Wat je even kwijt wil #62

Jullie hadden echt 10 jaar geleden vegetariër moeten worden :joy:

55 likes

Ik was zondag nog aan het lunchen in een restaurant met als enige vega opties de salade geitenkaas of tomatensoep :+1:

2 likes

Ja sommige restaurants hebben dan ook 10 jaar stilgestaan :smiling_face_with_tear:

Oh dit vond ik gister een mooi moment.

Iemand wou met de fiets in de trein. En de conducteur vroeg aan hem " Moet je met ons mee" maar diegene verstond geen nederlands.
Dus de beste man vroeg “Do you moet met ons mee”
Savonds zag ik hem nog eens en toen sprak hij wel goed engels. Dus het was wss een error.

23 likes

Vind het rtl nieuws de laatste tijd 's ochtends zo rommelig?? En ik mis Boyan als nieuwslezer, vind hem leuker dan Robbie.

4 likes

Ha ik wist dat het italie was!! Ik had er deze zomer ook 1, wel dood. Maar mijn research leverde me vooral op dat als ze iets doen het niet meer is als een wespensteek en dat het nachtdieren zijn, dus je ziet ze normaal weinig.

Bij jullie natuurlijk de uitdaging hem buiten te krijgen :grin:. Is het gelukt?

1 like

Yes! Weer niemand naast mij in de trein.

#dikzijnheeftvoordelen

7 likes

Ik heb verlichting onder mijn keukenkast en die heb ik nooit aan. Word ik net wakker en loop ik de woonkamer in, zie ik ineens dat die verlichting onder de keukenkast aan is???

Ik werk op een ggz-terrein dus ik loop hierzo en zeg goedemorgen tegen een mevrouw. Krijg ik ‘hou je bek’ terug :rofl: love it.

52 likes

Ik werk nu ook weer op een terrein (combi met gehandicapten zorg) en moet weer wennen aan mijn sociale interacties in de ochtend.
Dus ik goedemorgen en ik maakte zijn hele dag volgens mij. Want ik werd 10 minuten later geroepen en er werd gezwaaid van een afstand.

Maar houd je bek zou ik ook waarderen :joy::joy:

8 likes

Hahaha mijn vriend werd voorheen ‘s ochtends door een bepaalde patiënt altijd uitgescholden, gevolgd door een compliment over z’n outfit.

32 likes

Ik heb een leidinggevende die redelijk op leeftijd is (in de 60) en de laatste tijd begint hij me steeds vaker te vragen om taak x of y te doen, maar in het systeem kan ik vervolgens zien dat hij dit een paar uur eerder zelf al gedaan heeft. Hij komt verder niet dementerend over ofzo maar ik vind dit best opvallend en toch ook wel zorgelijk. Als ik hem vraag of het klopt dat hij dit zelf al gedaan heeft krijg ik meestal een wazige “oh ja klopt.”
Kan natuurlijk ook ‘gewone’ vergeetachtigheid zijn maar houd het toch maar in de gaten.

6 likes

Wat een miserie is het om met het ov te reizen. Gisteren drie keer mijn bus gecheckt en ook nog 5 min van te voren. Kom ik aan bij de bushalte, komt de bus niet meer. Nu gaat de trein weer terug naar Amersfoort en niet naar Amsterdam. Ik word hier zo moe van (niet boos op personeel, gewoon de organisatie van het alles)

6 likes

Ik dacht dat ik redelijk wakker was inmiddels, maar blijkbaar toch niet. :thumbsup: Hopelijk doet buitenlucht en lichaamsbeweging mijn hoofd wel goed straks. En net ook een soort irritatie op Whatsapp gehad door miscommunicatie. Ik geloof dat ik meer en meer het voordeel van bellen in ga zien (zei zij met belangst).

2 likes

Hahaha doet me aan dit filmpje denken

(Nee geeft niet als je m’n gebruikersnaam ziet!! dank je wel)

1 like

We gaan zo onze kitten ophalen :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Ah gvd, stom brein van mij. Volgens mij net in telemarketing getrapt.

Stuur weleens voor de lol oplossingen in van puzzels en dacht nu eindelijk eens wat gewonnen te hebben. Zo zei ze het ook dat ik wat gewonnen had.
Na googlen kwam ik erachter dat spam is.

Aan de telefoon zeiden ze je zit nergens aan vast maar las daarna op internet dat je binnen 14 dagen moet afmelden en dat dat lastig gaat.

Vraag me ook af hoe ze aan al mijn correcte gegevens komt.

Net gekeken, hij zit nog steeds in het bad. Wel verplaatst, dus hij leeft nog wel maar hij kan het bad niet uit denk ik. Ik ben echt geen held als het op dieren aan komt dus ik denk dat ik hem laat zitten

2 likes

Vangen met een glas en kaartje eronder schuiven? Kun je 'm zo buiten gooien.

3 likes

Voel me stom, H&M moeten bellen voor 2e keer niet goed retour verwerkt, omdat ik t retourformulier niet ingevuld had. Volgende keer kunnen ze dat niet zo gemakkelijk doen… Durf niets meer te bestellen :frowning:

3 likes