Het was net sowieso best helder! Had ik niet verwacht na vandaag
Kan dit hem zijn? Supercool, dank voor de tipb
Het was net sowieso best helder! Had ik niet verwacht na vandaag
Kan dit hem zijn? Supercool, dank voor de tipb
Wat bedoelt ze daar überhaupt mee?
@Leuk123 @Evenveel Het was wel het meest felle stipje aan de hemel als je die richting op kijkt, dus denk dat jullie m allebei gezien hebben
Mijn Skinceuticals C E Ferulic flesjes ruiken naar hotdogwater hahaha, komt omdat het niet geparfumeerd is
Iel, bij hotdogwater moet ik altijd denken aan een vriendin van een vriendin die zei dat hotdogwater naar de ochtendurine van haar vriend ruikt
Nu heb ik het verpest voor je, sorry
Haha dat klinkt niet helemaal goed
Hahaha gatverdamme
Ik ben op vakantie en wil eigenlijk mijn haar (tijdelijk)knalroze verven.
Durf het nu niet omdat ik bang ben dat mān haar dan afgeeft op de kussens in het hotel.
Krijg je er echt makkelijk uitgewassen. Gewoon doen
Ik zag net een tiktok van een schooljuf dat voor schooltijd regelmatig de haren doet van kinderen die thuis niet de juiste zorg krijgen. Het was vakantie geweest en een meisje had 3!! weken haar haar in een staart gehad en heeft geen hulp gekregen met het wassen/verzorgen. Dat breekt mijn hart zo erg. Vreselijk treurig, en wat een hart van goud heeft die juf
Wauw als single wordt je zo genaaid bij het boeken van een vakantie. Ik kon helemaal doorklikken en gaan boeken voor ā¬526. Bij het invullen van mijn gegevens en de laatste ācontroleā kon het toch niet. Voor de grap exact dezelfde vakantie aangeklikt alleen voor 2 personen en toen kon het wel (wel significant goedkoper pp). Enfin, ik weer proberen voor 1 persoon, nu kan het opeens wel, maar voor ā¬668. Hier zat echt 10 minuten tijd tussen.
Vuile oplichters.
Gewoon voor 2p boeken. Net alsof dat hotel je weg gaat sturen als je daar in je eentje aankomt.
Hier heb ik ook nog aan gedacht ja! Maar dat is dan weer net een paar tientjes duurder
Haha ja dat werkt toch niet? Dan moet je ook voor 2 personen betalen . Ben je sowieso nog duurder uit
Ik stond net in de file - wat is er in godsnaam aan de hand op de weg deze week - en naast mij stond een werkbusje met een aantal jongens en mannen. Ze bleven maar op de ramen kloppen, zwaaien, lachen⦠Zo ongemakkelijk, gingen ze ook de ramen naar beneden doen en roepen waarom ik ze negeerde? Ook al konden zij doorrijden, bleven ze naast me staan.
Voelde me zo onveilig, ondanks dat ik gewoon met de deuren op slot in de auto zat
Ik snap helemaal hoe je je voelt Ik had dit twee weken geleden ook en ik vond het ook zo vervelend. Een man die maar naast me heen en weer aan het rijden was met zān auto dus zag het de hele tijd bewegen in mijn ooghoek. Dacht al dat hij gewoon aandacht wilde maar hij bleef het doen dus dacht toch: straks is er iets met auto en wil hij even een waarschuwen. Toch gekeken en ja hoor vies lachen en ranzige dingen roepen en bewegingen. Kwaaaaaad dat ik was. Ik had echt een hartslag van een miljoen en daarna een ongeluk kunnen maken. Ik had een beker ijs koffie en heb echt spijt dat ik die niet door zijn raam heb gegooid. Maar tegelijk precies zoals je zegt voelt het ook heel onveilig. Zelfs in een auto word je niet met rust gelaten
Ik vind die melige kutsmiley wat blijkbaar een hug moet voorstellen echt zo NAAR want ik associeer het met iets heel joligs i.p.v. een welgemeende knuffel maar ja.
oh ik haat deze emoji met donker thema, moet altijd vijf minuten staren tot ik hem snap
Oh ik zie nu pas t gezichtje. Vond het een vuurwerk emoji