Wat je even kwijt wil #62

ja, ik zie alleen nog niet of dat het echt aan het lachen is of gewoon sip aan het kijken is
maar ik ben ook halfblind

3 likes

:neutral_face: vgm is het deze maar dan transparant.

7 likes

Ja

6 likes

Hij doet mij altijd denken aan jazzhands, en dan specifiek die van totally spies

7 likes

Ja daarom snapte ik hem eerder al niet! Ik zie alleen stippeltjes

5 likes

10 likes

Ik heb echt al 4 dagen pijn van mn vaccinatie. Kan nauwelijks mn arm omhoog doen :rage:

2 likes

Oh haha had het even verkeerd gelezen. Dacht dat het totaal voor 2p goedkoper was dan totaal 1p

2 likes

“Voor een natje en een droogje wordt gezorgd”

:nauseated_face:

8 likes

Iewl ja en ik wil ook nooit meer het woord mondvermaakje ergens op een menukaart lezen :nauseated_face:

1 like

Ik heb zo een training beperkende overtuigingen. Vraag me af of ik nog te redden val :sweat_smile:

1 like

:thinking:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Ik moest vorige week ook even googlen, maar de overtuiging dat je iets niet kunt bijvoorbeeld. Dus werkgerelateerd zorgt het misschien voor dat je bepaalde uitdagingen of opdrachten niet aangaat. Ik kon mij daar wel heel sterk in herkennen, dus heb me maar opgegeven. Ben heel benieuwd.

4 likes

Ik heb vakantieee!!
Ik heb ook heerlijk de boel de boel gelaten ze zoeken het maar uit.
Nu hopen dat t schiphol drama niet al te dramatisch is want dan ben ik binnenkort lekker herenigd met mn familietje

69 likes

Ik merk dat ik ziek begin te worden en wil het liefst nu liggen op zo’n bed als in de prinses op de erwt. Plus nog twintig dekens erbij

afbeelding

19 likes

Ik heb een tand door mijn lip omdat ik een kopstoot kreeg van een baby. Deed nog zeer ook

9 likes

Aso baby

8 likes

terugstoten die asshole

19 likes

Dat bed lijkt mij hella onstabiel.

2 likes

Er ligt taart in de koelkast. Maar mn man is even weg en ik weet niet of het voor ons is of dat ie voor een klant ofzo heeft gekocht.

6 likes