Ze hebben dan wel heel lang getwijfeld of je een goede kandidaat zou zijn ![]()
Hahaha maar hoe kan dit ook zo ineens?!
Ik kon zweren dat er gisteren nog niks zat en nu is het praktisch een Rapunzel haar hahaha
Oh ik zou juist plaatsvervangende schaamte hebben. Zo ongemakkelijk.
Wat heftig! En ja het is wel normaal dat ze voorzichtig zijn maar mijn HA geeft me altijd zonder discussie gewoon codeïne. Zonder dat ik erom vraag, ik bel gewoon met klachten. Dus ik wist niet eens dat de werking zo in twijfel wordt getrokken want ik vertrouw mijn huisarts gewoon.
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt in m’n leven: ik kan al een paar dagen niet stoppen met kijken naar de livestream van Een jaar van je leven 🫠
Ik wordt morgen geopereerd onder volledige narcose en ben echt super zenuwachtig! Heb altijd hele nare dromen over operaties dus het idee dat ik morgen echt moet vind ik echt super eng ![]()
Ik herken je gevoel helemaal. Geef dit aan bij de mensen om je heen! Mogelijk kun je rustgevende medicatie krijgen. Je kan het!
Ik ook niet sinds ik een abbo heb op videoland ![]()
Dat word volgens mij alleen gegeven de avond van te voren en niet vlak voor de operatie
Ik kreeg het er wel voor
eerste operatie in mijn leven en hele nacht niet kunnen slapen + stront chagrijnig door nuchter zijn = outzonen en mega jank bui. Mij hebben ze toen wel een kalmeringstabletje gegeven en viel direct lekker weg.
In veel ziekenhuizen is de standaard premedicatie voor een operatie paracetamol + oxazepam, ongeveer een uur voor de start van de OK.
We zitten naast Amerikanen op restaurant. Al de hele tijd moeten luisteren dat Europe so different is. ![]()
![]()
”Oh my God, you have game of thrones out here?”
Nogmaals
Ik ben echt een nachtmens en ik vind het altijd echt gezellig om echt zo met een klein groepje online te zijn in de nacht op het forum. Vaak dezelfde mensen ook. Maar deels ook weer saai want bijna niemand post verder iets maar het idee is leuk in mijn hoofd haha
Ja en als ik dan alles bijgelezen heb lig ik soms echt te wachten tot iemand iets post maar na 1 uur is het echt stil
Hoi medenachtmensen
de mods slapen hoe kunnen we chaos creëren
Voor elke vraag een nieuw topic openen?
iSketch iemand?!?!!