Ik heb net bijna een ongeluk veroorzaakt omdat er tijdens het rijden een doodskopie van Annekes zoetwaten mn keel inschoot. Ging gelukkig net goes
Omg haunted doodskopjessnoep
Sinds een paar dagen gilt Kate Bush steeds in mijn hoofd met wuthering heights, echt een random lied om in je hoofd hebben zeg
Ik heb this is us uitgekeken en voel me al de hele dag leeg en verdrietig ervanš¤
Net echt een enge film (Smile) gekeken in de bios en ik vind horror prima maar heb de halve film met mān handen voor mān gezicht gezeten, leukste moment was wel dat mijn vriend vet laat schrok van een scene en toen gilde in de zaal
Dus als je na het zien van de trailer denkt joh valt mee, maak niet dezelfde fout als mijn vriend.
Oehh wil je typen waar het uiteindelijk over gaat en hoe t afloopt?? Ik durf er niet heen maar de samenvatting staat nog niet op wikipedia en die wil ik wel lezen
Ik was net op een feestje en er was een jongen van 17 die steeds met me wilde praten.
Dus ik dacht okƩ laten we het over muziek hebben. Zegt ie dat ie van klassiekers houdt, uit de 70s en 80s. Ik zo okƩ cool, welke artiest bijvoorbeeld.
N I C K E L B A C K
I
C
K
E
L
B
A
C
K
š«
Oh was daar al benieuwd naar! Ik zag al een reclame voorbij komen op Instagram die ik al behoorlijk naargeestig vond. Wel grappig/sneu van je vriend hahah
Yugh.
Zo weer werken
Oh no! Mijn vriend wil hier per sƩ met mij heen maar vond die trailer ook al doodeng . Nu echt overtuigd dat ik niet mee ga
Same. Het weekend ging weer snel.
Ik heb echt een heftige kater en ga vandaag met schoonmoeders en gezin naar de beekse bergen send help hahah
Ah dit had ik ook! Vond het zoān prettige serie (behalve het covid seizoen)
Ik vond de trailer al eng toen ik laatst naar de bios gingš„². Vond het ook zo kut dat je dan die trailer moet kijken (of je ogen dicht moet doen) terwijl ik dat helemaa niet wilde
Waar kijk je dit? Ik wil ook!
Oh ik heb daar ook nog maar een paar afleveringen te gaan, maar dan moet ik me hier denk ik even op voorbereidenā¦
Ik geloof dat ik de ƩƩn na laatste aflevering verdrietiger/mooier vond dan de laatste. Maar wel echt een supermooi einde
Disney+
Ik ben nu aan het werk. Had geen weekend