Oehh wil je typen waar het uiteindelijk over gaat en hoe t afloopt?? Ik durf er niet heen maar de samenvatting staat nog niet op wikipedia en die wil ik wel lezen
Ik was net op een feestje en er was een jongen van 17 die steeds met me wilde praten.
Dus ik dacht oké laten we het over muziek hebben. Zegt ie dat ie van klassiekers houdt, uit de 70s en 80s. Ik zo oké cool, welke artiest bijvoorbeeld.
N I C K E L B A C K
I
C
K
E
L
B
A
C
K
🫠
Oh was daar al benieuwd naar! Ik zag al een reclame voorbij komen op Instagram die ik al behoorlijk naargeestig vond. Wel grappig/sneu van je vriend hahah
Yugh.
Zo weer werken
Oh no! Mijn vriend wil hier per sé met mij heen maar vond die trailer ook al doodeng . Nu echt overtuigd dat ik niet mee ga
Same. Het weekend ging weer snel.
Ik heb echt een heftige kater en ga vandaag met schoonmoeders en gezin naar de beekse bergen send help hahah
Ah dit had ik ook! Vond het zo’n prettige serie (behalve het covid seizoen)
Ik vond de trailer al eng toen ik laatst naar de bios ging🥲. Vond het ook zo kut dat je dan die trailer moet kijken (of je ogen dicht moet doen) terwijl ik dat helemaa niet wilde
Waar kijk je dit? Ik wil ook!
Oh ik heb daar ook nog maar een paar afleveringen te gaan, maar dan moet ik me hier denk ik even op voorbereiden…
Ik geloof dat ik de één na laatste aflevering verdrietiger/mooier vond dan de laatste. Maar wel echt een supermooi einde
Disney+
Ik ben nu aan het werk. Had geen weekend
Haha ja ik schrok ook wel echt van die gestoord lachende koppen opeens op m’n tijdlijn. Je zou het maar moeten spelen
Eens! Ik heb kort geleden alle seizoenen in korte tijd gekeken en vond het een geniale serie.
Spoiler seizoen 6:
Ik vond het jammer dat bepaalde verhaallijnen aan het eind wat zijn afgeraffeld. Miguel was in no time dood, en in de trein kreeg hij een paar seconden aandacht. Natuurlijk was Jack Rebecca’s grote liefde maar kom op, Miguel werd wel een beetje afgescheept. Wat mij betreft was er voldoende materiaal geweest om nog meer afleveringen te maken dan er nu waren.
Ja ben ik echt helemaal met je eens. En toch kijk ik met veel voldoening terug op de serie. Voor mij echt 1 van mijn favorieten geworden.
Ja ik was verder wel tevreden met hoe alles eindigde inderdaad. En het zat zo mooi in elkaar qua opbouw, muziek, verhaallijnen. En regelmatig werd je op het verkeerde been gezet.
Over een tijdje ga ik de serie zeker opnieuw kijken. Nu eerst Virgin River.
Ja ik wil hem ook graag nog een keer opnieuw kijken! Ik vind virgin river nu zo gek om te kijken omdat de actrice ook in this is us zit haha
Ja ben ik wel met je eens. Ik vond die aflevering over Miguel trouwens wel echt prachtig, sowieso supermooi in die serie hoe ze met al die flashbacks werkten en je dan een ander perspectief over het personage kreeg, en hoe het allemaal zo thematisch naadloos op elkaar aansloot. En het stuk waarin je zag hoe Miguel voor Rebecca zorgde, echt zo mooi 🥹
@JustinBieber welke actrice uit Virgin River zit ook in This is us dan?