Ze komen je binnenkort overhoren.
Ik heb op marktplaats een vintage poppenwiegje gescoord voor ā¬10. Daarbij ga ik een nieuw hemeltje, matrasje en dekbedje maken als Sinterklaas cadeau voor mān nichtje. Ik was dus net voor het eerst in een stoffenwinkel maar omg wat een keuze Heb nog nooit zoiets gedaan maar zal vast met een beetje hulp van het internet wel goed moeten komen
Als ze komen gewoon vragen of ze een x willen neerzetten, dan komen ze niet meer.
Plottwist je gaat daadwerkelijk lezen en wordt ook Jehovaš±
Ja heel bizar. Ik moet helaas ook stoppen met mijn acnebehandelingen want ik kan mijn aanvullende verzekering al helemaal niet meer betalen.
Awh Ash is eindelijk na 25 jaar PokƩmon champion geworden. Nooit opgeven iedereen. Als je 25 jaar kunt oefenen en niet ouder wordt kun je alles bereiken.
Een x?
Ik kon de aftakeling van mijn vader (kanker) letterlijk niet aanzien gisteren. Ik was zo geschokt door zijn toestand, dat als ik hem aankeek ik denk ik zou gaan huilen en de komende 3 uur niet zou stoppen. Ik wil hem ook niet kwellen met mijn verdriet om hem, hij moet al met zoveel dealen
(Ja ik weet dat hier een topic voor is, maar deze heb ik op negeren staan omdat ik het te confronterend vind)
Een heel groot beeld van jezus. Dat zetten ze dan in je voortuin.
Ik snap hem nog steeds niet
Haha nee ik denk dat ze een kruisje ergens krijten ofzo zodat andere jehovas zien oh hier hoef ik niet meer aan te bellen. Netzoals bij kinderpostzegels dat je iets bij je deur kan plakken.
Ooooooohhhhh
Een kruisje, een x.
Dat zetten ze dn achter je adres ergens.
Ik zelf ga 10 euro omhoog. Dus dat valt ietsjes mee
Ik moest ook echt zo lachen om al die artikelen dat hij als eeuwige tienjarige na 25 jaar heeft gewonnen.
Dat heeft iedereen.
Ik las laatst dat fotoās ook niet helemaal laten zien hoe je er echt uitziet, dus misschien voel je hierdoor beter
Als je samen met vriendinnen in de spiegel kijkt zie ik ook niet veel verschil bij de rest.
Ik vind mezelf op bewegend beeld echt om te janken en denk altijd dat dat toch wel het meest overeenkomt met real life ik snap je
Ik ben op het punt gekomen in mijn leven dat ik denk āik ga lekker vroeg naar bed, dan heb ik nog iets aan mijn ochtend morgenā. Wie ben ik en waar is Spaarlamp gebleven???
Klaar voor je evolutie: LEDlamp