Want de Heer wil bij je wooo-oooo-nen en dan ben je nooit alleen!
Meneer pomfrieto
Ik denk dat dit sowieso jaarlijks kan verschillen, enkele jaren terug was zo ook een jaar dat iedereen hier in de omgeving plots heel veel last had, ik moest toen zelfs naar de huisdokter omdat mijn benen echt in brand stonden Daarna echter nooit meer gehad…
Heb geen stoommandje oid
Goeie, heb nu een foto aan mijn bericht toegevoegd
Is dat niet van Rocko’s modern life?
Dat is daar ook al vaak genoemd en ze zeggen van niet. Heb dat zelf ook nooit echt gekeken, maar het zou kunnen dat het toch is blijven hangen.
Hoeft niet. Ik heb bimi gister gewoon in een koekenpan gedaan met 100ml water ofzo en dan de deksel erop. Stoomt prima
Oh gatver dat vond ik net zo naar als Ren and Stimpy
Van dat programma met dat kleine bange hondje.
Ja hier word je wss niet veel wijzer van
Courage The Cowardly Dog?
Ik slaap tegenwoordig doordeweeks al rond half tien en vind dat echt een stuk fijner. Ga ik in het weekend wel een stuk later naar bed!
Nou gauw slapen dan! Nog 2 minuten
Hahaha dit ook. Meid wat wild!!!
Maar heerlijk, lekker doen.
Ik was aan het bellen met mijn vriend toen ik ineens ‘overval???’ Hoorde en hij ophing. Ik was bijna thuis en schrok me kapot. Waren t de overburen of er op onze camera iets te zien was omdat er in hun werkbussen ingebroken is vannacht
Courage the cowardly dog!
Ja same! In nederland heb ik meestal amper een muggenbult en hier op vakantie echt grote units die jeuken als een malle
Ik dacht zelf aan The Simpsons eigenlijk. Die was paars en had ook zo een raar ding erop, alleen geen idee of die zo scheef was.
Cow and chicken?
Wtf.