Wat je even kwijt wil #62

Er gaat op Tiktok iets rond over een paarse (cartoon) tv.
En ik kan het echt niet hebben dat ik dat ding ook herken, maar me niet kan herinneren van waar precies

7 likes

Pfff rot TikTok, ik heb al de hele dag “is je deur nog op slot, is je deur nog op slot? Van je kggr kggr kggr, doe hem open voor God” in m’n kop en ik kon hierdoor zelfs niet genieten van een middagslaapje :sob:

9 likes

Deel het hier! Misschien weet iemand het

1 like

Want de Heer wil bij je wooo-oooo-nen en dan ben je nooit alleen! :notes:

7 likes

Meneer pomfrieto

1 like

Ik denk dat dit sowieso jaarlijks kan verschillen, enkele jaren terug was zo ook een jaar dat iedereen hier in de omgeving plots heel veel last had, ik moest toen zelfs naar de huisdokter omdat mijn benen echt in brand stonden :sob: Daarna echter nooit meer gehad…

2 likes

Heb geen stoommandje oid :grimacing:

3 likes

Goeie, heb nu een foto aan mijn bericht toegevoegd

2 likes

Is dat niet van Rocko’s modern life?

7 likes

Hacked

Echt een enge dystopische kutserie was dat

11 likes

Dat is daar ook al vaak genoemd en ze zeggen van niet. Heb dat zelf ook nooit echt gekeken, maar het zou kunnen dat het toch is blijven hangen.

1 like

Hoeft niet. Ik heb bimi gister gewoon in een koekenpan gedaan met 100ml water ofzo en dan de deksel erop. Stoomt prima

3 likes

Oh gatver dat vond ik net zo naar als Ren and Stimpy :face_with_spiral_eyes:

Van dat programma met dat kleine bange hondje.

Ja hier word je wss niet veel wijzer van

3 likes

Courage The Cowardly Dog?

4 likes

Ik slaap tegenwoordig doordeweeks al rond half tien en vind dat echt een stuk fijner. Ga ik in het weekend wel een stuk later naar bed!

5 likes

Nou gauw slapen dan! Nog 2 minuten

10 likes

Hahaha dit ook. Meid wat wild!!!

Maar heerlijk, lekker doen.

5 likes

Ik was aan het bellen met mijn vriend toen ik ineens ‘overval???’ Hoorde en hij ophing. Ik was bijna thuis en schrok me kapot. Waren t de overburen of er op onze camera iets te zien was omdat er in hun werkbussen ingebroken is vannacht :sweat_smile:

2 likes

Courage the cowardly dog!

4 likes