Wat je even kwijt wil #62

Ja horror! Maar uiteindelijk een bord nachos verder.


(El Pachuco, Barcelona)

41 likes

Ik raak zo in de war als veel postende forumleden hun plaatje aanpassen. Krijg dat echt een beetje error.

9 likes

Ja sorry maar mn andere leek echt teveel op lala van de teletubbies

14 likes

Ik heb deze nachos ooit aangeraden aan mijn vorige manager en ze heeft het er nog wel eens over dat ik haar de ghetto ingestuurd heb haha. Ze vond ze wel heel lekker! :ok_hand:

3 likes

Nou en

71 likes

Wat lief van je schoonmoeder!

Mijn man zei wel kopen we toch een nieuwe hopelijk is 3 keer scheepsrecht en verlies je die niet.

2 likes

Ik kijk HNTM en wil ook een makeover!!

5 likes

Omgggg we ontdekken net een SCHORPIOEN in het bad in ons vakantiehuisje

Geen idee wat we daar nou weer mee moeten

Foto voor de liefhebber

14 likes

hahahah zo schattig

10 likes

Omg ik had vanmorgen een kakkerlak in mn douche (ook op vakantie) maar dit is wel een overtreffende trap. En dan heb ik de foto nog niet eens geopend, want durf ik niet :sob:

1 like

Italië. Geen receptie, we hebben gewoon een huis gehuurd. Er is nog een badkamer, dus dit bad ga ik sowieso niet gebruiken. Google zegt dat ze niet giftig zijn, dus ik denk dat ik hem maar gewoon laat dan?

2 likes

Ik ben mijn airpods kwijt :sob:. Alles al nagekeken en overal gezocht dus óf ze zijn op vakantie uit mijn tas gevallen of in het huisje gebleven. Ik weet alleen niet of ik ze wel of niet bij me had en mijn iphone kan ze niet vinden omdat ze leeg zijn :cold_sweat:

4 likes

Ik zie mezelf net vanachter in een salsa filmpje en godverdomme deze dikke trol heeft een lekkere kont!

22 likes

Kom er net achter dat tinder tien jaar bestaat hiep hiep hoera voor tien jaar on and off tijdverspilling aan mainstream mannen die me niks hebben opgeleverd :joy: :birthday:

13 likes

Ik gebruik het al 8 jaar ben nog steeds single.
Het bevalt me beter dan een vent daar niet van.

7 likes

Ik ging laatst uit eten en ze hadden daar een gerechtje dat bestond uit warme geitenkaas met honing en brood en het was zoooo lekker dat ik het 2x besteld heb en nu lig ik dus in bed te denken aan dat gerechtje en helemaal te watertanden :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

24 likes

Ananas met veel gember uit de juicer is echt een goede combi :heart: helpt een beetje die zonloze depri winter die eraan komt te overleven

6 likes

Ahh dat kan je vast wel zelf maken!!!

3 likes

Jaa komend weekend eet ik alleen maar geitenkaas denk ik :smiling_face_with_three_hearts::drooling_face: en misschien voor de tijd ook wel een keer hahaha

6 likes

Jaaa lekker broodje met geitenkaas en honing in de oven en tip: walnoten er op!

2 likes