Omg mijn ex heeft een huis dus over een paar weken eindelijk mijn leven terug (aka niet in één huis wonen wat een ellende)
Maar hij vraagt aan jou; ik zie dat je iets in de agenda hebt gezet en dan zeg je zelf alleen ja? Dan is er voor hem toch ook lastig om een gesprek met jou te voeren?
huh
Ik spreek mijn vader alleen wanneer ik fysiek bij mijn ouders ben. Zelfs daar praat hij niet heel veel, paar zinnen en vooral âohâ âahâ âjajaâ en krabbelen op zijn hoofd.
Iets met gehoorapparaten in doen en als er dan te veel lawaai is gewoon uitzetten en niks horen.
Wat is het toch altijd een ding om iemand aan te spreken in de stilte coupé. Echt een hekel aan want wil niet zeuren naar ik wil ook graag mijn podcast fatsoenlijk luisteren
Vind het ook zo lastig wanneer het jengelende kinderen in de stiltecoupé zijn. Misschien is het wel te vol in de niet-stiltecoupé maar het is niet echt de rust waar ik op hoop maar dat vinden de ouders zelf waarschijnlijk ook dus ik zeg er ook maar niets van
Hahaha deze ongemakkelijkheid ik hou ervan. Ben echt benieuwd hoe die kinderen die hier aan meededen er nu op terug kijken.
Haha die kapsels met die lokken.
Heb zelf ook tijdje met een sliert haar voor mn ogen gelopen. Ech cringe als ik eraan terug denk.
Ik vond het een typisch vlaams kapsel
Deze y2k trend heb ik nog niet zien terug komen!
Nog even en we gaan weer snorren op onze wijsvinger tekenen
Ik heb mijn Rotterdam avontuur overleefd en ben weer thuis haha, alleen na een hele ochtend en middag in de snijzaal te zijn geweest krijg ik die âgeurâ niet uit mân neus
Awhhhh hij wees dâr wel lief af tenminste
Oh vandaar dat ik het vreemd nostalgisch vond ondanks dat hollands accent.
Ooh wat superfijn zeg!!!
Wow Tirza gaat echt zijn huis in de fik steken
Ik heb morgen nabespreking van een tentamen en heb 2 puntjes extra nodig voor een voldoende⊠heb net zelf mijn antwoorden ingezien met de modelantwoorden erbij en ik denk dat er wel twee extra punten in zitten. Please duim voor mij, ik weet dat dat het ook altijd goed doet bij de studieresultaten van andere forummers
Ik zit Boerderij Van Dorst terug te kijken maar die Ferry Doedens doet me echt aan een jonge Gordon denken qua gedrag
Ja, ik word ook helemaal onrustig en ongemakkelijk van die jongen. Hij komt zo intens onrustig en geagiteerd over