Wat je even kwijt wil #62

Kreeg net een push melding. ‘Biggetje knor gaat er met drie gouden kalveren vandoor.’ Dacht even dat het dierenrijk in opstand was gekomen.

24 likes

Elke avond wens ik dat ik mezelf naar bed kan teleporteren :yawning_face:

21 likes

Ohhhh echt hè, zou zo handig zijn

3 likes

En langs de douche en de tandenborstel

3 likes

Als dat niet zou hoeven zou ik echt zo vaak eerder in bed liggen.

4 likes

Het allerergste vind ik dat je er dan nog uit moet om je pil te nemen ofzo. Meteen ook weer het licht aan voor een handeling van 2 seconden

6 likes

48 likes

Ik heb het weer gered. Sterkte voor iedereen die nog comfortabel onder een dekentje op de bank ligt :pray:

8 likes

Ik haat ook die hele skin care routine. En tong poetsen, tanden poetsen, mondwater. Kost me zeker elke avond 10 minuten maar doe het altijd braaf.

15 likes

Nog ff met een wijntje na genieten van een super gezellige avond met vriendinnen. En stiekem ook wakker blijven tot ze allemaal een appje hebben gestuurd dat ze thuis zijn.

21 likes

Daarom ligt mijn pil op m’n nachtkastje :smiley:

Ik heb geen nachtkastje :rage: mijn muur is 1.50 meter en mn bed dan 1.40 dus daar past echt vrij weinig

1 like

Ik dacht even dat het over de hoogte ging en niet over de breedte. Ik ben nog niet helemaal wakker.

1 like

Vanochtend was er supermooie regenboog met hardlopen. Ik zag 3 konijnen en 4 fazanten. Daarna twee stortbuien. Echt een fijne ronde.

42 likes

Ik heb het zelfde probleem maar ik heb deze week dit gekocht bij Flying Tiger. Love it

14 likes

Oo ja dat had ik toen ik een hoogslaper had!!! Daar kan ik idd nog wel eens naar kijken.

2 likes

Ik ben me nu aan het aanleren om mn gezichtsroutine al na het eten ofzo te doen. Scheelt alweer iets

4 likes

Ja wel slim! Beste is ook om je crèmes enzo op te smeren een uur voor je gaat slapen zodat het goed in kan trekken en niet de helft op je kussen belandt.

4 likes

Gisteren zat ik met mijn vriend boven naar wat muziek te luisteren, maar ja op een gegeven moment vond ik het wel weer tijd om naar beneden te gaan. Dus toen zei ik tegen hem:’ Do you wanna go downstairs?’. Dus hij reageert met:’ yes’, en letterlijk gelijk daarna hoorde je uit de speaker ’ I wanna boom boom bang’ (bumpy ride van mohombi) waarna ik direct de stekker er uit trok, dus het stopte ook abrupt na die zin.

Serieus 10 min lang de slappe lach gehad met zn tweeën :joy: Echt alsof die speaker antwoord gaf op mijn vraag met’ I wanna boom boom bang’. Ik wou ook echt dat ik dat had gefilmd want het was zo droog. Zoiets had echt viral kunnen gaan op TikTok ofzo hahaha.

14 likes

Het is een mooie dag om met de gordijnen dicht een film marathon te houden, eten te bestellen en mezelf even zielig te vinden zonder dat iemand er last van heeft :orange_heart:

37 likes