Haha bij ons is dit ook zo
Oh dit doet me denken aan een filmpje wat ik laatst zag. Dat iemand zei sorry ik heb geen snoep. En dat zon kindje heel lief zei " oh geeft niks hoor heeft u dan misschien een manderijntje voor ons"
Die heb ik volgens mij ook gezien.
Net van de buur begrepen dat voorgaande jaren niemand kwam.
Alleen komen ze bij ons altijd voor lege flessen dus twijfel.
Maar goed, fruit bevat ook suikers haha.
Dat was toch een verhaal dat iemand hier vertelde. Een mandarijntje of een banaantje.
Oh nee een appeltje of een banaantje
Oh dat kan ook hahah
Wil eigenlijk een verified twitter account aanmaken voor Sinterklaas waarin hij een statement maakt over dat zwarte piet dit jaar in Spanje blijft, omdat hij als witte heteroseksuele man begrijpt dat zwarte piet een racistische karikatuur is en niet meer past bij deze tijd. Volgens mij flipt racistisch Nederland dan uit de pan.
DOE HET!
Heeft Musk al doorgevoerd dat je voor geverifieerd account moet betalen?
Ja, en al opnieuw afgeschaft
Jep en het mislukt echt faliekant. Geef het nog een maand en volgens mij bestaat Twitter dan niet meer.
Vergeet niet de geverifieerde accounts die musk nadoen
Hahahahaa nice
Wow haha okee en wat vinden jullie daar van?
Ik zou het echt gestoord vinden als mijn manager daarvoor aan m’n bureau zou komen klappen
En @Druppels
Het is onze directeur en er heerst een hele informele werksfeer. Iedereen heeft veel zelfspot en er worden vaak grapjes gemaakt. De directeur is echt heel lief en jolig (maakt ook genoeg grappen over zichzelf) dus we konden er allebei erg om lachen. Alleen balen dat we geen cadeau kregen
Kan me voorstellen dat je het niet van elke baas/manager op prijs zou kunnen stellen, maar bij ons op kantoor kan dit en het komt ook niet stom over.
Ik ben onevenredig treurig dat ik niet open kan doen voor nerveuze kindertjes die een liedje zingen voor snoep.
Nou ja, beter geen Corona verspreiden. Minder leuk cadeau.
Wtf, als je dus Afrika intypt bij google maps en op streetview klikt sta je bij een naakte vent in de woonkamer
Ooohja Sint Maarten! Helemaal vergeten joh!
Ik ben al een week zo half ongesteld aan het worden, en heb dus echt een onstilbare honger, echt niet normaal. Heb ook echt trek in dingen die ik nooit eet en ik word echt geeeeeeeek
Ja, mijn lievelings!
Ik hoor het nu aan vanuit de woonkamer