Wat je even kwijt wil #62

Ja ik ben ook wel benieuwd maar ik vind het te duur en te ver en ik haat musicals
De enige reden dat ik zou gaan is omdat het leuk is met m’n zus en zusje

1 like

Ja het is wel echt matig bereikbaar als je geen auto hebt

4 likes

Oh ik ben een tijd geleden ook geweest en werd echt een beetje melig van het verhaal, het constante ronddraaien en die motor waar ze om de haverklap zonder reden op springen. Had prima zonder gekund

5 likes

En waarom schopt elk vrouwelijk karakter zo’n drama of gaan ze zingen als ze seks met iemand willen?!

1 like

Tja vrouwtjes hè

11 likes

Ik na elke scene tegen m’n vriend “het voldoet nog steeds niet aan de bechdel test :rage: :rage: :rage:

7 likes

oke ze heeft het verteld, ze is maffioso geworden en ze moet een paar weken onderduiken

grapje het is haar pensioen dat ze laat uitbetalen (en blijkbaar kan missen)

31 likes

Koop maar een nieuwe telefoon voor haar. De AIVD luistert haar oude telefoon allang af.

Wel contant doen, want je wilt geen papertrail

5 likes

Ik ben met wat hulp mijn tijdsmananagent aan het verbeteren en de methode die ik vandaag heb meegekregen maakt het zo duidelijk dat ik geen prioriteiten kan stellen :sob: ik zorg gewoon 100% zelf voor mijn werkdruk.

1 like

Net een heel bijzonder gesprek gehad met iemand in m’n eigen appartement. Ik was zo verbouwereerd door wat ik hoorde dat ik echt een heel suffe reactie gaf ipv diegene erop aan te spreken. Nu het bezinkt denk ik echt wtf?? Zowel over m’n eigen stomme reactie als wat ik hoorde. Beetje balen weer zo achteraf, maar ga er denk nog maar even een berichtje aan wagen om te erop terug te komen. Stom dat ik altijd zoveel verwerkingstijd nodig heb

2 likes

De boodschappen kunnen zo bezorgd worden en sta als een idioot zo half al in de gang te wachten.

3 likes

Al vanaf t begin.

5 likes

Misselijk geworden van de hutspot. Een briljant einde van de dag

Ligt naast het DDR Bolwerk he. De tijd staat er stil.

2 likes

Ik ben heel benieuwd welke methode je hebt meegekregen en welke inzichten je hebt opgedaan :blush:

Ik moet al mijn taken in een eisenhower matrix invullen (het is eigenlijk meer een model naast je planning) en dit dan de hele maand monitoren/aanpassen.

2 likes

Ik was vorige week een beetje ziek dus kon 2 keer niet hardlopen. Net weer 10k gerend en het was echt heerlijk weer :star_struck:

17 likes

Random op de maandag avond de koelkast helemaal schoongemaakt. 2 kinderen in bad en bed gestopt. Boodschappen en woonkamer opgeruimd.
En net tijdens een webinar voor werk wat yoga oefeningen gedaan en de afwas.
Normaal zit ik te netflixen zodra ze slapen omdat ik gaar ben van werken en vooral omdat het maandag is.

6 likes

Nou de ontknoping van dit stomme verhaal is er. Hij was in mijn sneaker gevallen. Kwam er achter toen ik mijn schoenen aan wou trekken. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

20 likes

Oh man je zou maar Slettenhaar heten (dit is blijkbaar een vvd kamerlid)… echt een nachtmerrie

10 likes