Ook soof 3 skippen dan!
Gewoon een pokebowl ervan maken.
Ik vond met die kreeften ook zo leuk! Weet niet meer hoe die heet.
Wat is dan liefde is die andere met Elise Schaap, dat ze in een groot bedrijf gaat werken en ineens partner mag worden. Vond ik ook leuk!
Shit, net Netflix stopgezet een paar weken geleden en nu heb ik zin in al deze slechte films.
Was je de rijst van tevoren grondig? Ik heb ooit een sushiworkshop van een of andere 24kitchen-chef gehad en dat was volgens haar de essentiƫle truc, en daarna ging het inderdaad wel beter bij mij.
Ik ga het vanavond proberen! Ik was meestal wel, maar misschien grondig genoeg idd. Dus ben heel benieuwd!
Dan eet ik alleen de toppings š„¹
Ze zei wassen tot het water er helemaal helder uitloopt, dat is bij mij altijd veel langer dan ik verwacht en ook langer dan dat ik daarvoor deed. Hopelijk helpt het!
Zij heeft hele fijne haarbanden die heel lekker zitten. Die koopt ze speciaal in op ālekkerzitheidā
Wat is dan liefde staat nu op videoland. Weet niet of je dat wel hebt? Staan af en toe ook heerlijke Nederlandse films op.
Ik heb gister de film āik wist hetā gekeken. Nou die was echt tenenkrommend slecht
Ja precies waarom ik het ook niet cool vond.
Maar heb het vanochtend gevraagd toen hij weer in de weer was met een haspel en het blijkt dat hij is afgesloten van gas en elektra en wordt pas over een week weer aangesloten dus ik begrijp het wel.
Blijkbaar komen ze dan je deur open maken en wordt en een slot op de gaskraan geplaatst.
Ben net met mān dikke aars op een zonnebril gaan zitten. HUIL. Maar ik had dit jaar nog geen nieuwe gekocht. Dan is dit een teken, toch?!
Ik vind van wel, een zonnebril is een eerste levensbehoefte. Draag het echt elke dag van het jaar.
Heb sowieso nog 2 andere bij want die mening deel ik (en van die 3 was dit gelukkig de minst erge om op te gaan zitten )
Vandaag zooveeeeeel geld uitgegeven aan een herfst/winter garderobeš Ben er helemaal klaar voor.
Ik ben zo onrustig als ik thuis ben (alleen). Als ik dan met iemand anders ben of bij een vriendin dan gaat het wel gelukkig, maar die onrust als ik alleen ben is gewoon niet fijn
Heb je een beetje afleiding? Spotify aan / tv aan / serie opzetten / uitgebreid badderen of lekker spa-momentje voor jezelf inplannen / iets lekkers voor jezelf maken? Komt hoe dan ook goed!
Ja heb wel wat boeken en serie enzo, merk dat ik daar ook van afdwaal. Telkens minuut of 10 gaat hwt en dan is het erweer.
Maar idd wel goed om juist ff iets te doen voor mezelf en even wat relaxts te zoeken
Mij kan het soms helpen bij die onrust om mijn benen te gaan scheren, gezicht uitgebreid te verzorgen, scrubben. Vaak juist iets waar je geen zin in hebt maar mij geeft het wel vaak een goed gevoel en ik vind het heel fijn dat je dan de tijd niet weg zit te kijken
Ik heb heel lang gehad dat ik het geluid van een marter mij wakker hield en daar werkte een bepaald apparaatje met geluid tegen om hem te verjagen. Volgens mij bestaat zoiets ook tegen muizen