Wat je even kwijt wil #62

Oh god niet ik die dit net heeft gedaan maar kevin was wel excited to see me

6 likes

Ik heb het gerapporteerd!

3 likes

Waarom deed ik dit :smiling_face_with_tear:

2 likes

Er zijn meer kinderen dan gedacht. Daar gaan mn snacks :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja shit hier ook
Het duurde ff voordat het op gang kwam, dus ik was me al aan het verheugen dat alles over zou blijven. Maar helaas zijn er denk ik al 20 kinderen geweest in het afgelopen half uur

7 likes

Aaah zo leuk weer al die zingende kinderen en lampions.

4 likes

Ze komen hier niet??? Mijn vriend zei dat ze er vorig jaar wel waren. Zit ik dan met m’n mini’s

3 likes

Ik word geplet door st maarten kinderen in de snackbar :smile2: Er proppen er nog steeds meer bij.
En m’n vaste bestelling is 35% duurder geworden. Beter is m’n frikandel het waard

3 likes

Zo blij dat ik niet thuis ben. Vreten geven aan een bevolkingsgroep waar ik niks mee heb: no thanks.

23 likes

Ik dacht slim te zijn en naar de kerstshow in het tuincentrum te gaan, zodat ik ze mis zou lopen. Zijn ze verdorie nog bezig. Dus nu maar snel met de hond te wandelen.

1 like

Ik was als kind altijd enorm bang dat mijn ouders een ongeluk hadden als ze ook maar 5 minuten te laat thuis waren, heb toentertijd echt 100 keer denkbeeldige rouwceremonies gehad. Achteraf bleek dat veel meer kinderen dat ook hadden maar toen dacht ik echt dat er iets mis met me was. Kon ook niet normaal een weekje ergens heen met familie als mijn ouders er niet bij waren want dan dacht ik elke dag wel over alle mogelijke manieren waarop ze zouden verongelukken.
Anyway, die angsten heb ik al heel lang niet meer, maar nu moest ik vandaag op de hond van m’n ouders passen en mijn vader belde dat hij rond half 7 thuis zou zijn, en toen stond ik toch weer met een zwaar gevoel in m’n onderbuik bij de voordeur te gluren toen ze er om 7 uur nog niet waren. Voelde met net weer 10 jaar oud.

15 likes

Ahw ik had net zo iets liefs. Ik had nog maar een zakje popcorn en toen belden er kinderen aan. Ik had niks anders meer in huis en natuurlijk kwamen er 2. Maar een zei we kunnen wel delen hoor! Dus ik zo wil je het gewoon zo of toch nog zingen? Gingen ze in rap tempo zingen. Zegt hij; u kunt dan nu niets meer (ver)kopen. Dus ik zo nee klopt ga het licht maar uit doen. Zegt hij dat ik wel wat van hem mocht hebben en draaide die zijn rugtas al naar mij toe. :pleading_face:

65 likes

Same!! Ze komen aan de overkant wel maar hier niet, terwijl ik speciaal voor hen twee zakken mini’s heb gehaald :frowning:

Ik was dit jaar echt goed voorbereid op Sint Maarten. Vorige week al snoep gekocht zodat ik niet vandaag om 17.00 voor een leeg snoepschap zou staan… heb ik 3 uur met pech langs de kant van de weg gestaan! Nu ben ik net thuis en denk dat iedereen eigenlijk al geweest is :frowning:

4 likes

Kinderen zijn echt meesterlijke manipulators, ik had niks in huis gehaald voor Sint-Maarten want ik had niet verwacht dat er kinderen zouden komen. Belde er net toch een groepje kinderen aan en ik had niks in huis. Hebben ze me zover gekregen om naar de supermarkt te gaan om snoep te halen wat ik zo meteen bij hun thuis ga langs brengen :joy::sweat_smile:

30 likes

Er zijn hier al over de 65 kinderen geweest. Heb nog 10 snoepjes en dacht ruim ingekocht te hebben.

14 likes

Heb je wel een kaarsje bij de deur gezet? Anders weten ze niet dat ze mogen aanbellen!

Edit: @Lovepink ik dacht ook dat ik veeeel te veel snoep had maar t is bijna op :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wow wat veel! Super leuk! Ik had er 21 en vond dat al super veel! Vorig jaar had ik nog pepernootzakjes en popcornzakjes voor mezelf, nu helemaal niets. Balen, had zo’n zin in popcorn, haha.

3 likes

Ik hou niet van snoep Ʃn niet van kinderen wat een saaie avond voor mij hier

8 likes

Je haat ze he!!

6 likes