Tja wat kun je hier nou over zeggen.
Buiten dat er verschillende heerlijke Ethiopische restaurants zijn in Antwerpen en ik daar snel weer eens heen moet.
Dit klinkt echt niet gezond hoor hahaha, ook haar zoon een bericht sturen dat hij dan koffie klaar moet hebben staan.
Inflatie
Oh heerlijk dit, ook die post van Sherlock:
Ik heb zo’n idee dat niet je vriendin naar huis wilde, maar jij. Gezien dit stukje waarbij je in het midden laat wie er zo nodig naar huis moest (je vriendin wilde immers graag die Ethiopische koffie). “Het duurde even voordat de restanten van het hoofdgerecht werden afgeruimd, ondertussen bleek dat het eigenlijk best gunstig was om binnen niet al te lange tijd richting station te gaan om de trein te halen die 1 eer per uur gaat. Compromis…afrekenen en een koffie bij de Starbucks halen op het station.”
Ik denk dus dat zij degene was die graag had gebleven voor die speciale koffie, jíj juist graag naar huis wilde en het vervolgens op haar schuift en een gemiste straatkoffie. Terwijl naar mijn idee je vriendin degene zou moeten zijn die teleurgesteld is. En wellicht heeft ze daarom de snelheid verhoogd en was ze een beetje klaar met jou, want speciaal werd het qua koffie toch niet meer. Zit het eigenlijk zo in elkaar, TO?
Echt heerlijk dit!
Ook gewoon 7 pagina’s aan antwoorden haha! Dacht dat het een oud topic was, maar is van vandaag.
Dacht btw dat het Viva forum gesloten zou worden oid? Blijkbaar toch niet.
Vind het echt jammer dat je op ios16 niet kan kiezen welke kleur de titels van de app hebben. Het is nu nog steeds gewoon automatisch zwart of wit. Hopelijk komt die functie nog.
Ook echt een hele rant over dat kopje koffie en dan ineens: “Uiteraard gaat het niet om een kopje koffie”
Ik ben even van mijn stuk, hopelijk kunnen jullie even de kluwen in mijn gedachten helpen ontwarren. De uiteindelijke oplossing weet ik zelf wel, het gesprek aangaan en laten weten wat de situatie met mij geeft gedaan.
Het klinkt als mijn tante. Gelukkig is die aangetrouwd en deel ik daar geen genen mee
Het is echt kut om op vrijdag rond 17 uur nog vervelende feedback te krijgen
Edit: inmiddels heb ik wijn en lekkere dingen in huis gehaald en ga ik met een serie het proberen uit mijn hoofd te zetten.
Als ze maar niet hier over een ‘beginnende speekselvloed’ gaan beginnen.
volgens mij is dit nep stond laatst ook zon buitensporig gedetailleerd verhaal op wat ik niet geloofde
Ik geloof sowieso 95% van wat op Viva staat niet.
Ik dacht eerder aan een koffiekraam op Koningsdag dat door twaalfjarigen wordt bemand.
Ik heb dit weekend een fotoshoot met de schoonfamilie ergens buiten en hoop zo hard dat het keihard gaat regen en het niet door kan gaan.
De zoekfunctie werkt bij mij zoals het hoort!
Klik op vrienden en dan kan je boven in zoeken.
Geen idee haha ik gebruikte die zoek dingens alleen als ik iets zocht.
Je kan btw meer dingen zoeken dan alleen vrienden haha.
Wat is bananenchips lekker! Nooit geweten. Las het hier eens als tip. Nog bedankt wie het ook was.
Haha een vrouw gaf een vriendin iets te drinken toen ze de trein in stapte en die vriendin wou niet. Dus die vrouw wees naar mij en zei " Geef het aan goede combi " en toen stak ze nog een duim op naar mij voor mn outfit.
Die vriendin was wel een zure meid tho haha.