Dankje!!! Hahah tussen je vingers door, ja de trailer alleen al vond ik vreselijk
Na jaren was ik weer in de stad waar ik een tijd gewoond heb en ik heb tijdens door voorpret vooral uitgekeken naar het bezoeken van mijn favoriete restaurant voor de beste tiramisu ooit. ze gebruiken hier vers gezette, warme espresso. Vanavond was het zo ver het was nog net zo lekker als in mijn herinnering .
Ik heb een intens grote puist op mijn wang (heel random, nog nooit gehad) en het fascineert me echt
Mijn kat moest deze week plots geopereerd worden en ik wilde zijn hechtingen laten zien aan mijn vriend.
Normaal is hij (de kat) best een zenuwpees maar heeft net bijna 10 minuten heel relaxed in mijn armen gelegen terwijl hij knuffels kreeg en vaak heeft moeten aanhoren hoe dapper hij is geweest. De hechtingen laten verwijderen over een week zal ook wel weer een saga zijn.
Haha ik weet niet precies waarom maar ik vind dit zo schattig 🥹
Okay jongens ik weet nu hoe ik alleen uit eten te lijf moet gaan. Een notitieboekje en vooral naar stellen kijken die elkaar helemaal niets te melden hebben, dat is pas ongemakkelijk.
Volgende keer dit doen met een jehova’s getuige. Moet je wel een achtertuin hebben.
Kracht en wijsheid toegewenst
Thanks sgat heb ik zeker nodig
sorry voor het trauma
Heel veel succes! Moet ook zeker goedkomen want ik lees altijd dat het je toch altijd allemaal gewoon lukt! Ik duim voor je.
Vandaag weer werken na 3 weken vrij, nu al zin in mijn existentiële crisis om 09:10
Mijn laatste week bij deze werkgever en ik kan me er echt niet toe zetten om wat te doen. Bleh. Nouja vandaag werk ik thuis en de rest van de week nog op kantoor dus ik accepteer maar gewoon dat ik vandaag een slome dag heb.
Net achter gekomen dat mijn vriend van 8 maanden met een ander (knappe vrouw wel) heeft gezoend tijdens een work trip een paar weken geleden. Hij heeft het mij niet verteld omdat hij zegt dat ik het anders zou opvatten dan hij - hij was erg gevleid met haar aandacht en na een borrel heeft ie met haar gewandeld naar haar hotel toe en toen gezoend (yeah I found out because I checked his phone en had hun aapjes gelezen. Hij heeft haar ook recentelijk een appje gestuurd van hey hoe gaat het met je na de work trip blabla xxzijn naam - dat vond ik dus vreemd, want zo praat mijn vriend niet ).
Hij heeft er enorm veel spijt van en weet dat ik tijd nodig heb om na te denken (maar ja hoe lang heb je precies nodig). Hij gaat ook nadenken waarom hij precies dit heeft gedaan want hij was zooo tegen vreemdgaan.
Ik weet het niet, op een kant denk ik tja misschien had ik het ook hetzelfde gedaan als ik in zo’n situatie had gezeten met een knappe man! Maar aan de ander kant denk ik, jaaa als hij al dit doet na 8 maanden - dan gaat ie nog veel ergere dingen doen als we doorgaan met de relatie en ik weet niet of hem nu weer kan vertrouwen…
So confused!! Looking for advice…
Heeft hij spijt dat hij met haar gezoend heeft of omdat hij is betrapt?
Wat rot! Ik schrik wel een beetje van de zin ‘Hij heeft het mij niet verteld omdat hij zegt dat ik het anders zou opvatten dan hij’ dus dan legt hij de schuld van het niet niet vertellen bij jou neer? Dat vind ik echt - en nu is dat woord echt van toepassing - gaslighting. Lekker de rollen omdraaien. Nee hij heeft het niet verteld omdat hij fout zat en laf is. Want hij is gewoon ordinair vreemdgegaan.
Wat rot voor je, kan je er met iemand in jouw omgeving over praten?
Dat zoenen is natuurlijk al heel fout maar dat appje wat hij naar haar gestuurd heeft vind ik eigenlijk ook heel erg, dan is het niet meer alleen een opwelling. Denk dat je inderdaad goed ten rade moet gaan of hij écht spijt heeft of alleen nu omdat je er achter bent gekomen en vooral zelf alle tijd nemen om na te denken wat je hier mee wilt en of je nog met hem verder wilt.
Sterkte in ieder geval
Wat rot! Dit soort situaties zijn echt heel erg lastig!
Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij. Mijn ex zoende ook (dronken) met een ander in het eerste jaar van onze relatie. Ik ben toen wel doorgegaan. Ik heb er geen spijt van want het heeft me wel veel geleerd over wat ik wel en niet in een relatie wil, maar ik zou het nooit meer iemand vergeven in een volgende relatie. En uiteindelijk was het wel het begin van het einde tussen ons.
Ik zou, wat @Whistle inderdaad al zegt, echt goed er over nadenken of hij echt spijt heeft of vooral spijt heeft dat jij het ontdekt hebt. En probeer voor jezelf te bedenken of je het hem ooit echt kunt vergeven en je er uiteindelijk over heen kunt zetten of dat dit altijd een pijnlijk punt gaat blijven tussen jullie. Want je gaat er niet gelukkig van worden als je telkens met een rotgevoel thuis op de bank zit als je weet dat hij zich in een situatie bevindt waarin het weer kan gebeuren (dus in jouw geval samen met haar is).
Sterkte iig!
Aah wat rot zeg! Eens inderdaad met bovenstaande reacties. Dat hij het gedaan heeft is al rot genoeg maar hoe hij ermee omgaat en het niet heeft gezegd want jij zou het anders opvatten zou ik wel echt een red flag vinden en een reden zijn om er meteen mee te stoppen.
Makkelijk gezegd natuurlijk van buitenaf dus ik wens je veel sterkte!
Omg mijn bibliotheek in het ziekenhuis is helemaal versierd door mijn collega’s voor ons geregistreerd partnerschap. Super lief haha. Iedereen noemt me nu ook mevrouw