Wat je even kwijt wil #62

Jezus, leuk dat mensen een sportevenement hebben (cpc) maar er is niet aangekondigd hoe ik thuis kwam.

4 likes

Oooh heb het gevonden! wat top, ga het proberen

4 likes

Ja maar dat is volgens mij niet heel goed afbreekbaar, de afvalophaaldienst hier raadt dat iig af. Maar het scheelt wel veel qua viesheid inderdaad :yum: ik ga eens zoeken naar zakken die goed afbreekbaar zijn!

@California ik heb dit laatst gedaan met folie idd en had ovencleaner van de wibra volgens mij en die rook iig niet super chemisch! Maar deed wel goed z’n werk

3 likes

Mijn ervaring is dat die zakken zo afbreekbaar zijn dat ze in de bak zelf al gedeeltelijk vergaan waardoor je dan een halve zak vasthebt en je afval alsnog in de bak ligt als je de zak eruit wilt tillen.

13 likes

Omgggggg een baby wasbeer die spint :heart_eyes: ik wist niet dat ze dat konden zo cute

37 likes

Ik heb de afgelopen 3 maanden zoveel vrij genomen dat ik niet meer weet wat fulltime werken is en komende week wordt het dus weer m’n eerste 40-urige werkweek sinds 3 maanden 🫠

14 likes
Lelijke samenvatting film Smile met spoilers

Gaat over een therapeut die een nieuwe cliënt heeft die vertelt dat ze gezien heeft hoe een man zelfmoord pleegt en sindsdien ziet ze allerlei dingen die er niet zijn, mensen die niet echt mensen zijn en vet creepy glimlachen. Vervolgens pleegt de cliënt zelfmoord met die creepy glimlach. De film lijkt dus over psychoses maar met een supernatural tintje te gaan.

De therapeut begint dus ook datzelfde te zien en dan wordt het een soort speurtocht die ze doet met haar ex die agent is, om er achter te komen hoe dit kan gebeuren en of je het kan stoppen, want tot nu toe gaat iedereen dood en is het een soort vloek die overspringt.

Je hebt aardig wat jumpscares. Uiteindelijk gaat zij terug naar het huis waar zij opgegroeid is om haar angst onder ogen te komen, haar moeder is namelijk na mentale problemen gestorven in dat huis toen zij nog kind was.

Ze “vecht” dan met die demon en het eindigt met dat zij het huis in de fik zet, ze helemaal hersteld is en terugrijdt naar de stad.

Grapje! Dat gebeurde wel, maar dan plotseling wordt ze weer wakker en zie je dat zij nog voor het huis staat en er nog niet in is gegaan. Ze gaat uiteindelijk het huis in en haar ex achtervolgt haar maar de deur gaat niet open. Plots gaat ‘ie wel open en ziet hij hoe zij zichzelf in de fik steekt. Het eindigt met dat hij haar zelfmoord ziet plegen en de vloek gaat dus over op hem.

Sorry duurde ff en heb het lelijk opgeschreven en doet ook niet echt eer aan de film haha want ondanks dat er veel jumpscares in zaten en het wel een beetje voorspelbaar was vond ik het wel een goede film voor zover ik het heb kunnen zien door mijn vingers

6 likes

Alleen al door het lezen van deze samenvatting krijg ik kriebels en kippenvel en waarschijnlijk ook nachtmerries vannacht.

1 like

Dankje!!! Hahah tussen je vingers door, ja de trailer alleen al vond ik vreselijk

2 likes

Na jaren was ik weer in de stad waar ik een tijd gewoond heb en ik heb tijdens door voorpret vooral uitgekeken naar het bezoeken van mijn favoriete restaurant voor de beste tiramisu ooit. ze gebruiken hier vers gezette, warme espresso. Vanavond was het zo ver het was nog net zo lekker als in mijn herinnering :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

25 likes

Ik heb een intens grote puist op mijn wang (heel random, nog nooit gehad) en het fascineert me echt

2 likes

Mijn kat moest deze week plots geopereerd worden en ik wilde zijn hechtingen laten zien aan mijn vriend.

Normaal is hij (de kat) best een zenuwpees maar heeft net bijna 10 minuten heel relaxed in mijn armen gelegen terwijl hij knuffels kreeg en vaak heeft moeten aanhoren hoe dapper hij is geweest. De hechtingen laten verwijderen over een week zal ook wel weer een saga zijn.

20 likes

Haha ik weet niet precies waarom maar ik vind dit zo schattig 🥹

6 likes

Okay jongens ik weet nu hoe ik alleen uit eten te lijf moet gaan. Een notitieboekje en vooral naar stellen kijken die elkaar helemaal niets te melden hebben, dat is pas ongemakkelijk.

16 likes

Volgende keer dit doen met een jehova’s getuige. Moet je wel een achtertuin hebben.

5 likes

Kracht en wijsheid toegewenst

4 likes

Thanks sgat heb ik zeker nodig

2 likes

sorry voor het trauma

2 likes

Heel veel succes! Moet ook zeker goedkomen want ik lees altijd dat het je toch altijd allemaal gewoon lukt! Ik duim voor je.

2 likes

Vandaag weer werken na 3 weken vrij, nu al zin in mijn existentiële crisis om 09:10

12 likes