Wat je even kwijt wil #62

Ik vind het niet klinken alsof hij spijt heeft. Als dat namelijk zo was zou hij het toch meteen opgebiecht hebben? Nu heeft hij het je niet uit zichzelf verteld en appt hij nog met haar, achter je rug om.

Wat was trouwens de reden dat je zijn appjes las? Had je misschien al een voorgevoel? (geen verwijt hoor dit, gewoon benieuwd)

1 like

Sorry maar wat een pannenkoek zeg. Persoonlijk vind ik een keertje zoenen met iemand anders niet per se reden een relatie direct te verbreken, maar zijn reactie daarentegen?! Jij zou het verkeerd opvatten, en jij moet nadenken hierover? Zijn eigen rol in dit verhaal vergeet hij voor het gemak maar even.

22 likes

Awww heel erg bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb het verder aan 3 close vriendinnen verteld en mijn moeder. 2/4 zegt: vergeven, een zoen is niet genoeg om een relatie te verbreken, hij moet mijn vertrouwen echter terugwinnen en als hij het wéér doet - dumpen. En andere helft zegt: direct dumpen nu je geen ‘serious commitments’ heeft zoals een huis, trouwen, kinderen enz.

Hij heeft spijt dat ie met haar heeft gezoend, het was het het absoluut niet waard en hij zegt dat het niet ligt aan hoeveel hij van me houdt. Om eerlijk te zijn, ik denk dat als ik in dezelfde situatie had gezeten, ik het hem ook niet zou hebben verteld omdat ik weet dat het hem pijn zou doen, het zou me zo spijten en ik weet dat ik niet verder zou gaan met de situatie. Maar ja, waarom appte hij haar dan weken later met de vraag hoe het met haar ging? Na de trip had hij me nog gevraagd over samenwonen en hoe onze bruiloft eruit zouden zien (nadat we samen een bruiloft hadden bijgewoond).

Ik had zijn appjes gelezen omdat hij me het wachtwoord voor zijn mobiel gaf (ik heb dit nog nooit eerder gehad in mijn vorige relaties en dacht woooow the power I have! Maar ik had ook geen behoefte om zijn appjes te lezen). Maar eerder dit jaar had ie mij verteld over een nieuwe vrouw in zijn vriendengroep die hem leuk vond en hem steeds probeerde te versieren en appen (en ze wist van mij). Dus werd ik nieuwsgierig en toen heb ik hun appjes gelezen. Ik kwam toen ook achter dat ze af en toe wat flirterige gesprekken hadden. Ik had hem dit dus verteld en hij had er zo’n spijt van en besloot verder niet meer een op een met de vrouw te communiceren. En nu, maanden later, gaat hij nog een stap verder.

Mijn vriend was best lang single voordat we wat met elkaar hadden gekregen, en ik zou hem eigenlijk als een player beschrijven als ik hem niet goed kende, maar ja toen werd het serieus tussen ons. Niet om zijn gedrag te excuseren, maar ik weet dat hij af en toe automatisch overschakelt naar een ‘player mindset’ & hij heeft ook een flirterige karakter - maar nu probeert hij meer serieus te zijn & ‘huisje boompje beestje’ te denken (we hebben het steeds over de toekomst, huis kopen, samenwonen, trouwen & kinderen). Ik weet dat hij serieuze intenties heeft.

Nogmaals bedankt voor alle reacties, sorry voor mijn lange tekst ik ga wss binnenkort met hem praten & een besluit nemen.

2 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

76 likes

Een player mindset is geen excuus om te zoenen met iemand terwijl je een vriendin hebt. Als je dat wilt doen dan moet je vrijgezel blijven.

Het klinkt nu een beetje of hij een moedertje de vrouw en een meissie ernaast wilt hebben.

