Ik hoop dat er snel weer oliebollen kramen komen
Ik dacht eerst nee oliebollen vind ik ook vreselijk. Maar toen bedacht ik me weer dat bananenbollen bestaan.
Bedankt nog . We zitten weer te kijken en genieten!
Als je nu kijkt kan je ook Saturnus zien en met het blote oog als je goed kijkt de ring van Saturnus zien.
2 aparte dekens is echt de beste keuze ooit geweest. Ik al lekker onder mn winterbedje heeeeeerlijk
Ik heb bij loetje gegeten vanavond en het was echt heerlijk
Nog anderhalf uur werken en dan eindelijk mān bed in. #zinin
Bah, ik snak echt naar normale slaap. Al die nachtmerries breken me ook gewoon helemaal op en voelen zo echt aanā¦
En ik heb nog eens een examen van school die ik na mān burnout heb opgepakt en ik heb tbh echt niet goed geleerd.
On the bright side⦠Er wordt vandaag op kantoor broodjes besteld. En heb besloten om te blijven voor de vrijmibo, dus laten we maar focussen op kleine dingen die wel goed gaan of leuk zijn.
Grrrr ik heb een echo over twee uur en ik moet nuchter zijn. Maar nou word ik net wakker door zoān klote bouwvakker die loopt te blĆØren en nu heb ik meteen honger. Ik had nog een uur kunnen slapen, lul.
Ben ziekjes, heb het koud en heb vanochtend een muis aangereden
Moet mijn auto ri werk delen met iemand die ik niet ken. Ze kwam erin stelde zich niet voor, kwam met veel pijn en moeite hoi uit en deed meteen demonstratief haar airpods in. Dit word echt een gezellige dagš
Hahaha we zaten samen in een taxi.
Ik ben allemaal albums op spotify aan het downloaden zodat ik ze in t vliegtuig kan luisteren. Maar in werkelijkheid luister ik maar 3 nummers al weken lang. Maar ben ineens bang dat ik dan tijdens die 3.5 uur een nummer wil luisteren die ik dan niet gedownload hebā¦
Ik ga zo maar eens 327 onderbroeken inpakken voor het geval dat ik me daar om de minuut onderschijt.
Ja we zijn de hele dag samen aan het werk waar we het ook echt een beetje semi gezellig moeten hebben hahaš
jeetje zeg, ik had een lijstje van dingen die ik wilde bestellen bij HM en zoveel is uitverkocht. Balen
Ipv dat ik met dit zonnige weer aan op het terras zitten denk, werd ik helemaal gemotiveerd om wasjes te draaien want nu kan het lekker buiten drogen ik word zoān oude taart
Ha, ik betrapte me net op de gedachte dat ik zo blij word van dat bollende wasgoed in de zon
Haha Ik kan het wel begrijpen maar zou dan toch iets toelichten van āhoi ik ben Philo en ik heb altijd even tijd nodig om te ontdooien in de ochtend. Ik luister dus nu graag even mijn muziek en straks op locatie maak ik graag kennis met jeā.
Ja zo doe ik het meestal ook haha. Ik heb echt een giga ochtendhumeur en probeer 1,5 uur wakker te zijn voor ik mezelf onder de mensen begeef.
Dit verhaal en die reacties Ethiopische koffie of Starbucks of statsionskoffie. Lastige keuze.
Tja wat kun je hier nou over zeggen.
Buiten dat er verschillende heerlijke Ethiopische restaurants zijn in Antwerpen en ik daar snel weer eens heen moet.