Wat je even kwijt wil #62

Is het niet hierop gebaseerd? Was het eerste wat ik dacht

5 likes

Afspraak gemaakt om bijna 30cm van mijn haar af te laten knippen en een stuk lichter gaan bij de kapper :clap:t2: Zit al zo lang in mijn hoofd, nu al zin in weer al die reacties van “oh wat zonde!!!”. Nee Karen met een kapsel rondlopen waar je klaar mee bent is zonde.

20 likes

Ongevraagde tip maar als je zo’n groot stuk van je haar af gaat knippen kun je het misschien doneren aan een stichting als haarwensen.

15 likes

Ik dacht eerst the jetsons door het kleurgebruik en dat niet recht is.
Maar ging googlen en daarin hadden ze al soort flatscreens.

2 likes

Vannacht stond eerst de politie 2 deuren verder na een hoop kabaal en geroep vanuit mijn buren en werd er iemand aangehouden. Nu is 2 deuren verder iemand heel haar huisraad buiten aan het gooien, letterlijk. Wtf? Gewoon met kasten e.d. Gooien (grof vuil denk ik) maar zo hard dat je er wakker van wordt. Ben je dan niet goed bij je paasei? Al de 2e keer dat ik met mijn hart in mijn keel wakker schrik

1 like

Gewoon even in de stam prikken met een vork, dan weet je wel hoe ver hij is. Of vis een roosje uit je pan, spoel hem koud en proef.

1 like

Hoezo koud spoelen, gewoon denken dat het toch wel kan na 1 seconde blazen en dan weer je bakkes verbranden. :sweat_smile:

17 likes

Ik denk al sinds het begin te weten wat het geluid is van Qmusic en heb net door alle foute antwoorden gelezen en niemand heeft hem nog geraden dus nu denk ik er serieus over om mee te doen. Nog even moed verzamelen :slightly_smiling_face:

56 likes

Ik stond een klein spinnetje te bestuderen dat in de hoek van mijn raam een kleine wesp had gevangen in zijn web, en druk bezig was om de wesp in te pakken. Was een beste struggle, want het web wapperde heen en weer in de wind en de wesp was (hoewel klein) toch 2,5 keer de grootte van het spinnetje. Komt er ineens een grote wesp aanvliegen die zo de dode wesp én spin uit het web grist en ermee wegvliegt :thumbsdown: nu ga ik maar weer terug aan het werk.

11 likes

Spannend!! Jammer van de spin wel :frowning:

4 likes

Gewoon doen, wat heb je te verliezen?

3 likes

Gewoon proberen en lekker pessimistisch: de kans dat je überhaupt teruggebeld wordt is sowieso super klein dus waarschijnlijk word je niet eens gebeld.

8 likes

Herkenbaar :frowning:

2 likes

Ja dat is helemaal waar natuurlijk :joy: Heb me aangemeld maar dat moet je blijkbaar ook iedere dag opnieuw doen dus we zullen zien

4 likes

Succes, ik hoop het voor je :smiley:

3 likes

Spannend! Ook als je niet gebeld wordt, laat je dan nog even weten of je goed zat?

7 likes

Stromende regen en heerlijk aan je thuiswerk plek zitten, werkt zo fijn :coffee:

7 likes

Zeker!

4 likes

Dit doet me denken aan het verhaal van een vriendin. Haar moeder had ook best een hoge functie en vrij plotsklaps bleek toch ook dat zij al vroeg dementerend was. Met de kennis van nu bleken er toch best wel wat signalen te zijn waaruit bleek dat ze behoorlijk vergeetachtig was, dingen zoals vergeten waar het kopieerapparaat was en met heeeel veel post its werken.

2 likes

Ej nice Picnic gaat hier bezorgen in dit gat. :partying_face: Ben wel de zoveelste op de wachtlijst maar oke ik sta erop en ze gaan bezorgen hier. Hopelijk gaat het een beetje snel met die rij, heb al wel gratis eieren haha.

3 likes