Maar succes met het gesprek

18 likes

Ik was het al eens met iedereen die zei dat je hem beter kan dumpen, maar nu al helemaal. Als ik dit zo lees allemaal is hij echt niet te vertrouwen. Waarschijnlijk komt ie als jullie hierover gaan praten weer met allemaal excuusjes en beloftes, maar ik zou het echt niet meer geloven. En dat ie playerig is is echt een onzin excuus, als ie zichzelf echt wilde veranderen had ie dit niet gedaan.

15 likes

Ik hoor zelden dit soort bijzondere excuses, wtf
 ja soms gaan z’n hersenen opeens even op playermodus en dan verplaatsen z’n hersenen naar z’n piemel en is iemand compleet ontoerekeningsvatbaar

32 likes

Dat zijn zijn innerlijke demonen

20 likes

Nee hij struikelde en voor ‘ie het wist stak zijn tong in haar keel. De echte schuldigen zijn de zwaartekracht en zijn twee linkervoeten.

@Druppels goed verweer. Je zou advocaat van hem moeten worden

1 like

Ik ben in m’n eentje op vakantie en vandaag naar een waterpretpark en ik was van tevoren een beetje bang dat ik me daar niet zou vermaken in m’n eentje maar ik heb het zo naar mn zin!!

Al hele gesprekken gehad met de mensen bovenop de glijbanen, een leuk Engels stel gesproken en elkaar aangemoedigd van glijbanen te gaan. Ik ben er nu 2.5 uur en dacht dat ik er rond die tijd wel klaar mee zou zijn want het is ook niet zo groot maar dit is gewoon een pauze, ik ga zo weer en misschien ga ik vrijdag wel nog een keer :star_struck:

103 likes

Ik zou m dumpen eerlijk gezegd. Player mindset en proberen serieus te zijn is bullshit. Hij is toch geen 16? Je bent serieus met iemand of je bent het niet. En dat er een keer iets gebeurt kan, maar de manier hoe hij hier mee om gaat en dan ook nog zegt spijt te hebben maar wel weer contact heeft gezocht nee. Wegwezen. Idd nu je nog geen heftige commitments hebt zou ik er mee kappen.

16 likes

Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat mijn vriend altijd super enthousiast doet tegen mijn ratten. :smiling_face_with_three_hearts: Hij blijft maar zeggen hoe leuk ze zijn en hij ligt (ja haha) echt steeds voor de kooi om tegen ze te praten als hij hier is haha. :smiling_face_with_three_hearts:

Had ik zo niet verwacht toen ik ze een paar maanden geleden ging kopen. Hij komt hier ook altijd binnen met: Hey vrienden!

27 likes

Je verdient beter. Deze jongen gaat je alleen maar meer ellende opleveren.

6 likes

Pfff ik ben mijn stem kwijt, maar echt HELEMAAL kwijt. Kan alleen nog een beetje piepen. Gvd hoe fix ik dit snel :cry:

Misschien deze?

image

3 likes

En iedereen liep net binnen voor een surprise party. :cry: Er was een onthulling van het nieuwe bordje met mijn functie, naam, achternaam vriend en eigen achternaam. Kreeg een heel mooi kaartje met een geld cadeau.

Mijn collega’s zijn zo lief en zorgzaam.

107 likes

Hij heeft je al veel te ver waar die je hebben wil (doordat jij nu denkt aan redenen als een ‘playermindset etc’). En het is helaas herkenbaar en juist vanuit die positie zeg ik: laat hem gaan.

6 likes

Een zoen is misschien niet genoeg, maar hij appt die vrouw achteraf nogmaals. Dat vind ik gedrag waarop je kan uitmaken dat hij meer zou willen. Als is het alleen maar aandacht van haar.

Ik zou hem dumpen! Hoe moeilijk het ook is. Sterkte!

5 likes

Dus hij heeft hiervoor ook al met een andere vrouw flirterige appjes gestuurd? Dumpen hoor die gast

4 likes

Het is op kantoor gewoon 17 graden :cold_face: Er is onlangs besloten dat het maximaal 19 mag zijn, maar het wordt nu dus ook niet meer warmer dan dit

1 like