november :poop:

2 likes

Ik zou vanavond gaan sporten maar ik ben sinds 4:30 wakker en ik heb pijn aan mijn teen (ingegroeide teennagel). Dus eigenlijk wil ik niet maar dan voel ik mij ook weer zo slecht :tired_face:

Ik ben na tien dagen verlof vandaag weer ‘aan het werk’ en ik heb nog precies niets gedaan. Voel me echt niet goed. Van het idee om iets te doen (collega/klant bellen bijv.) raak ik al zo gespannen. Ik weet het even niet :frowning:

4 likes

Mega brak + in je eentje naar een museum gaan + ondertussen naar blood orange luisteren = best wel een goede combi op deze maandag

15 likes

Ik heb 14 uur geslapen zonder reden, heerlijk. Voel me helemaal herboren, Viva 3.0.

26 likes

Omg ik voel me ineens zo zenuwachtig. Heb zelfs een beetje bibberende handjes :joy: Slaat nergens op!

1 like

Hoe doe je dit? Ik voel me altijd zo gaar als ik zo lang heb geslapen

5 likes

Ik ben een van mijn airpods kwijt. Had ze zonder hoesje naast mijn kussen liggen en nu issie weg.
Voel me zo’n stomme sukkel dat ik niet eens iets zuiniger kan zijn.

3 likes

Ik ben echt net pas wakker, wat is dit.

2 likes

Vandaag voor het eerst in een tijd weer op kantoor geweest en met de bus terug naar huis. Dat was voor het eerst wanr normaal rijd ik met mijn vriend mee. Aangezien ik eerst altijd met de bus naar “huis” ging (mijn oude woonplaats etc) kreeg ik er even een negatieve mood er van tot aan het station. Vervolgens de nieuwe bus, niets aan de hand.
Nu blij en content dat ik de bus heb genomen voor het eerst naar mijn nieuwe woonplaats zonder te freaken en ook nog een lekker stukje gelopen.
Dikke middag dip nu.

12 likes

Hij is leeg omdat hij er al sinds gisteravond lag. Totale paniek, ben ook niet uit huis geweest.

1 like

:sparkles: magic :sparkles:

ik heb mijn wekker om 8 uitgezet, omgedraaid en nog een cyclus geslapen tot 13u, niet echt de planning

6 likes

Tussen je matras en de rand van je bed?

1 like

Ik ga zo mijn matras eraf halen. Lastige is dat ik een brimnes heb die tegen de wand aanstaat dus makkelijk zoeken is het niet. :cry:

1 like

Ik heb echt zoveel spierpijn dat ik het bij iedere beweging voel.

1 like

M’n zusje vraagt of m’n zus en ik naar soldaat van oranje willen :clown_face:
M’n zus wil wel en ik niet maar ik heb ook fomo

7 likes

ik zou wel nu gaan want ze stoppen binnenkort

:japanese_ogre:

57 likes

Ik was vorige week met m’n schoonfamilie en vond het best vet eigenlijk (wat ik niet had verwacht, heb wel ook een hoop kritiek maar ja wanneer niet)

enige minpunt vond ik dat ik om m’n ID gevraagd werd toen ik een 0.0 biertje bestelde?!

7 likes