Helemaal geslaagd in het vinden van cadeautjes voor mijn secret santa. Nu die krengen nog inpakken.
…kan iemand dit voor mij doen? Graag en dankjewel
Neeee
of het inpakpapier is net te klein, of de plakbandrol is kut of ineens zit er een haar van mij aan het plakband en vervolgens op het cadeau etc.
Bij mij verandert het in een prop. En ondertussen heb ik ook nog eens mijn armen en snor gewaxt
Als ik niet je lootje ben wil ik t best doen hahah. Vind dat het leukste.
Ik mag het niet zeggen ![]()
Misschien wel, misschien ook niet
Als ik het wel ben maakt het me geen moer uit of je er een prop van maakt of niet haha.
Ik zal het onthouden, maar misschien is dat geen relevante informatie voor jou.
Heb je een normal in je buurt? Daar hebben ze vaak die batiste brunette voor €4 geloof ik.
Maar superkut ja zo’n witte waas.
Ik heb er überhaupt nog geeneen kunnen vinden zonder penetrante geur. Maak gewoon geurloos man.
Die groene van Andrelon is nog prima te doen voor donker haar en is ook vaak in de aanbieding
Wat is de Kruidvat toch mentaal uitputtend
Ik wou eigenlijk gaan black friday shoppen maar ik moet vandaag rustig aan doen. Stuk beter voor m’n portemonnee zo wel (nu moet ik niet alsnog ineens online gaan shoppen).
krijgen jullie die bruine shit niet onder je nagels? haat dat echt 4 life
Ik moet nog 1,5 uur werken maar ik heb echt 0 focus meer.
Toen ik een (zelfbedacht) liedje ging zingen voor mijn kat slaakte ze een diepe zucht en draaide ze zich om ![]()
Ja omdat ik me wel weer oke voelde en me niet ziek genoeg voelde. Ben de werkdag gelukkig best goed doorgekomen.
Vandaag is een mooie dag om meerdere redenen hoor haha. Zo vroeg ik vandaag of ik misschien 30 december en 2 januari vrij kon krijgen omdat ik nooit vakantie heb gehad sinds ik daar zit (ik voel me te verantwoordelijk voor de schoonmaak daar). Kreeg ik als antwoord: Je neemt maar lekker tussen kerst en oud & nieuw vrij oh en die 2 januari ook!
Fucking nice. Daar was ik niet eens op uit.
Met het weekend erbij is het toch even lekker 1.5 week vrij. Ben wel eens week thuis geweest hoor maar dat was of corona of ziek dus dat telt niet vind ik.
Mijn nagels zijn te kort daarvoor ![]()
En je masseert toch niet met je nagels?
Sinds kort mijn holy grail