Wat je even kwijt wil #62

wij nemen tenminste green vrede met videoland dat eerder als een dorp functioneert

2 likes

Dit is altijd zo’n sigaar uit eigen doos. Dan betaal je er alsnog zelf voor.

3 likes

Ik dacht vorig jaar een aanvullend pakket te nemen waar ook anticonceptie in wordt vergoed (puur uit principe), bleek dat in de praktijk mijn pil precies niet vergoed werd :clown_face: Nu stuur ik mijn vriend iedere keer een tikkie voor het hele bedrag (€25 voor 6 maanden). Ik ben toch zeker malle Pietje niet dat ik in m’n eentje de kosten, verantwoordelijkheid om het in te nemen en pijn rondom menstruatie draag.

12 likes

Ik was net de hond aan het uitlaten toen er ineens een kind uit het niets aan kwam rennen. Ze wilde hem aaien en vroeg echt 1000 vragen over hem en over zijn leeftijd. Ik vroeg ook naar haar leeftijd en dat was 8. Toen begon ze te vertellen hoe fijn en centraal de buurt hier ligt en dat het heel fijn wonen is. Dus ik vroeg of ze al jaar hele leven hier woont, maar nee, 7 jaar pas :joy: Zo schattig

44 likes

Hahaha ja, inderdaad, dat is een andere discussie. Punt blijft dat je er zelf voor betaalt als het uit een aanvullende verzekering komt.

3 likes

Concentratie voor werk is er niet, maar ik kan wel 2 uur onderzoek doen naar de juiste fermentatie pot. Right.

4 likes

Ik heb net de mail met de uitnodiging voor mijn eindgesprek. Assessment van 2 uur met iemand uit het werkveld enzo. Wanneer? Op mijn eerste werkdag!!! :clown_face:

3 likes

Mag ik al naar bed? Vanochtend rijdt eerst de tram voor mijn neus weg, dus naar het treinstation gefietst om daar de trein voor mijn neus weg te zien rijden. Onderweg begon het natuurlijk ook nog te regenen, heerlijk. Net op werk gooi ik mijn volle koffie over mijn bureau en over een papieren dossier en ik kwam er net ook nog achter dat ik ruim een week te vroeg ongesteld ben geworden en dus lekker ben doorgelekt. Gelukkig heb ik een zwarte broek aan. Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga.

6 likes

Ik heb net brownie met rum gemaakt. En tuurlijk lik ik aan het beslag wat over was. Ik ben nu lichtelijk aangeschoten. :ok_woman:t2:

16 likes

Ik ging gisteren voor 2de keer een bestelling plaatsen bij Picnic maar op de één of andere manier dachten ze dat ik nieuw ben dus kon code voor 10 euro korting gebruiken haha. In deze dure tijden toch wel lekker als je 10 euro korting hebt op je bestelling van 35 euro. :sunglasses:

7 likes

Ik heb mn fietssleutel laten liggen bij de nagelsalon en nu moet ik daar heen lopen terwijl ik over een kwartier een afspraak heb. Zo irri

3 likes

Het aanvullende pakket dat vasectomie vergoed is bij mijn verzekering duurder dan de ingreep zelf :smiling_face_with_tear:

Oh jongens het gedrocht dat ik nu in mijn mailbox heb zitten. Ik dacht even een telefoonhoesje te bestellen bij Burga en kreeg dit afschuwelijke geval er gratis bij. Leer van mijn fouten vermijd deze webshop te allen tijde.

15 likes

Het is gebeurd!!!

21 likes

Kan je de koop niet cancelen? :nauseated_face:

3 likes

Kennen jullie dat filmpje van een kind dat een ui eet en blijft volhouden dat het een appel is? Dat was mijn zoontje net :+1:t4:. Alleen geloofde hij na één hap wel dat het geen appel was.

14 likes

Ik heb vandaag echt een mentale kutdag, maar er kwam vanmorgen wel heel blij een teckel op me afrennen :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Al die moeite voor een product dat ze gaan dropshoppen, die mail heeft hen meer tijd gekost om eens op te stellen en formatteren dan het zoeken van producten.

8 likes

https://www.ad.nl/leiden/vier-klimaatactivisten-vast-na-naakte-actie-in-naturalis~ad1105c2/

Die zwarte stipjes :joy::joy::joy:

9 likes

Een stagiair werkt toch ook gewoon?

10 likes