Wat je even kwijt wil #62

Ik typ dit vanaf m’n nieuwe MacbookAir M2 :sunglasses:

ben echt blij en wil lekker alles eigen maken maar m’n schoonzus komt zo en dan moet ik naar buiten en boodschappen doen :frowning: en morgen moet ik werken dus dan heb ik er ook geen tijd vor

5 likes

Ja horror! Maar uiteindelijk een bord nachos verder.

(El Pachuco, Barcelona)

41 likes

Ik raak zo in de war als veel postende forumleden hun plaatje aanpassen. Krijg dat echt een beetje error.

9 likes

Ja sorry maar mn andere leek echt teveel op lala van de teletubbies

14 likes

Ik heb deze nachos ooit aangeraden aan mijn vorige manager en ze heeft het er nog wel eens over dat ik haar de ghetto ingestuurd heb haha. Ze vond ze wel heel lekker! :ok_hand:

3 likes

Ah dat is zo naar he, hopelijk vind je hem nog ergens :pleading_face:

Ik ben ook mijn verlovingsring kwijt geraakt en daarna een bijzondere ring van mijn schoonmoeder. Ik heb net gisteren de “familie ring” van mijn schoonmoeder gehad, echt prachtig maar ik ben zo bang om die ook kwijt te raken. Ik wil hem echt aan mijn vinger lijmen ofzo.

Nou en

71 likes

Wat lief van je schoonmoeder!

Mijn man zei wel kopen we toch een nieuwe hopelijk is 3 keer scheepsrecht en verlies je die niet.

2 likes

Ik kijk HNTM en wil ook een makeover!!

5 likes

Omgggg we ontdekken net een SCHORPIOEN in het bad in ons vakantiehuisje

Geen idee wat we daar nou weer mee moeten

Foto voor de liefhebber

14 likes

hahahah zo schattig

10 likes

Omg ik had vanmorgen een kakkerlak in mn douche (ook op vakantie) maar dit is wel een overtreffende trap. En dan heb ik de foto nog niet eens geopend, want durf ik niet :sob:

1 like

Waar ben je? Ik zou ff de receptie bellen sowieso als dat kan en anders bedenken of je nog in bad wil (ik denk dat ie er niet uit kan).

Afhankelijk waar je bent kan je even opzoeken hoe gevaarlijk ze zijn en wat je het beste kan doen.

2 likes

Italië. Geen receptie, we hebben gewoon een huis gehuurd. Er is nog een badkamer, dus dit bad ga ik sowieso niet gebruiken. Google zegt dat ze niet giftig zijn, dus ik denk dat ik hem maar gewoon laat dan?

2 likes

Ik ben mijn airpods kwijt :sob:. Alles al nagekeken en overal gezocht dus óf ze zijn op vakantie uit mijn tas gevallen of in het huisje gebleven. Ik weet alleen niet of ik ze wel of niet bij me had en mijn iphone kan ze niet vinden omdat ze leeg zijn :cold_sweat:

4 likes

Buiten zetten? Wel cute zo klein!

Ik had deze vorige week tijdens weekendje weg :sweat_smile:

Spin

6 likes

Ahhh ik had dit ook in Italië! Doodeng haha, wij hebben m buiten gezet

1 like

Ik zie mezelf net vanachter in een salsa filmpje en godverdomme deze dikke trol heeft een lekkere kont!

22 likes

Kom er net achter dat tinder tien jaar bestaat hiep hiep hoera voor tien jaar on and off tijdverspilling aan mainstream mannen die me niks hebben opgeleverd :joy: :birthday:

13 likes

Ik gebruik het al 8 jaar ben nog steeds single.
Het bevalt me beter dan een vent daar niet van.

7 likes