Ik droomde vannacht dat ik seks had met Jasper Demoulin. En ik ben zo blij dat het niet echt was brrr
Vanaf vandaag speelt het carillon weer sinterklaasliedjes en dat vind ik altijd zĂł gezellig! Net was âZachtjes gaan de paardenvoetjesâ
Gisteravond ging ik lopen met de hond, want dat was nodig en ik had geen zin in liedjes aan de deur. Maar toen kwamen we in een groepje kinderen met lampionnen terecht en die vroegen of ze de hond mochten aaien. Nou dat mocht natuurlijk wel, want t is een superlieve floef. En ze waren helemaal verliefd, maar toen schrok de hond van de lampionnen en schoot wat weg. En toen zei 1 zoân jongetje helemaal verdrietig dat de hond bang voor m was. Maar ik zei, nee hij schrikt gewoon van je lampion. En toen zei hij, nou dan doe ik hem wel even uit hoor! đ„č En toen gingen ze verder en zeiden ze dat dit het beste onderdeel was van t Sint Maarten lopen đ„č
Waarom duurt een keuken poetsen zo lang. Moet van mezelf tot 11u schoonmaken maar wil niet meeeer
Ik moet altijd zo lachen bij de fomo show als ze hem weer eens een vieze hobbit noemen haha dus ik snap je wel
Er stonden jehovahâs getuigen aan de deur en ik wil ze niet op een kut manier wegsturen dus dan ga ik in op hun vragen en toen gaven ze me dat boekje en toen dacht ik mooi. Zegt die vrouw âgaat u het wel echt lezen en niet zomaar weggooien?â dus nu vind ik dat ik moet lezen.
En het boekje is ook nog eens uit 2019
Wat een weer Voel me direct energieker
Ik heb ruim 15uur geslapen, had ik blijkbaar echt zo hard nodig na afgelopen weken zo weinig slaap.
Ja nu ben je dus de lul, een andere forummer heeft ze nu elke dag aan de deur omdat ze dat boekje aan heeft genomen
Ik heb vandaag echt nergens zin in. Zit al de hele dag alleen maar op mn telefoon niks te doen
Nee echt
Praise the sun \o/ van wandelen met de hond tot skeeleren, ben zo blij met dit weer mijn outfits zijn ook zoveel leuker met een zonnebril
Ja serieus, ik weet ff niet wie het is maar die ziet ze elke keer op de ring deurbel omdat ze overdag werkt. Maar tegen haar was volgens mij ook gezegd dat het vrijblijvend was maar niet dusđ
Ik zei deze week tegen mân zusje dat ik iemand van vroeger echt al jaren niet tegen was gekomen hier in het dorp. Toen kwam ik haar dus gisteren ineens toevallig tegen in een cafĂ© hier.
Vervolgens zat ik daar tegen vriendinnen te vertellen dat ik aan het praten was met iemand van de middelbare school op Tinder. En dat ie me geghost heeft omdat ik niet zoân fan ben van wintersport (wtf). Nou 3x raden naast wie ik net uitstap op de parkeerplaats van het winkelcentrum. Had ik dus ook al jaren niet in het echt gezien.
Ben even aan het bedenken wie ik vanavond tegen wil komen in het café want dan is hij daar ongetwijfeld
Wel beetje eng toevallig haha
Ohhh ik ben jaloers, ik ben in Lille en het is hier zo koud! Het zou 15 graden met zon worden vandaag. Ik had net een tour van 2 uur en ben helemaal verkleumd.
Ja ik maak me er echt druk om. Ik krijg waarschijnlijk geen toeslagen meer omdat ik voor het eerst fulltime ga werken, maar ⏠150 bij mijn vaste lasten opgeteld wordt echt heel zwaar
Of wordt die grens dan ook anders?
En wat heeft âflatâ ermee te maken?
Misschien wil ze suggereren dat er iemand naar onder is gesprongen of gevallen.
Oooh
Niks is vrijblijvend bij die lui