Ja zo onzeker, op zoek naar bevestiging, labiel. Wel sneu ook wel eigenlijk
De Delonghi reclame met Brad Pitt halloooođ
Hopelijk blijft nog weg.
Aahw âbedankt dat je dit allemaal hebt geregeldâ
Moest je niet echt plassen? Dit vraag om omdat je het tussen " hebt gezet en ik niet helemaal snap wat je daarmee bedoelt.
Urgghh zo irritant. ik heb sinds zaterdag ochtend mijn schouder heeeleeemaal vast, kan mijn hoofd niet meer omdraaien alles.
Ik denk dat ze continu geil is en naar de wc gaat om zichzelf te verlossen van de geilheid maart misschien is dat mijn dirty mind
Edit; inmiddels staat er uitleg en is dit inderdaad mijn dirty mind. Maar dat kwam echt door de aanhalingstekens om het moeten plassen heen hahaha
Ah ok zo bedoel je het, bedankt voor je uitleg
Ik krijg vandaag de sleutels van mijn nieuwe appartement
Ik ben vanochtend gevallen met de fiets en nu doet mijn dominante hand zeer
Ik kom in de krant met mijn afstudeerpodcast en er is net een fotograaf geweest en binnen 5 minuten was hij weer weg. Ik ben brabants next topmodel hoor
Pas op, straks wilt Yolanda je mentor zijn.
Mama yo
Ik herken dit zo erg! Wij hebben nu een 180 bed, 2 1persoons matrassen en ieder eigen reuze deken. Wel samen slapen maar niet sĂĄmen slapen en van elke beweging wakker worden. Zoveel fijner voor ons!
Leuk! Waar gaat je podcast over?
Wowie. In principe is asbest dat vast van vorm is geen issue dacht ik, maar pas als je er in snijdt bijv. Ik zou toch even aan de bel trekken bij je verhuurder!
Niet heel leuk helaas, maar over de dood. Ik heb gesprekken met meiden die ook op jonge leeftijd een ouder zijn verloren. Er staat een link in het podcasttopic!
Vannacht is mijn collega van 18 overleden. Hij had zich gisteren al ziek gemeld, omdat hij zich al niet lekker voelde en vannacht dus overleden door een hersenvliesontsteking. Echt zo bizar.
Ik ben op zoek naar een fietsverzekering en ik kreeg echt bizar hoge prijzen bij bepaalde verzekeringen. 100+ euro per maand. Dus ik dacht dat het nog wel eens aan mijn postcode kan liggen, doe ik die van mijn ouders, is het 30 euro per maand
Gelukkig wel verzekeraars gevonden voor âslechtsâ 16 euro (het is een dure fiets ja), maar ik had nog nooit zo meegemaakt dat het zoân verschil kon zijn. Dat is echt bizar.
Dit is met autoâs ook heel normaal. Op de postcode van mijn ouders zouden we iets meer dan de helft betalen aan verzekeringen dan we nu doen, en op onze oude postcode meer dan 1.5 keer zo veel. Risico op diefstal of beschadiging is op jouw adres kennelijk groter.