Dan ben je er geen geld meer aan kwijt.
Zo ik heb ineens een super lange witte haar uit mijn wang/slaap groeien?!? Wat is dit mannnn kom op hahaha
Ik zit bij de kapper en een andere klant is niet tevreden over het verven en is drama aan het maken, baal echt dat ik geen popcorn bij me heb want dit is echt heerlijk om te zien.
Ik dacht dat mijn boiler kapot was, maar ik heb gewoon even zelf de temperatuurkraan gefixed en ik heb gewoon weer warm water anders had ik echt stress gehad als het probleem bij de boiler lag.
Ziehier mijn niet-passief-agressieve duimpje!
Verslag svp
Heb dit sinds een jaar ongv met een haar uit mijn wang. Helemaal enthousiast als ik dan merk dat hij er weer is en lang genoeg is om er uit te trekken.
Ik voel me oud.
Haha ja ik ben langer van school af dan ik erop heb gezeten
De etos had alle producten die ik gebruikt in de aanbieding, dus ik heb een voorraad tandpasta, deo, shampoo, conditioner en haarmaskers voor €40 met ruim €50 korting. Altijd lekker om zo te kunnen besparen
Ze hebben dan wel heel lang getwijfeld of je een goede kandidaat zou zijn
Hahaha maar hoe kan dit ook zo ineens?! Ik kon zweren dat er gisteren nog niks zat en nu is het praktisch een Rapunzel haar hahaha
Oh ik zou juist plaatsvervangende schaamte hebben. Zo ongemakkelijk.
Wat heftig! En ja het is wel normaal dat ze voorzichtig zijn maar mijn HA geeft me altijd zonder discussie gewoon codeïne. Zonder dat ik erom vraag, ik bel gewoon met klachten. Dus ik wist niet eens dat de werking zo in twijfel wordt getrokken want ik vertrouw mijn huisarts gewoon.
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt in m’n leven: ik kan al een paar dagen niet stoppen met kijken naar de livestream van Een jaar van je leven 🫠
Ik wordt morgen geopereerd onder volledige narcose en ben echt super zenuwachtig! Heb altijd hele nare dromen over operaties dus het idee dat ik morgen echt moet vind ik echt super eng
Ik herken je gevoel helemaal. Geef dit aan bij de mensen om je heen! Mogelijk kun je rustgevende medicatie krijgen. Je kan het!
Ik ook niet sinds ik een abbo heb op videoland
Dat word volgens mij alleen gegeven de avond van te voren en niet vlak voor de operatie
Ik kreeg het er wel voor eerste operatie in mijn leven en hele nacht niet kunnen slapen + stront chagrijnig door nuchter zijn = outzonen en mega jank bui. Mij hebben ze toen wel een kalmeringstabletje gegeven en viel direct lekker weg.