Wat je even kwijt wil #62

Ik at vandaag boterkoek met een bastogne-bodem-laagje :ok_hand:t2: was echt goddelijk. Dus nu gelijk een recept gezocht zodat ik het zelf kan maken.

19 likes

Share the recipe!

2 likes

Ik heb echt het gevoel dat ik allerlei goede black friday deals misloop en iets moet kopen, maar ik heb niks nodig

19 likes

Haha. Ik heb gewoon gegoogled hoor, en nog niks geproefd. Maar dit lijkt in ieder geval op wat ik op heb: Bastogne boterkoek - Laura's Bakery

4 likes

Mijn hele tiktok fy page is vrouwen die twerken, paaldansen, of andere manieren van bewegen die ik never nooit zal kunnen als stijve hark :sob:

4 likes

Bahh ben al 1 uur wakker. Heb de afgelopen week elke nacht een gebroken nacht gehad.

2 likes

Mehhh vanochtend vroeg ziek geworden, inclusief o.a. spugen. Nu voel ik me inmidds wel redelijk oke oke genoeg om thuis te gaan werken, maar ik merk wel dat het heel veel energie heeft gekost. Blegh.

Gelukkig vandaag maar 5-6 uurtjes werken.

3 likes

Waarom meld je je niet ziek?

22 likes

Neeeeee!!! Ik had uiterlijk om 8:30 op mijn werk moeten zijn en ik heb me verslapen, terwijl ik zowel een analoge wekker had gezet als de wekker op mijn mobiel :clown_face:

Word je pas net wakker? Oh wat klote, ik voel je stress gewoon.
Had je belangrijke afspraken of iets?

1 like

Niet forummen dan! Rennen!

13 likes

Helemaal geslaagd in het vinden van cadeautjes voor mijn secret santa. Nu die krengen nog inpakken.
…kan iemand dit voor mij doen? Graag en dankjewel

4 likes

Neeee :triumph: of het inpakpapier is net te klein, of de plakbandrol is kut of ineens zit er een haar van mij aan het plakband en vervolgens op het cadeau etc.

4 likes

Bij mij verandert het in een prop. En ondertussen heb ik ook nog eens mijn armen en snor gewaxt

5 likes

Als ik niet je lootje ben wil ik t best doen hahah. Vind dat het leukste.

3 likes

Ik mag het niet zeggen :pleading_face:
Misschien wel, misschien ook niet

1 like

Als ik het wel ben maakt het me geen moer uit of je er een prop van maakt of niet haha.

Ik zal het onthouden, maar misschien is dat geen relevante informatie voor jou.

3 likes

Heb je een normal in je buurt? Daar hebben ze vaak die batiste brunette voor €4 geloof ik.

Maar superkut ja zo’n witte waas.

3 likes

Ik heb er überhaupt nog geeneen kunnen vinden zonder penetrante geur. Maak gewoon geurloos man.

8 likes